LLàntes De Raids Muntades

Per parlar de mecànica, accessoris, equipament, etc.

Moderador: Airald

Respon
Gandalfgs
Presentats
Entrades: 403
Membre des de: dt. març 13, 2007 1:05 am
Ubicació: celrà (Girona)

LLàntes De Raids Muntades

Entrada Autor: Gandalfgs » dg. feb. 06, 2011 6:40 pm

Hola gent,

preparant lo moto pel marroc, m'he comprat diversos accessoris, els més importants: les llantes de raids. L'objectiu era tenir les llantes d'aleaciò que faig servir habitualment pel dia a dia i les de raids pel viatge al marroc i per les sortides que em siguin necessaries.

Avui les he canviat! primer vaig aconseguir un tros d'una clau allen del 22 (gracies a la generositat d'un bon motero) per poder desmuntar i muntar la roda del davant.
La resta ha estat fàcil, claus tor i dinamonetriques en ma, la da darrera és molt fàcil de canviar, només un detall: cal una brida ,si ho feu sols, per apretar el pedal del fre quan descolles els cargols i quan els acolles.

La de davant és un pel més complicada pel fet dels amortidors, pero amb una cinxa i un pes pq la moto basculi cap a la roda d'el darrera també és fàcil de treure-la.
He tingut de desmuntar un costat del fre de disc per poder treure la roda i prou.

Imatge

Imatge

Imatge
Imatge

Els parells d'apretada els tinc amb un cd de bmw, on hi és tot.

Un cop muntada ha tocat provar-la, sense abs i control de tracció, he pujat a sant miquel (celrà), doncs és un camí que m'el conec força i no és gens difícil. Només he tingut un ensurt: just al sortir d'una curba ve una pujada i he quedat encegat pel sol uns segons, he reduït a primera i collons! al no portar el control de tracció... la mare que la va parir com apreta la burra!!! cuasi rellisco i caig! a part d'això n'estic molt satisfet, s'agafa molt bé i tot i que la gs pesa força, no ho notes massa, vaja soposo que ja fa una temporadeta que la condueixo :-)

El següent pas serà amb els companys de viatge intentar canviar el pneumàtic de la roda per simular una punxada, prefereixo suar aqui que al marroc!

Per cert com ho feu vosaltres per canviar la roda del davant? com solventeu el tema d'els amortidors? vaja que no apretin la roda contra el terra.

Salut companys :-)
La vida és per disfrutar-la, Carpe diem quam minimum credula postero!

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: LLàntes De Raids Muntades

Entrada Autor: Randy-650 » dg. feb. 06, 2011 7:44 pm

Jo no et puc ajudar perquè no tinc cap GS, de moment. Espero un any o altre tenir-ne una, això si. :lol:
Però segur que els geserus t'ajuden.

P.D: Ja mateix us veiem corrent el Dakar. Quina professionalitat i quin savoir faire, escolti!
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

650X
Moderador de MTC
Entrades: 2247
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Entrada Autor: 650X » dg. feb. 06, 2011 9:09 pm

Felicitats....si senyor! jo no he hagut de canviar rodes, encara (les meves son de raids) :mrgreen: pero un dia per poder netejar bé la llanta vaig posar una garrafa de 10l (plena) al top case i solucionat. De fet amb les maletes una mica carregades i el dipòsit una mica buit ja balanceja prou bé.

APA QUE AVISES MARICONÀS...!! per anar a provar els tacs... ja parlarem tu i jo...

...per cert amb en Pau hem anat a fer les curves de la Ganga i Tossa al complet.... ale per no avisar :b9

Salut...

PD: Parlant de canviar rodes... ja has canviat les del carro d'eines?? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9

Gandalfgs
Presentats
Entrades: 403
Membre des de: dt. març 13, 2007 1:05 am
Ubicació: celrà (Girona)

Entrada Autor: Gandalfgs » dg. feb. 06, 2011 10:32 pm

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Home... les he canviat avui a la tarda, i les he anat a probar al mateix moment. Ja et faré una visita i la podràs veure. :666
La vida és per disfrutar-la, Carpe diem quam minimum credula postero!

Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Entrada Autor: Llagasta » dl. feb. 07, 2011 12:20 pm

[quote user="Gandalfgs" post="156281"]Hola gent,

preparant lo moto pel marroc, t.
La resta ha estat fàcil, claus tor i dinamonetriques en ma, la da darrera és molt fàcil de canviar, només un detall: cal una brida ,si ho feu sols, per apretar el pedal del fre quan descolles els cargols i quan els acolles.

La de davant és un pel més complicada pel fet dels amortidors, pero amb una cinxa i un pes pq la moto basculi cap a la roda d'el darrera també és fàcil de treure-la.
He tingut de desmuntar un costat del fre de disc per poder treure la roda i prou.

Salut companys :-)[/quote]

Dues coses company: no es tan complicat: per treure la roda de darrera no cal brides , ni ningú que t´apreti el fré.
un cop la moto dreta sobre el cavallet central, entres una marxa.

pel que fa a aixecar la roda de davant: també amb el cavallet central , poses una borriqueta o una caixa o un tronc, a sota el protector de carter (apretes el portapaquets , l´aixeques de davant i amb l´altre peu fas corre ( el que sigui ) cap en sota ( el protector ) ))
:roll: :roll:
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. feb. 07, 2011 12:26 pm, en total s’ha editat 3 vegades.
Imatge

Respon

Torna a “Equipament,mecànica i accessoris”