Schuberth C3

Per parlar de mecànica, accessoris, equipament, etc.

Moderador: Airald

Cabirol
Presentats
Entrades: 1784
Membre des de: dj. jul. 16, 2009 11:01 pm
Ubicació: Roda de Ter (Osona)

Schuberth C3

Entrada Autor: Cabirol » ds. gen. 15, 2011 8:45 am

Hola companys-es, algù esta al corrent dels ultims preus del schuberth -c3 ? com ja sabeu amb el acident vaig impactar de cap contra la caixa del camio, sort que el casc va fer la seva feina, i ara el tinc que retirar de servei, tinc que fer foc nou amb el casc, , tb a mes dels ultims preus , a on es poden trobar, aquets que tenim els varem comprar a( moto card, andorra)gracies

Trencaferro
Presentats
Entrades: 1850
Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
Ubicació: Osona - Val D'Aran

Re: Schuberth C3

Entrada Autor: Trencaferro » ds. gen. 15, 2011 1:49 pm

Bones, doncs aqui mateix on dius fa uns mesos valia 400€. Si no recordo malament hi havia uns 60€ de diferència aqui, de totes maneres amb la pujada de l'IVA m'imagino que s'haurà incrementat.
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.

Cabirol
Presentats

Entrada Autor: Cabirol » ds. gen. 15, 2011 4:39 pm

[quote user="Trencaferro" post="153580"]Bones, doncs aqui mateix on dius fa uns mesos valia 400€. Si no recordo malament hi havia uns 60€ de diferència aqui, de totes maneres amb la pujada de l'IVA m'imagino que s'haurà incrementat.[/quote]
moltes gracies , he mirat la web de motocard (barcelona) i el tenen a 413 euros, , gracies

Minino
Presentats
Entrades: 1454
Membre des de: dt. oct. 27, 2009 8:43 pm
Ubicació: Cerdanyola del Valles - Andres

Entrada Autor: Minino » ds. gen. 15, 2011 9:45 pm

sharp.direct.gov.uk

Hola company jo sòl mirar aquesta paguina i veig les calificacines dels casc i la proves de la qualitat, no per ser de marca són els millors, com més estrelles són millors, mira't un cop d'ull. Nosaltres també hem hagut de cambiar.Hay de tots els preus i de totes les estrelles
___________________ NORDKAPP 2009 ...... SCOTLAND 2010 ...... ELS ALPS 2011 ......... SARD/CÒRS 2012 ..
Imatge

Cabirol
Presentats

Entrada Autor: Cabirol » dg. gen. 16, 2011 4:27 pm

Gracies ANDRES, , hi fare una ullada

650X
Moderador de MTC
Entrades: 2247
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Entrada Autor: 650X » dg. gen. 16, 2011 4:51 pm

Bones, el C3 a Andorra buscant una mica els pots tenir per uns 320€, jo vaig estar-hi abans d'ahir i els tenien a 340 (em sembla) a motosprint si no recordo malament. De totes maneres se que hi ha més gent interesada en el C3 o sigui que potser seria la forma d'apretar una mica més el preu, fent una compra conjunta.

Salut!

Cabirol
Presentats

Entrada Autor: Cabirol » dg. gen. 16, 2011 7:12 pm

[quote user="650X" post="153619"]Bones, el C3 a Andorra buscant una mica els pots tenir per uns 320€, jo vaig estar-hi abans d'ahir i els tenien a 340 (em sembla) a motosprint si no recordo malament. De totes maneres se que hi ha més gent interesada en el C3 o sigui que potser seria la forma d'apretar una mica més el preu, fent una compra conjunta.

Salut![/quote]
A la pag de motosprint he trobat aixo Casco Modular Schuberth C3
SCHUBERTH
458,20 €

650X
Moderador de MTC
Contacta:

Entrada Autor: 650X » dg. gen. 16, 2011 7:30 pm

No crec que a Motosprint andorra tinguin el c3 més car que a motocard bcn. De totes maneres no puc assegurar el 100% del que he posat anteriorment perque tot i que 2 companys de feina em van assegurar que a Andorra havien comprat un C3 per 300€, jo no ho he vist amb els meus ulls. :shock: De totes maneres crec que el preu que vaig veure abans d'ahir si que era aquest que et deia.

:roll: ara em fas dubtar... demà vaig i ho miro altre cop :smile:

Salut!

PERARNAU
Presentats
Entrades: 269
Membre des de: dl. gen. 18, 2010 10:59 pm
Ubicació: Anglès (Girona

Entrada Autor: PERARNAU » dg. gen. 16, 2011 8:36 pm

Jo fa menys d'un mes vaig comprarme un System 5 de BMW que es un Shubert realment. No tenen tots els colors ni totes les mides, ja que sòn finals de series pq ha sortit el System 6, pero crec que val la pena mirar's-ho.

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dg. gen. 16, 2011 10:39 pm

Jo el què sé és que a Manresa ciutat hi ha una botigueta vella d'accesoris de moto que els tenen més barats que a Motocard d'Andorra. El problema és que no recordo quina botigueta és.

El MELL ho sap. :oops:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Jesus
Presentats
Entrades: 3584
Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA

Entrada Autor: Jesus » dg. gen. 16, 2011 10:48 pm

[quote user="Randy-650" post="153677"]Jo el què sé és que a Manresa ciutat hi ha una botigueta vella d'accesoris de moto que els tenen més barats que a Motocard d'Andorra. El problema és que no recordo quina botigueta és.

El MELL ho sap. :oops:[/quote]

Randy, has de mejar més cues de pansa !!! ;)
Gas a la burra!!!

GRUM
Presentats
Entrades: 1837
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: GRUM » dl. gen. 17, 2011 9:37 am

Cabirol, en quant als preus que surten a la web de les botigues d'Andorra, tingues en compte que posen els preus amb impostos! normalment ja ho especifica en un raconet de la pàgina. T'ho dic perquè jo també hi miro els preus, però quan arribes a Andorra trobes els productes mes barats, si tens algún dubte, també els pots trucar ho enviar un mail per aclarir-ho.
Suposo que és per aquest motiu que quan fas comparatives no et cuadra ;)
Per això és més que provable que algú hagi vist el C-3 a 320€ posi el què posi la pàgina web.

Per cert Randy, a quina botigueta et refereixes??? Ara m'has deixat ben intrigat, a mi no em sona i potser m'interessa que ho tinc al costat de casa :eyes :eyes :eyes
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.

Ride
Presentats
Entrades: 2669
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
Ubicació: Castellnou de Bages

Entrada Autor: Ride » dl. gen. 17, 2011 3:38 pm

[quote user="Randy-650" post="153677"]Jo el què sé és que a Manresa ciutat hi ha una botigueta vella d'accesoris de moto que els tenen més barats que a Motocard d'Andorra. El problema és que no recordo quina botigueta és.

El MELL ho sap. :oops:[/quote]

En Randy té tota la raó, estan igual o més economics, la botigua es "Sinfer motos" a sota el pont de ferro... pujada roja.

GRUM
Presentats

Entrada Autor: GRUM » dl. gen. 17, 2011 4:36 pm

Gràcies RIDE, el dia que hagi de comprar casc ja sé per on haig de passar. ;)
De fet, temps enrera en tenien un de marca no massa coneguda però fet de fibra de carboni mooolt bé de preu.
Ara fa dies que no m'hi passo...

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dl. gen. 17, 2011 4:37 pm

[quote user="Ride" post="153756"]

En Randy té tota la raó, estan igual o més economics, la botigua es "Sinfer motos" a sota el pont de ferro... pujada roja.[/quote]

Menys mal que tu ho saps també! :cerv

Ara, pregunto: existeix encara la botiga?¿? si poses al buscador Sinfermotos, et redirecciona a Totsival.com
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dl. gen. 17, 2011 4:51 pm

Tambe pots anar a motocard a provar cascos i comprar la talla que necessitis a LOUIS.DE els preus son molt bons ,)
Ex ...moltes coses

GRUM
Presentats

Entrada Autor: GRUM » dl. gen. 17, 2011 4:53 pm

Si que existeix Randy, de fet, si no han canviat darrerament, estaven bastant especialitzats en motos o accessoris tipus custom, però de cascs n'hi ha de tota mena i també tenen taller propi de reparació i vénen motos.
Enllaç

Si busques al maps Manresa, ctra. de vic, 186 ja veuràs que surt Sinfer Motos :mrgreen:
Per cert, aquí van les dades per si algú els vol trucar per preguntar preus o alguna altra informació:
Sinfer Motos
Ctra. de Vic, 186.
08240-Manresa
93-8771284

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm

Entrada Autor: Kpeps » dl. gen. 17, 2011 4:54 pm

[quote user="Randy-650" post="153777"][quote user="Ride" post="153756"]

En Randy té tota la raó, estan igual o més economics, la botigua es "Sinfer motos" a sota el pont de ferro... pujada roja.[/quote]

Ara, pregunto: existeix encara la botiga?¿? si poses al buscador Sinfermotos, et redirecciona a Totsival.com[/quote]

si que i es,si,tenen la roba tecnica termica RUKKA que per anar en moto es de lo bo lo millor!!!!
Imatge

Cabirol
Presentats

Entrada Autor: Cabirol » dl. gen. 17, 2011 6:42 pm

[quote user="Kpeps" post="153785"][quote user="Randy-650" post="153777"][quote user="Ride" post="153756"]

Ara, pregunto: existeix encara la botiga?¿? si poses al buscador Sinfermotos, et redirecciona a Totsival.com[/quote]

si que i es,si,tenen la roba tecnica termica RUKKA que per anar en moto es de lo bo lo millor!!!![/quote]

Be, surtim de duptes ja, avera cacabo de trucar a sinfermotos, macaban de donar el C3 , preu especial aniversari botiga a 460 euros,
aquet mati le comprat a motocard(bcn) a 413.96 euros
per cert sap algù si la casa schubert cuan as tingun accident amb el casc, tel abonan?

650X
Moderador de MTC
Contacta:

Entrada Autor: 650X » dl. gen. 17, 2011 7:45 pm

Segons he sentit "d'oida" t'abonen un 50% del preu del nou casc que ha de ser shuberth (evidentment) al presentar el parte d'accident del seguro.

Espero que no ho hagi de fer massa gent. :roll:

Salut

Respon

Torna a “Equipament,mecànica i accessoris”