Estem Tontus
Moderador: Airald
- Brum-brum
- Presentats
- Entrades: 446
- Membre des de: dc. des. 03, 2008 10:33 am
- Ubicació: Barcelona
Estem Tontus
Nois, no ho entenc, si es robada que els detinguin i si es programa de TV ...
http://www.motorpasionmoto.com/videos/l ... television
http://www.motorpasionmoto.com/videos/l ... television
-
- Presentats
- Entrades: 2432
- Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
- Ubicació: L'Empordà
Re: Estem Tontus
Nomes cal veure la cara dels pàjarus i ja esta tot dit. No faré cap més comentari.
allà diu:
Entre esto y los programas de marujeo que se emiten en nuestro país, creo que me quedo con las trifulcas de nuestros famosos.
Al menos no se dedican a destrozar motos.
JO NO. Per mi son igual de gilipolles i borregos. I es el mateix destrossar una moto (a no ser que sigui una KTM :roll: ) que destrossar cervells en massa...
¿No existirá nadie en el mundo de la televisión con una pizca de sentido común para evitar que este tipo de programas lleguen a verse?
No, mentre la societat segueixi sent GILIPOLLES I BORREGA. I creixent en progressió geomètrica.
Dixit
allà diu:
Entre esto y los programas de marujeo que se emiten en nuestro país, creo que me quedo con las trifulcas de nuestros famosos.
Al menos no se dedican a destrozar motos.
JO NO. Per mi son igual de gilipolles i borregos. I es el mateix destrossar una moto (a no ser que sigui una KTM :roll: ) que destrossar cervells en massa...
¿No existirá nadie en el mundo de la televisión con una pizca de sentido común para evitar que este tipo de programas lleguen a verse?
No, mentre la societat segueixi sent GILIPOLLES I BORREGA. I creixent en progressió geomètrica.
Dixit
Fjodor l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. feb. 08, 2011 3:21 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Frank
- Presentats
- Entrades: 2259
- Membre des de: ds. gen. 13, 2007 10:52 pm
- Ubicació: Baix Empordà
Hi han programes de Marujeo i Videos com aquest, que es fan i és seguirant fent, mentre hi hagi gent que s'els miri.
Si els Marujeos no tunguessin audiència i els Videos no tinguessin visites, no els farien.
Si els Marujeos no tunguessin audiència i els Videos no tinguessin visites, no els farien.
Frank l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. feb. 08, 2011 3:46 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
[align=center]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.
Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)
[/align]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.
Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)

- Brum-brum
- Presentats
- Entrades: 446
- Membre des de: dc. des. 03, 2008 10:33 am
- Ubicació: Barcelona
[quote user="Frank" post="156533"]Hi han programes de Marujeo i Videos com aquest, que es fan i és seguirant fent, mentre hi hagi gent que s'els miri.
Si els Marujeos no tunguessin audiència i els Videos no tinguessin visites, no els farien.[/quote]
Segurament els videos es farien, però no es farien públics, però molt hem temo que els impresentables ho seguirien fent pq per a ells es divertit.
Si els Marujeos no tunguessin audiència i els Videos no tinguessin visites, no els farien.[/quote]
Segurament els videos es farien, però no es farien públics, però molt hem temo que els impresentables ho seguirien fent pq per a ells es divertit.
- Xagago1973
- Presentats
- Entrades: 137
- Membre des de: dc. des. 30, 2009 10:03 pm
- Ubicació: Graugés (Avià)
la veritat, mira amb aquest inútil que llença la moto al buit podria haver-se-li enganxat el pantaló i "gaudir" també tots d'una caiguda lliure amb mes emoció que la de veure trinxar una moto maca per que si, quin gust es pot trobar fen aixo?
hi ha unes dites que diuen:
tal faràs, tal trobaràs..
qui juga amb foc al final es crema..
espero que aquests pallassos (demano disculpes a una professió tant noble) algun dia es trobin amb algun ensurt i els hi passi les ganes de fer l'idiota.
hi ha unes dites que diuen:
tal faràs, tal trobaràs..
qui juga amb foc al final es crema..
espero que aquests pallassos (demano disculpes a una professió tant noble) algun dia es trobin amb algun ensurt i els hi passi les ganes de fer l'idiota.
- Monxu
- Presentats
- Entrades: 584
- Membre des de: dj. ago. 12, 2010 9:16 am
- Ubicació: Torelló
:halfcry :halfcry :crys :crys Aquest video m'ha trencat el cor.... com es pot ser tant dropo i insensible :enfaduu :enfaduu :enfaduu :enfaduu :enfaduu
val més que no expiqui que els hi faria a ells si tingués ocasió...... :666 :sado :sado :Disparant :Disparant
val més que no expiqui que els hi faria a ells si tingués ocasió...... :666 :sado :sado :Disparant :Disparant
- Danielot
- Presentats
- Entrades: 641
- Membre des de: ds. oct. 11, 2008 8:56 am
- Ubicació: Lleida, terra ferma.
-
- Presentats
- Entrades: 1490
- Membre des de: dl. ago. 02, 2010 11:19 am
- Ubicació: Osona
Per mi, no calen comentaris. N'hi ha prou en veure els personatges...