Estic Buscant Un Adhesiu Pel Casc....
Moderador: Airald
- Joanstrom
- Presentats
- Entrades: 599
- Membre des de: dl. ago. 02, 2010 6:12 pm
- Ubicació: Sant Joan de Vilatorrada
Re: Estic Buscant Un Adhesiu Pel Casc....
[quote user="Kpeps" post="153114"]homeeee , ala fi sembla que aquest fil tindra arrivada a bon port ;) ;) ;) si ja ho diuen que tot te solucio (o casi tot)
1. Deivid 2 paquets = 10 euros
2. Ramon 1 paquet = 5 euros
3. kpeps 2 paquets = 10 euros
4. joanstrom 1 paquet = 5€
5.
6.[/quote]
5.
6.[/quote]
- Cabirol
- Presentats
- Entrades: 1784
- Membre des de: dj. jul. 16, 2009 11:01 pm
- Ubicació: Roda de Ter (Osona)
5. cabirol 2 paquets=10 euros
6.
6.
- PEPI600
- Presentats
- Entrades: 2364
- Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
- Ubicació: Palau-Solità i Plegamans
6. Pep1600 3 paquets =15 euros

- Deivid
- Presentats
- Entrades: 965
- Membre des de: dg. abr. 01, 2007 10:52 am
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Molt bé senyors, doncs si us sembla deixarem aquesta setmana perque la gent es vagi afegint i dissabte a veure si no passa res i els demano, d'acord? ;)
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
- Xavier
- Presentats
- Entrades: 4399
- Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Torelló (Osona)
7. Xavier 2 paquets = 10 euros
- Deivid
- Presentats
Ostres !!!!! desprès de messos de búsqueda per fí, ja els tinc !!!!! :ban
Bé, el problema es que els hi vaig dir que en voldria uns quants i m'han fet 15 paquets. en tenia alguns aparaulats desde fa temps amb uns amics per lo que no en tinc prou. N'hi han per tots els que m'heu demanat, però no la quantitat total, per lo que si us sembla ho partirem així:
1. Deivid 1 paquet = 5 euros (ja m'els he pagat)
6. Pep1600 2 paquets =10 euros
8. Alucinamaripili 1 paquet = 5 euros (m'el va demanar fa temps i en persona)
Pep1600 espero que no et sàpigue greu però te l'he tret a tu i a mi...
Bé, doncs no sé si voleu venir-los a recollir a St. Cugat algún vespre o a Barcelona durant el dia (que es on treballo) o espereu a alguna sortida que vingui...que segur que serà aviat, que mai he vingut a cap sortida amb vosaltres... com vulgueu, eh? per mí cap problema.
Doncs com vaig dir, els han demanat en un estanc de St. Cugat, per lo que si algú en vol us passo el telèfon i us posseu en contacte amb ell....el que no sé es si demanaran un mínim de 15 paquets, tampoc els hi he preguntat.
Bé, i per mostra la foto del meu casc, que eh trigat no res en possar-lo. La mida, per mí perfecte.

Es una tontería, però la veritat es que em fa il.lusió, desprès de tant de temps :jump :jump
Quin descans...
Bé, el problema es que els hi vaig dir que en voldria uns quants i m'han fet 15 paquets. en tenia alguns aparaulats desde fa temps amb uns amics per lo que no en tinc prou. N'hi han per tots els que m'heu demanat, però no la quantitat total, per lo que si us sembla ho partirem així:
1. Deivid 1 paquet = 5 euros (ja m'els he pagat)
6. Pep1600 2 paquets =10 euros
8. Alucinamaripili 1 paquet = 5 euros (m'el va demanar fa temps i en persona)
Pep1600 espero que no et sàpigue greu però te l'he tret a tu i a mi...
Bé, doncs no sé si voleu venir-los a recollir a St. Cugat algún vespre o a Barcelona durant el dia (que es on treballo) o espereu a alguna sortida que vingui...que segur que serà aviat, que mai he vingut a cap sortida amb vosaltres... com vulgueu, eh? per mí cap problema.
Doncs com vaig dir, els han demanat en un estanc de St. Cugat, per lo que si algú en vol us passo el telèfon i us posseu en contacte amb ell....el que no sé es si demanaran un mínim de 15 paquets, tampoc els hi he preguntat.
Bé, i per mostra la foto del meu casc, que eh trigat no res en possar-lo. La mida, per mí perfecte.

Es una tontería, però la veritat es que em fa il.lusió, desprès de tant de temps :jump :jump
Quin descans...
Deivid l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. gen. 22, 2011 1:09 am, en total s’ha editat 2 vegades.
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
[quote user="Deivid" post="154503"]
Quin descans...[/quote]
Ja pots dir ho ,ja ................. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Per cert ......perqué l´estelada a la dreta i no a l´esquerra ? ;)
Quin descans...[/quote]
Per cert ......perqué l´estelada a la dreta i no a l´esquerra ? ;)
STELVIO 00 l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. gen. 22, 2011 8:29 am, en total s’ha editat 1 vegada.
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
[quote user="STELVIO 00" post="154513"][quote user="Deivid" post="154503"]
Quin descans...[/quote]
Per cert ......perqué l´estelada a la dreta i no a l´esquerra ? ;)[/quote]
gracies Deivid,reparteixes millor que el REI SALOMON ;) ;) ;) animat i vina a alguna sortida,si no ja quedarem.
Stelvio,mira que ets liant :b9 :b9 :b9 :b9 l'adesiu des d'on el miras desde d'avant o desde el d'arrere del casc ?????
Quin descans...[/quote]
Per cert ......perqué l´estelada a la dreta i no a l´esquerra ? ;)[/quote]
gracies Deivid,reparteixes millor que el REI SALOMON ;) ;) ;) animat i vina a alguna sortida,si no ja quedarem.
Stelvio,mira que ets liant :b9 :b9 :b9 :b9 l'adesiu des d'on el miras desde d'avant o desde el d'arrere del casc ?????
Kpeps l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. gen. 22, 2011 10:41 am, en total s’ha editat 1 vegada.
- Ra-mon
- Presentats
Merci Deivid, et dic el mateix que en Kpeps, a veure si quedem en alguna sortida i trafiquem ;)
... i si no, ja quedarem i te'l passo a buscar alguna hora.
... i si no, ja quedarem i te'l passo a buscar alguna hora.
- Deivid
- Presentats
Ostres, doncs ara que penso Stelvio00 doncs no sé, com estaba obsecionat en possar-lo el vaig possar tal i com em va sortir....horitzontal aixó sí ;)
Per les entregues no us preocupeu....la veritat es que tinc ganes de fer una sortida amb vosaltres.... aquest cap de setmana el tinc bastant ocupat, per aixó no he vingut avui, però espero venir a la propera (d'una punyetera vegada) i us els donc llavors, val?
Collons, acabo d'arribar a casa venint en moto per l'Arrabassada i fotía un fred de nassos....m'he possat les manoples i amb els punys conectats i tenia les mans fredes bufffff
Per les entregues no us preocupeu....la veritat es que tinc ganes de fer una sortida amb vosaltres.... aquest cap de setmana el tinc bastant ocupat, per aixó no he vingut avui, però espero venir a la propera (d'una punyetera vegada) i us els donc llavors, val?
Collons, acabo d'arribar a casa venint en moto per l'Arrabassada i fotía un fred de nassos....m'he possat les manoples i amb els punys conectats i tenia les mans fredes bufffff
- Deivid
- Presentats
Senyors, Alucina, Ramón, Kpeps, Joanstrom, cabirol, Pep1600, perdoneu que no hagi vingut a cap sortida, però recordeu que si voleu teniu a la vostre disposició esl adhesius pel casc. No sé si encara els voleu o no (si no els voleu cap problema, eh?) però si voleu us puc enviar els adhesius per correo a l'adreça que em digueu...així podrieu portar l'adhesiu al casc.
Es que no he dit res mes sobre aixó, però si voleu ja sabeu, eh? m'envieu un privat amb la vostre adreça i us l'envio...
Sobre el pagament, qui els vulgui si us sembla, us doncs el nº de compte i llestos, encara que per la pasta que es em va vergonya i tot, però vaja.
Però com dic, eh' si no els voleu cap problema, hi ha gent que m'ha preguntat pels adhesius que porto i no em costa res trobar a gent que el vulgui, sense compromís.
Apa, doncs que no sigui que no els porteu perque jo no vulgui.
Apa, salut i benzina
Es que no he dit res mes sobre aixó, però si voleu ja sabeu, eh? m'envieu un privat amb la vostre adreça i us l'envio...
Sobre el pagament, qui els vulgui si us sembla, us doncs el nº de compte i llestos, encara que per la pasta que es em va vergonya i tot, però vaja.
Però com dic, eh' si no els voleu cap problema, hi ha gent que m'ha preguntat pels adhesius que porto i no em costa res trobar a gent que el vulgui, sense compromís.
Apa, salut i benzina
- Ra-mon
- Presentats
[quote user="Deivid" post="169469"]Senyors, Alucina, Ramón, Kpeps, Joanstrom, cabirol, Pep1600, perdoneu que no hagi vingut a cap sortida, però recordeu que si voleu teniu a la vostre disposició esl adhesius pel casc. No sé si encara els voleu o no (si no els voleu cap problema, eh?) però si voleu us puc enviar els adhesius per correo a l'adreça que em digueu...així podrieu portar l'adhesiu al casc.
Apa, salut i benzina[/quote]
Ostres Deivid, me n'havia oblidat completament, ho sento :oops:
Sóc de Vic i no baixo gaire cap a BCN o voltants, millor que me'ls envïis per correu i em dones el númerò de CC per privat.
Merci !
Apa, salut i benzina[/quote]
Ostres Deivid, me n'havia oblidat completament, ho sento :oops:
Sóc de Vic i no baixo gaire cap a BCN o voltants, millor que me'ls envïis per correu i em dones el númerò de CC per privat.
Merci !
- Coes
- Presentats
- Entrades: 1158
- Membre des de: dj. ago. 28, 2008 6:06 pm
- Ubicació: Arenys de Mar
- Contacta:
si algu vol que els reculli i els porti a la sortida de diumenge feu-m'ho saber
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
bona tarde sr DEIVID ,jo si que hi he pensat,el que no sabia era com recullir-los,aprofitant l'oferiment del sr COES si m'els pot portar a la sortida ja els hi pago,moltes gracies i disculpa no haver dit res.
- Ra-mon
- Presentats
[quote user="Coes" post="169515"]si algu vol que els reculli i els porti a la sortida de diumenge feu-m'ho saber[/quote]
Fantàstic Coes, t'ho agraeixo.
Ja et pagaré els adhesius a tu mateix i et convidaré a una cervesa ;)
1 paquet = 5 euros
Fantàstic Coes, t'ho agraeixo.
Ja et pagaré els adhesius a tu mateix i et convidaré a una cervesa ;)
1 paquet = 5 euros
- PEPI600
- Presentats
- Entrades: 2364
- Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
- Ubicació: Palau-Solità i Plegamans
[quote user="Coes" post="169515"]si algu vol que els reculli i els porti a la sortida de diumenge feu-m'ho saber[/quote]
Doncs seria perfecte, jo ja miraré a que et convido, que tantes cervesses no es plan :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Crec que tenia demanats 2 paquets = 10 euros
Ens veiem diumenge
Doncs seria perfecte, jo ja miraré a que et convido, que tantes cervesses no es plan :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Crec que tenia demanats 2 paquets = 10 euros
Ens veiem diumenge

- Coes
- Presentats
- Contacta:
algu sap com posar-se amb contacte amb el Deivid ? o li paseu al meu movil que esta posat a les dades personals :D
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
- Coes
- Presentats
- Contacta:
[quote user="Steelman" post="169552"]Tens un privat COES[/quote] vist i contestat :D