Entrada
Autor: Llagasta » dl. gen. 10, 2011 9:32 am
jo havia " sortit " amb l´amo d´aquesta moto quan era nova 1989 ( que molts de vosaltres ja coneixeu )i algunes Gilera més ,i que dit amb la distància que donen els anys , n´estava fins el collons d´aquest ferro i només tenia ganes de treure- se-la de sobre el més aviat millor..... fins que la vas comprar tú de 2ª., 3ª, o quarta má.
ja saps qui vull dir, oi Randy ????
No hi havia diumenge que tornés la moto sencera, cada diumenge s´espatllava alguna cosa.....
un dia la corretja de distribució, l´altre problemes electrics a punta pala,un altre dia el sel.lector de canvi i mil coses més.
jo crec que aquestes gileras van ser el principi del fí de l´industria italiana de la moto, sobretot Vespa.
quan anaven , anaven bastant bé, sobretot de suspensions, però res a veure amb la fiabilitat de les seves coetanees XR 600, Suzuki Djebel 600, Yamaha 600 XT i ja no diem de les Dominator ja més aburguessades i no tant Enduro. i fines de motor Mimosin.
i aixó d´engegar una mono 600 o 650 , per alguns era molt fàcil, doncs a la sortida d´algun esmorzar amb efluvis etilics havia vist amb aquests ullets meus miops de 6 dioptries , engegar una XR 600 amb la força bruta dels braços, aixó si amb un biceps dignes de Mike Tyson.
Temps aquells que ja mai més tornarán, llàstima.
:mrgreen:
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. gen. 10, 2011 9:53 am, en total s’ha editat 5 vegades.