Ranking Forums

Espai per humor i altres temes

Moderador: Airald

Respon
Gearbox
Presentats
Entrades: 1591
Membre des de: dj. des. 31, 2009 5:53 pm
Ubicació: Castellolí

Ranking Forums

Entrada Autor: Gearbox » dv. gen. 28, 2011 7:14 pm

Hola nois/es.

Fa dies que veig que hi ha molt moviment de missatges, moltíssim, al fòrum "cerveseta" (aquest n'és un més :???: )... i avui em preguntava el perquè.
Sembla que en un fòrum de motos l'apartat que hi hauria d'haver més moviment, de llarg, seria al general, o al de rutes i viatges, oi ?
De fet, és així, però la diferencia entre ells és de poc més d'un punt percentual. Curios, si més no.

M'he permes de fer-ne una petita estadística, la qual us adjunto en aquest quadre. He obviat l'apartat "Històric de Sortides" ja que pel fet de ser històric no reflexa l'activitat respecte als altres apartats.

Imatge

Us convido a treure'n les vostres conclusions...
Gearbox l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. gen. 28, 2011 7:16 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
BMW K75 RT (en venda)
BMW R1200 RT

Malauradament no ens adonem del que tenim fins que ho perdem...

Xavier
Presentats
Entrades: 4399
Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
Ubicació: Torelló (Osona)

Re: Ranking Forums

Entrada Autor: Xavier » dv. gen. 28, 2011 10:19 pm

Veig que t'has encomenat de l'Stelvio fent estadístiques.

Bromes a part, l'apartat "cerveseta" representa gairebé una quarta part del total, tots els altres apartats fan referència al tema "motos" tot i que molt ben posat en diferents apartats que ho fan tot més coherent i ordenat.

Em sembla bé que a "cerveseta" hi hagi moviment, dóna vida al forum i sempre hi ha alguna aportació que em fa riure de valent. Hi ha apartats molt interessants però que jo no hi puc aportar gaire doncs de temes tècnics no en tinc ni fava.

Salut !

Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Entrada Autor: Eva » ds. gen. 29, 2011 5:10 am

Jo crec que en període de hivern ( ple hivern) costa molt d'aportar sortides, a part de les hivernals.

Malgrat això , Josep, ara s´estan preparant varies sortides , per exemple, en James en te varies de preparades per el mes de febrer, la Laiona , també en prepare unaltre i en Piris també en prepara unaltre.

Personalment crec que serà a partir de Setmana Santa que el dia serà més llarg i tindrem més opcions de sortir, que l ´apartat de viatges aumentarà i molt ;)
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. gen. 29, 2011 5:11 am, en total s’ha editat 1 vegada.

Pardo
Presentats
Entrades: 374
Membre des de: dv. maig 07, 2010 9:34 am
Ubicació: Igualada

Entrada Autor: Pardo » ds. gen. 29, 2011 8:48 am

Jo quan entro al foro em miro tots els apartats , ja que hi ha aportacions molt interessants de tota mena, (viatges, mecànica, accessoris, equipament, etc..) moltes vegades no participes d’algun tema en concret perquè no hi entens o no hi vols fotre la pota, però això no vol dir que no segueixis el fil i cada dia que t’hi poses mires que hi ha de nou.

Gràcies a Mototurisme i les aportacions que feu tots vosaltres, jo personalment en trec molt profit, ja que ser coses que no sabia, i si tens una consulta a fer de ben segur que hi ha algú que et dona un cop de mà.

Es normal que l’apartat cerveseta tingui tant de moviment ja que també la podríem anomenar “cafè” i es el lloc on et distreus de la rutina diària que portem, jo quan entro al foro es un dels llocs que hi passo sovint i no per res sinó que em diverteix i em distreu i moltes vegades semblo un borinot rient sol davant del ordinador.

De fet la estadística que has posat Josep no deixa de ser curiosa, ja que no m’havia plantejat mai el moviment que pot tenir cada apartat “molt bona aportació” , però amb la suma dels percentatges tenim un 75’33% de missatges relacionats amb el mon de la moto i la resta amb el de cerveseta.
:D
SUZUKI BANDIT GSF600S
[img align=left]http://img821.imageshack.us/img821/9382 ... cat150.jpg[/img]

Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Entrada Autor: Ra-mon » ds. gen. 29, 2011 7:02 pm

[quote user="Gearbox" post="155480"]Us convido a treure'n les vostres conclusions...[/quote]

Jo diria que és normal tanta disparitat de interessos ja que al fòrum hi ha gent molt diferenti a cadascú li agrada temes diferents :roll:

STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: STELVIO 00 » dg. gen. 30, 2011 10:08 am

Josep,potser podrias ampliar la estadistica i fer ho també per sexe i model de moto :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
ImatgeImatgeImatge

Minino
Presentats
Entrades: 1454
Membre des de: dt. oct. 27, 2009 8:43 pm
Ubicació: Cerdanyola del Valles - Andres

Entrada Autor: Minino » dg. gen. 30, 2011 1:48 pm

:D Josep quin ensurt m'has fotut. Pensava que era la declaracio de la renta :D :D
:D :D Que li has fet alguna cosa a la Dolors i t'ha deixat al balcó amb l'ordinador, :b9 :wall o t'han cridat per col.laborar en el govern nou en estadístiques. :b9 :wall

:cerv Molt bo tio :cerv
___________________ NORDKAPP 2009 ...... SCOTLAND 2010 ...... ELS ALPS 2011 ......... SARD/CÒRS 2012 ..
Imatge

Steelman
Presentats
Entrades: 14817
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dg. gen. 30, 2011 2:53 pm

Es cert que una mica menys de cervesseta i una mica més del món de la moto no aniria malament ;)
Pero tambe es cert que si li sumes la resta d´apartats excepte Presentacions,Proves i mercat de la moto....el 60,45% dels missatge són del món de la moto.
AH, i de la cervesseta moltes vegades són videos d´humor també del món de la moto ;)

Amb tot, no estaria malament veure mes sovint post on es parla i discuteix en profunditat de mecanica, tecniques de conduccio,GPS,accessoris,....

PD:Digues-li a la dolors que deixi de fer pastisets i que estigui per tu, que si et donen una tarda lliure....ets perillós ;)
Ex ...moltes coses

Respon

Torna a “Cerveseta”