Protector Pel Sol

Per parlar de mecànica, accessoris, equipament, etc.

Moderador: Airald

Respon
Deivid
Presentats
Entrades: 965
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 10:52 am
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Protector Pel Sol

Entrada Autor: Deivid » dt. gen. 04, 2011 12:19 am

Hola gent,

jo fa un any aproximadament que porto aixó al casc i em va força bé, estic bastant content. No sustitueix a les ulleres de sol, però es una ajuda pels que no tenim ulleres integrades al casc (a mí no m'agrada aixó, ja que crec que treu seguretat a la part davantera). Quan et toca el sol nomès has de baixar una miqueta el cap i et deixa d'enlluernar.

Es veu a través d'aquest aparell ja que no es opac.

Es qüestió de gustos, però vaja....un accesori mes.

http://www.gepromoto.com/index.php?page ... &Itemid=27

Apa siauuu

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: Protector Pel Sol

Entrada Autor: Steelman » dt. gen. 04, 2011 12:39 pm

Ho vaig veure una vegada a no se qui..
Es com allo que porten els camions...pero en mini per al casc.

Abans jo tenia el Shubert, que porta la visereta i m´anava molt bé, pero.....ara que el Shoei no el porta, amb les ulleres de sol vaig millor.
Ex ...moltes coses

STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: STELVIO 00 » dt. gen. 04, 2011 1:27 pm

[quote user="Steelman" post="151930"]Ho vaig veure una vegada a no se qui..
Es com allo que porten els camions...pero en mini per al casc.

Abans jo tenia el Shubert, que porta la visereta i m´anava molt bé, pero.....ara que el Shoei no el porta, amb les ulleres de sol vaig millor.[/quote]

El problema es si no ho portas possat,que t´has d´aturar i possar ho.
Amb el Shuberth o pujas o baixas ,i o fas en marxa
ImatgeImatgeImatge

GRUM
Presentats
Entrades: 1837
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: GRUM » dt. gen. 04, 2011 4:38 pm

Doncs per mi les "ulleres integrades" son una de les coses imprescindibles que busco si haig de comprar casc nou.
Les ulleres de sol "normals" a part que poden molestar les barilles, no te les pots posar i treure amb facilitat ni en marxa en passar per un lloc fosc, en canvi les "integrades" les pujes i baixes amb un sol moviment.
El què si és veritat és que en el meu C2, no sé què ha passat que d'un temps cap aquí, se m'han tornat les ulleres molt opaques i no hi acabo de veure massa bé, no sé si ha sigut un mal manteniment o desgast, però tampoc fa tant que el tinc, potser un any i mig aproximadament...
En canvi el casc que utilitzo a l'estiu, un Nolan n-43 air, també les porta i va de conya. A més a més, aquest és un casc amb una pantalla molt gran i que dona una gran visibilitat vist el C2.
Ara, si compro un altre casc, claríssim, amb les "ulleres de sol integrades".
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.

Pardo
Presentats
Entrades: 374
Membre des de: dv. maig 07, 2010 9:34 am
Ubicació: Igualada

Entrada Autor: Pardo » dt. gen. 04, 2011 11:09 pm

Pués jo quan vaig comprar el casc es una de les condicions que habia de tenir, les ulleres integrades de sol, ho trobo realment comodísim ja que les poses i treus amb molta facilitat, sobretot ten adenes quan entres i surts dels túnels.
SUZUKI BANDIT GSF600S
[img align=left]http://img821.imageshack.us/img821/9382 ... cat150.jpg[/img]

Deivid
Presentats
Entrades: 965
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 10:52 am
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Entrada Autor: Deivid » dt. gen. 04, 2011 11:49 pm

Steelman jo també porto un Shoei...el Multitech i el porto sempre possat, no ho trec per res, ni l'estiu ni l'hivern. Aixó no sustitueix les ulleres, eh? de fet jo me les posso el que passa que aixó el que fa es que vegis normal i aquell raig de sol que et fot de cara no faci que mig-tanquis els ulls, baixes un pel (es fa intuitiu) el cap i ja està, sense treure la vista de la carretera, eh?

Ei, però que jo no en venc, eh?

L'any passat em vaig canviar el casc (l'altre era el que tenia l'adhesiu de l'estalada, ji ji) i entre el Multitech i el Schuberth C3 em vaig decantar pel Shoei principalment pel tema de les ulleres integrades...seré una mica tikismiquis, però si un dia tinc un accident i em foto de morrus al terra, no vull que els 2-3 mm que no té el casc de protecció per dur les ulleres em restin seguretat, si m'he de possar ulleres me les posso, de fet porto desde els 16 anys en moto i sempre he portat a sobre les ulleres de sol, ja que si fa sol, un cop em trec el casc me les he de seguir possant. Fer servir les ulleres del casc i a part portar a la butxaca les normals no em soluciona res, però vaja, com sempre aixó son gustos i/o preferencies.

Doncs aixó...

Salut i benzina companys

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dt. gen. 04, 2011 11:55 pm

[quote user="Deivid" post="152099"]..... però si un dia tinc un accident i em foto de morrus al terra, no vull que els 2-3 mm que no té el casc de protecció per dur les ulleres em restin seguretat......[/quote]

Aquests 2-3 mm en un casc que no porta visera de sol es converteixen en 2-3 mm més de suro. :mrgreen:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Respon

Torna a “Equipament,mecànica i accessoris”