Dragginjeans
Moderador: Airald
- Geroni
- Presentats
- Entrades: 3203
- Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
- Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira
- Miquelpericas
- Presentats
- Entrades: 4360
- Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Però... no tenien una botiga on hi anaveu a comprar?geroni ha escrit:Suposo Miquel que tindrán diferents distribuidors per diferentes ciutats,al meins abans era aixì.
A aquesta botiga em referia. On són? Eren els de la www.dragginjeans.es , oi? On puc trobar info d'ells?JoanF ha escrit:Doncs no ho se Miquel.
Jo només coneixia la del company del foro, però arrel d'una visita a Mollerussa vaig veure que també els tenien, i alli els vaig comprar.
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
- JoanF
- Presentats
- Entrades: 4333
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
- Ubicació: Lleida
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Holaaaaaa,
Holaaaaaa,
Primer va muntar una botigueta a BCN, tot i que les vendes eren bones, el Lluís va decidir tancar-la quan la seva feina com a distribuïdor ja rutllava. A partir d’aquest moment varem anar a comprar en grup o individualment directament a casa seva, o sigui directament a casa del importador, però des que el Lluís ho va deixar de fer no en tinc ni idea de on es pot anar a comprar-ne.
Ho sento, potser algú ho sabrà.
:? :? :?
Holaaaaaa,
Primer va muntar una botigueta a BCN, tot i que les vendes eren bones, el Lluís va decidir tancar-la quan la seva feina com a distribuïdor ja rutllava. A partir d’aquest moment varem anar a comprar en grup o individualment directament a casa seva, o sigui directament a casa del importador, però des que el Lluís ho va deixar de fer no en tinc ni idea de on es pot anar a comprar-ne.
Ho sento, potser algú ho sabrà.
:? :? :?
Sort,