«La Vanguardia» En Català
Moderador: Airald
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
«La Vanguardia» En Català
«La Vanguardia» escull Vic per fer la primera presentació de l'edició en català.
L’acte es farà dilluns i comptarà amb la presència de Josep Antich i els articulistes Quim Monzó i i Francesc-Marc Álvaro
Vic serà ha estat escollida pel diari La Vanguardia per fer la primera presentació de la seva edició en llengua catalana,
tal com ja va anunciar Osona.com. L'acte tindrà lloc el dia 28 de febrer (dia de festa local a Vic), al teatre l'Atlàntida, a les 7 de la tarda.
La presentació estarà presidit l’alcalde de la ciutat, Josep Maria Vila d’Abadal, i comptarà amb les intervencions de Josep Antich, director de La Vanguardia, Quim Monzó, escriptor, i Francesc-Marc Álvaro, periodista. Aquests dos últims també són articulistes habituals del diari.
L’acte es farà dilluns i comptarà amb la presència de Josep Antich i els articulistes Quim Monzó i i Francesc-Marc Álvaro
Vic serà ha estat escollida pel diari La Vanguardia per fer la primera presentació de la seva edició en llengua catalana,
tal com ja va anunciar Osona.com. L'acte tindrà lloc el dia 28 de febrer (dia de festa local a Vic), al teatre l'Atlàntida, a les 7 de la tarda.
La presentació estarà presidit l’alcalde de la ciutat, Josep Maria Vila d’Abadal, i comptarà amb les intervencions de Josep Antich, director de La Vanguardia, Quim Monzó, escriptor, i Francesc-Marc Álvaro, periodista. Aquests dos últims també són articulistes habituals del diari.
-
- Presentats
- Entrades: 2432
- Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
- Ubicació: L'Empordà
Re: «La Vanguardia» En Català
Sens dubte una gran notícia.... hem de fe creixer les publicacions en el nostre idioma... estricta i imperiosament necessari.
- Caganer
- Presentats
- Entrades: 250
- Membre des de: dl. jul. 05, 2010 5:43 pm
- Ubicació: Manlleu (Osona)
Pensava que el nou diari Ara era la versió oficial de La Vanguardia en català. Bona notícia.
-
- Presentats
No, Caganer... els d'Ara son més canyeros... per mi són el relleu de l'Avui, ara en mans d'El Punt, molt més moderat...
- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons
Em sembla que surt el 3 de maig després de presentacions per tot Catalunya. La de Lleida, el 7 de març.
-
- Presentats
- Entrades: 395
- Membre des de: ds. set. 11, 2010 6:40 am
- Ubicació: Breda
Ja era punyetera hora. Personalment, trobava vergonyós veure catalans (que escolten Catalunya Radio, veuen TV3, són del Barça i del club Super3, i ténen una llibreta a La Caixa) llegint La Vanguardia.
Entre això i la recent sortida del diari "Àra" potser sí que ens anem despertant...
És una bona notícia.
Entre això i la recent sortida del diari "Àra" potser sí que ens anem despertant...
És una bona notícia.
- Monxu
- Presentats
- Entrades: 584
- Membre des de: dj. ago. 12, 2010 9:16 am
- Ubicació: Torelló
[quote user="Caganer" post="159354"]Pensava que el nou diari Ara era la versió oficial de La Vanguardia en català. Bona notícia.[/quote][quote user="Fjodor" post="159356"]No, Caganer... els d'Ara son més canyeros... per mi són el relleu de l'Avui, ara en mans d'El Punt, molt més moderat...[/quote]
Diria que ho fan clarament perquè l'Ara els està fotent molta canya, no heu sentit els anuncis de la vanguardia a les radios? abans ni els hi calia, crec que noten la competència.....
Diria que ho fan clarament perquè l'Ara els està fotent molta canya, no heu sentit els anuncis de la vanguardia a les radios? abans ni els hi calia, crec que noten la competència.....
-
- Presentats
Encara fa falta molta mes canya, en tots sentits... i callo aqui... :mrgreen:
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
Molt bona noticia ( ja es veia a venir ) :roll:
De fet els que som subscriptors de la vanguardia en castellà, com fer-ho per rebre-la ara en català ???
:roll:
De fet els que som subscriptors de la vanguardia en castellà, com fer-ho per rebre-la ara en català ???
:roll:

- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons
La definició que en fan: "Un diari pensat en català i fet en dues llengües"
Es preveu que més del 61% dels exemplars venuts seran en català (un català, per cert, molt més ric, correcte i nostrat que el del diari competidor)
També hi haurà la web en català: lavanguardia.cat
Aquest diumenge sortirà un article de l'editor explicant el projecte
Es preveu que més del 61% dels exemplars venuts seran en català (un català, per cert, molt més ric, correcte i nostrat que el del diari competidor)
També hi haurà la web en català: lavanguardia.cat
Aquest diumenge sortirà un article de l'editor explicant el projecte
Storm l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. feb. 26, 2011 4:58 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
- Safed
- Presentats
- Entrades: 106
- Membre des de: dl. gen. 03, 2011 4:53 pm
- Ubicació: Killolàndia
molt tard pero ja era hora :D
- Deivid
- Presentats
- Entrades: 965
- Membre des de: dg. abr. 01, 2007 10:52 am
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
A veure si mica en mica es possen les coses al seu lloc....es una molt bona noticia.
Encara que mai m'ha agradat el format ni molts continguts que a mí personalment em sobren...però aixó es com tot, per gustos colors. Jo personalment seguiré sense comprar-la, però penso que es una bona notícia.
Encara que mai m'ha agradat el format ni molts continguts que a mí personalment em sobren...però aixó es com tot, per gustos colors. Jo personalment seguiré sense comprar-la, però penso que es una bona notícia.
-
- Presentats
Home! jo tampoc la compro ni la comprare... pero més val que tambe estigui en català... de fet, per mi, en castellà no cal aqui...
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
[quote user="Monxu" post="159484"]Diria que ho fan clarament perquè l'Ara els està fotent molta canya, no heu sentit els anuncis de la vanguardia a les radios? abans ni els hi calia, crec que noten la competència.....[/quote]
No ho han fet per això. De fet ja fa tres anys que sabíem del projecte i els seus estudis de mercat i la decisió ja presa llavors per el "Conde". Només calia esperar el moment propici i l'estabilitat econòmica (per el tema de la crisi) dels anunciants.
Vssssss
007
EDITO :
Me n'havia oblidat de dir que molts de nosaltres ja fa temps que la llegim en català, i l' Sport també ;) :D :D :D
Enllaç
http://www.lavanguardia.encatala.net/
http://www.sport.encatala.net/
No ho han fet per això. De fet ja fa tres anys que sabíem del projecte i els seus estudis de mercat i la decisió ja presa llavors per el "Conde". Només calia esperar el moment propici i l'estabilitat econòmica (per el tema de la crisi) dels anunciants.
Vssssss
007
EDITO :
Me n'havia oblidat de dir que molts de nosaltres ja fa temps que la llegim en català, i l' Sport també ;) :D :D :D
Enllaç
http://www.sport.encatala.net/
Ramon_vfr l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. feb. 28, 2011 2:02 pm, en total s’ha editat 3 vegades.
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

El petit Princep
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
[quote user="James Bond" post="159820"]Me n'havia oblidat de dir que molts de nosaltres ja fa temps que la llegim en català, i l' Sport també ;) :D :D :D
Enllaç
http://www.sport.encatala.net/[/quote]
Je, je, fent servir aquest sistema jo també em veig en cor de llegir The Washington Post, Frankfurter Allgemeine Zeitung i fins i tot el Guangming Daily
:b9 :b9 :b9
Enllaç
http://www.sport.encatala.net/[/quote]
Je, je, fent servir aquest sistema jo també em veig en cor de llegir The Washington Post, Frankfurter Allgemeine Zeitung i fins i tot el Guangming Daily
:b9 :b9 :b9
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Suposo que deus haver llegit el que escrivia l'Alucina a l'enllaç. Per això ho fèiem...
NEVER SAY NEVER AGAIN

El petit Princep

El petit Princep