Blog Interesant...
Moderador: Airald
- GRUM
- Presentats
- Entrades: 1837
- Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
- Ubicació: Manresa
Blog Interesant...
Navegant, navegant, he anat a parar a aquest blog que em sembla prou interessant i curiós, així que aquí us el deixo:
viajesenmotoyside
Provablement alguns de vosaltres ja el coneixeu, jo no i m'ha fet gràcia. A més a més té un foro propi amb informació per viatges...
viajesenmotoyside
Provablement alguns de vosaltres ja el coneixeu, jo no i m'ha fet gràcia. A més a més té un foro propi amb informació per viatges...
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Re: Blog Interesant...
Gracies per compartir ho,de fet ja el conexia i soc seguidor seu,pero va bé recordar ho.
-
- Presentats
- Entrades: 940
- Membre des de: dt. gen. 11, 2011 8:21 pm
- Ubicació: Figueres - Alt Empordà
- Contacta:
la cita es fantastica
[cell class=spoiler]necesitamos salir al mundo y sentirlo, olerlo, pensar como el , aprender lo bueno que es y sentirnos felices[/cell]
algunes fotos son increibles:

[cell class=spoiler]necesitamos salir al mundo y sentirlo, olerlo, pensar como el , aprender lo bueno que es y sentirnos felices[/cell]

By any means: Tunez-França-Egipte-Italia-Mexic-USA-Suissa-Monaco-Spain-Catalunya-Andorra-UK
"Inteligencia militar son dos términos contradictorios."
"Inteligencia militar son dos términos contradictorios."
- Josep973
- Presentats
- Entrades: 2131
- Membre des de: dl. juny 04, 2007 2:25 pm
- Ubicació: Preixens-Lleida
Gracies per la informació
no hi ha major plaer que el trovar un vell amic,
tret del de fer-ne un de nou.
tret del de fer-ne un de nou.
- Frank
- Presentats
- Entrades: 2259
- Membre des de: ds. gen. 13, 2007 10:52 pm
- Ubicació: Baix Empordà
Gràcies, Grum.
No el coneixia aquest blog, i sembla que està be.
No el coneixia aquest blog, i sembla que està be.
[align=center]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.
Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)
[/align]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.
Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)

- GRUM
- Presentats
- Entrades: 1837
- Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
- Ubicació: Manresa
A més a més, si us mireu el seu perfil, hi trobareu un munt d'enllaços a blogs de moto-viatgers tant o més interessants, alguns de molt coneguts i altres no tant, però tots útils per somniar una estona davant la pantalla... :eyes
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
- Minino
- Presentats
- Entrades: 1454
- Membre des de: dt. oct. 27, 2009 8:43 pm
- Ubicació: Cerdanyola del Valles - Andres
[quote user="Koper" post="166417"]la cita es fantastica
[/quote]
Aquesta foto ja és molt al sud a prop de Bergen: No estic segur de com es diu el lloc però la imatge costa molt poc recordar, el graciós és que acampem en un parkin i al dia següent teniem més trànsit marí que de carretera.
Són paisjes que per molt que vulguis no tenen la força de oblidar i segueixes somiant en tornaria a veure'ls un altre cop
No he pogut resistir i l'he mirat i crec que és Loen és en el dia 12 del nostre viatge, que records no dubtaria si pogués tornar una altra vegada

Aquesta foto ja és molt al sud a prop de Bergen: No estic segur de com es diu el lloc però la imatge costa molt poc recordar, el graciós és que acampem en un parkin i al dia següent teniem més trànsit marí que de carretera.
Són paisjes que per molt que vulguis no tenen la força de oblidar i segueixes somiant en tornaria a veure'ls un altre cop
No he pogut resistir i l'he mirat i crec que és Loen és en el dia 12 del nostre viatge, que records no dubtaria si pogués tornar una altra vegada
___________________ NORDKAPP 2009 ...... SCOTLAND 2010 ...... ELS ALPS 2011 ......... SARD/CÒRS 2012 ..