Esteu a favor o en contra de l'ABS?
Moderador: Airald
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Esteu a favor o en contra de l'ABS?
Ara que torna a sortir el tema de l'ABS, i vist que molts discuteixen sobre aquest tema, doncs què millor que tractar-ho en un fil apart.
Aqui Banda Ampla Mototurisme, esteu a favor o en contra de l'ABS? :shock:
Aqui Banda Ampla Mototurisme, esteu a favor o en contra de l'ABS? :shock:

-
- Presentats
- Entrades: 2432
- Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
- Ubicació: L'Empordà
Re: Esteu A Favor O En Contra De L'ABS?
Per carretera SEMPRE ens pot ajudar. No ja pels imprevistos, també per les nostres possibles "colades". Hi ha llocs en què és bàsic que la roda no es bloqueji, per tal de no perdre el control. I, quan més pesa la moto, millor.
Crec que és un avenç.
Salute cada minute...
Crec que és un avenç.
Salute cada minute...
- Ride
- Presentats
- Entrades: 2669
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
- Ubicació: Castellnou de Bages
Randy jo no puc votar, ja que no hi ha la casella ns/nc, jo no he probat mai una moto amb ABS, i no puc comparar.... :halfcry
- Randy-650
- Presentats
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="Ride" post="165188"]Randy jo no puc votar, ja que no hi ha la casella ns/nc, jo no he probat mai una moto amb ABS, i no puc comparar.... :halfcry[/quote]
La teva Bandiride no en porta? :shock:
Ara ho modifico. ;)
La teva Bandiride no en porta? :shock:
Ara ho modifico. ;)

- Frank
- Presentats
- Entrades: 2259
- Membre des de: ds. gen. 13, 2007 10:52 pm
- Ubicació: Baix Empordà
Ja he votat.
El vot, és secret.
He votat que sí.
Que a favor.
Apa, ja ho sabeu
El vot, és secret.
He votat que sí.
Que a favor.
Apa, ja ho sabeu
Frank l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. abr. 12, 2011 12:14 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
[align=center]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.
Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)
[/align]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.
Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)

- Danielot
- Presentats
- Entrades: 641
- Membre des de: ds. oct. 11, 2008 8:56 am
- Ubicació: Lleida, terra ferma.
La meva actual moto, no porta ABS.
Pero fa uns anys vaigs tenir una GS 1100 que si que en portaba i a mi hem va salvar en mes d'una ocasió.
Per aixó he votat que si, sempre ens pot salvar d'un imprevist.
Pero fa uns anys vaigs tenir una GS 1100 que si que en portaba i a mi hem va salvar en mes d'una ocasió.
Per aixó he votat que si, sempre ens pot salvar d'un imprevist.
Rodar en moto es lo meu
- Trencaferro
- Presentats
- Entrades: 1850
- Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
- Ubicació: Osona - Val D'Aran
Jo totalment a favor.
I com diuen els Dupond, encara diria més, un sistema que a dia d'avui tindria de ser imprescindible i obligatòri en qualsevol vehicle de dues o quatre rodes que circuli per asfalt.
I com diuen els Dupond, encara diria més, un sistema que a dia d'avui tindria de ser imprescindible i obligatòri en qualsevol vehicle de dues o quatre rodes que circuli per asfalt.
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
crec que es molt convenient portar-lo,la seguretat mai esta de mes ;)
-
- Presentats
- Entrades: 6
- Membre des de: dg. abr. 10, 2011 7:34 am
- Ubicació: Blanes
No he portat moto amb ABS, suposu que en alguna ocasió et pot salvar, però també pot ser perillòs amb el exemple del cotxe, en baixada molt empinada, una curva tancada, carrer mullat amb manguera, necesitaba frenar molt (de 40 a 0) i podia haberme quedat creuat sense perill, doncs per culpa del ABS quasibe em menjo una persona, em va veure i va sortir del davant sinó l'unica opció que veia era empotrarlo contra un edifici i quedarme sense cotxe, ara baixo a 20 per allà.
Crec que encara necesiten molta evolució els ABS.
Crec que encara necesiten molta evolució els ABS.
Pablo l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. abr. 12, 2011 2:59 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Trencaferro
- Presentats
- Entrades: 1850
- Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
- Ubicació: Osona - Val D'Aran
I tu Randy que, no et mulles????
Plica, plica..... :b9 :b9
Plica, plica..... :b9 :b9
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.
- Albert_KTM
- Presentats
- Entrades: 646
- Membre des de: dj. març 04, 2010 6:26 pm
- Ubicació: Torelló City (Osona)
Jo no puc votar .... :crys
Pel meu gust, faltaria l'opció A FAVOR!!! ..... SEMPRE QUE SIGUI DESCONECTABLE
Jo per carretera el porto sempre "posat" , penso que és un gran avanç, que qualsevol ajuda es poca a l'hora d'ajudar-nos a tenir més seguretat ......però a l'hora d'afrontar les pistes, el desconecto.
Tots els que heu fet pistes coneixereu les suors fredes que et baixen per l'espinada si et descuides de desconectar-lo i et trobes amb una bona baixadeta .... pdres soltes ..... una mica de sorra o fang ..... En fi, que la moto no es para , traqueteja .... i va tirant avall ... avall.... :tremolant
Salut
Pel meu gust, faltaria l'opció A FAVOR!!! ..... SEMPRE QUE SIGUI DESCONECTABLE
Jo per carretera el porto sempre "posat" , penso que és un gran avanç, que qualsevol ajuda es poca a l'hora d'ajudar-nos a tenir més seguretat ......però a l'hora d'afrontar les pistes, el desconecto.
Tots els que heu fet pistes coneixereu les suors fredes que et baixen per l'espinada si et descuides de desconectar-lo i et trobes amb una bona baixadeta .... pdres soltes ..... una mica de sorra o fang ..... En fi, que la moto no es para , traqueteja .... i va tirant avall ... avall.... :tremolant
Salut
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
Jo he votat que no m'ha saltat mai, suposo que ha d'anar bé.
Amb la K75 un parell de cops havia tingut un sustu que entenc que amb l'ABS no hagués tingut.
Amb la K75 un parell de cops havia tingut un sustu que entenc que amb l'ABS no hagués tingut.
- Randy-650
- Presentats
[quote user="Trencaferro" post="165216"]I tu Randy que, no et mulles????
Plica, plica..... :b9 :b9[/quote]
Algú ho tenia que dir! :lol:
Jo estic a favor de portar-lo, doncs els ABS d'avui en dia han evolucionat molt respecte als d'abans. Qui no recorda les BMW amb els seus primers ABS que si frenaves una mica fort ja saltava? :tremolant
Això si, en motos trail, desconnectable. En terra el pitjor que hi ha per frenar és l'ABS. :mad:
P.D. En quatre anys que fa que porto la Bandy amb ABS, per fi em va saltar l'altre dia al trobar-me de cara en un revolt de dreta sense visibilitat un cotxe fent un canvi de sentit. Això si, el dia que canvii la moto, com que serà una trail campera el demanaré sense ABS, doncs penso fer més muntanya que carretera. ;)
Plica, plica..... :b9 :b9[/quote]
Algú ho tenia que dir! :lol:
Jo estic a favor de portar-lo, doncs els ABS d'avui en dia han evolucionat molt respecte als d'abans. Qui no recorda les BMW amb els seus primers ABS que si frenaves una mica fort ja saltava? :tremolant
Això si, en motos trail, desconnectable. En terra el pitjor que hi ha per frenar és l'ABS. :mad:
P.D. En quatre anys que fa que porto la Bandy amb ABS, per fi em va saltar l'altre dia al trobar-me de cara en un revolt de dreta sense visibilitat un cotxe fent un canvi de sentit. Això si, el dia que canvii la moto, com que serà una trail campera el demanaré sense ABS, doncs penso fer més muntanya que carretera. ;)

- Brum-brum
- Presentats
- Entrades: 446
- Membre des de: dc. des. 03, 2008 10:33 am
- Ubicació: Barcelona
Jo he votat SI.
Esta bé dur-lo però no confiar al frenada al ABS, cal dosificar i fer el ABS noslatres (això hem va ensenyar a fer món apre en cotxe i en lamesura del possible ho aplico a la moto) i si salta com a mesura final!
Esta bé dur-lo però no confiar al frenada al ABS, cal dosificar i fer el ABS noslatres (això hem va ensenyar a fer món apre en cotxe i en lamesura del possible ho aplico a la moto) i si salta com a mesura final!
- Antonio
- Presentats
- Entrades: 421
- Membre des de: dj. oct. 28, 2010 7:37 pm
- Ubicació: Girona
Estic completament d'acord amb l'aplicació de l'ABS, no només en les motos, sinó en qualsevol mitjà de transport (cotxe, moto, camió, tren ........). Personalment, crec que independentment que sàpigues frenar molt bé, o no tant, qualsevol mitjà que et permeti poder salvar la teva vida, o d'una altra persona, ja val la pena. És com si debatem si el coixí de seguretat és o no necessari. ¿creus que és més segur portar?. Si la resposta és si, crec que ja està contestada la pregunta.
Salutacions, i fins diumenge.
Salutacions, i fins diumenge.
YO NO RONCO..........Sueño que soy una moto
-
- Presentats
- Entrades: 2432
- Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
- Ubicació: L'Empordà
Albert, home!!! que ja se sap que per pistes no es pot portar l'ABS... per això el portem desconnectable. En una moto de carretera no té sentit que sigui desconnectable, ja que només es dispara en moments crítics. Ja és això. Però en trails sempre ha de ser desconnectable, ja que per pistes és inviable.
Per cert.. el que és una merda grossa és quan salta l'ABS en frenades abans de rotondes i hi ha aquelles bandes d'advertiment... croc...croc...croc....croc... merda!!!
Salut!
Per cert.. el que és una merda grossa és quan salta l'ABS en frenades abans de rotondes i hi ha aquelles bandes d'advertiment... croc...croc...croc....croc... merda!!!
Salut!
- Minino
- Presentats
- Entrades: 1454
- Membre des de: dt. oct. 27, 2009 8:43 pm
- Ubicació: Cerdanyola del Valles - Andres
:D Tot el que és seguretat sempre és benvingut que ens agradi o no és una altra cosa
___________________ NORDKAPP 2009 ...... SCOTLAND 2010 ...... ELS ALPS 2011 ......... SARD/CÒRS 2012 ..

- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Contacta:
Totalment a favor,per els que no conduim gaire bé,sempre ens pot treure d´un ensurt ;)
Ara bé,millor amb opció desconectable
Ara bé,millor amb opció desconectable
STELVIO 00 l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. abr. 12, 2011 4:16 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Randy-650
- Presentats
[quote user="STELVIO 00" post="165254"]Totalment a favor,per els que no conduim gaire bé.....[/quote]
Ara ho has dit!
Ara ho has dit!

- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Contacta:
[quote user="Randy-650" post="165258"][quote user="STELVIO 00" post="165254"]Totalment a favor,per els que no conduim gaire bé.....[/quote]
Ara ho has dit!
[/quote]
Algú ho havia de dir !!!!!!!!
Ara ho has dit!

Algú ho havia de dir !!!!!!!!