A tots els que passeu o tingeu previst passar per la zona de l'Aude (al sud de frança), i no tingueu clar on allotjar-vos i/o, busque un lloc diferent i amb cert interès, he trobat això.
No és baratet, però tampoc em sembla excessiu tenint en compte "l'exclusivitat del lloc".
En fi, feu una ullada i jutgeu vosaltres mateixos, a mi m'ha agradat (malgrat dubto que hi pugui anar), i per això ho he volgut compartir... :roll:
Enllaç
PD: Espero no molesti a ningú, ja que no pretenc fer publicitat (no els conec de res) sinó compartir un lloc que m'ha semblat interessant, tot i així, si es considera més oportú esborrar-ho, cap problema ;)
Allotjament Interessant?
Moderador: Airald
- GRUM
- Presentats
- Entrades: 1837
- Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
- Ubicació: Manresa
Allotjament Interessant?
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
Re: Allotjament Interessant?
Gracies per l´informació, Aleix.
El dia que hi vagis , ens expliques cpm ha anat ;)
El dia que hi vagis , ens expliques cpm ha anat ;)
- GRUM
- Presentats
- Entrades: 1837
- Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
- Ubicació: Manresa
Ostres Eva, jo esperava que m'ho expliquessis tu en una de les teves incontables escapades :mrgreen:
Bromes apart, ja m'agradaria ja, però aquest any ni tant sols sé si faré les meves mini-vacances en moto que si he pogut fer els darrers anys :tremolant Està sent un any una mica crític en quant a sortides per mi
Però bé, farem el què podrem mentre esperem que vinguin temps millors ;) :kiss
Bromes apart, ja m'agradaria ja, però aquest any ni tant sols sé si faré les meves mini-vacances en moto que si he pogut fer els darrers anys :tremolant Està sent un any una mica crític en quant a sortides per mi
Però bé, farem el què podrem mentre esperem que vinguin temps millors ;) :kiss
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
- Xepe71
- Presentats
- Entrades: 427
- Membre des de: ds. ago. 14, 2010 7:56 pm
- Ubicació: Reus - Ganxet per adopció
Jo us suggereixo que busqueu "peniche aude" per Sant Google... per l'Aude passa el canal du Midi (un canal que va del Mediterrani a l'Atlàntic) i és navegable. Hi han barcasses per navegar-hi, però també n'hi han de fixes, on llogues l'habitació per nit. El preu no és barat, però tampoc car (sol ser per sota dels 100€)
Per exemple, aquí o aquí, per dir algo.
Per exemple, aquí o aquí, per dir algo.

Les motos no perden oli, marquen territori...