Sortida A Andorra I Canvi De Pneumàtics...
Moderador: Airald
- 650X
- Moderador de MTC
- Entrades: 2247
- Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
- Ubicació: Folgueroles
- Contacta:
Sortida A Andorra I Canvi De Pneumàtics...
Demà, o sigui dilluns cap al migdia marxo cap a Andorra a fer unes proves per el viatge als Alps, o sigui que em quedaré a dormir a algún Camping de la zona alta, El Xixerella segurament, dimarts donaré una volteta per les botigues i tenia pensat si trovo bons preus fer el canvi de pneumàtics (ALGUNA RECOMANACIÓ EN QUAN AL LLOC??)... i cap al vespre tornar cap a Girona, si no hi a notícies de ningú segurament faré el camí ràpid i curt, però si algú es volgués apuntar a fer una sortideta doncs s'en pot parlar...
Salut!
Salut!
- Trencaferro
- Presentats
- Entrades: 1850
- Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
- Ubicació: Osona - Val D'Aran
Re: Sortida A Andorra I Canvi De Pneumàtics...
Jo a Andorra sempre els he cambiat al SAM de motos, solen anar ràpid i bé de preu.
Això si, si tens les llantes pintades i et deixes aconsellar, abans de deixar la moto, repassa'les amb algun mecànic de la botiga. A mi l'ultim cop me les varen deixar fetes un xap, i despres encara em varen dir que ells no havien estat, podien ser rasscades fetes per mi pujant alguna vorera!!! :eyes (les rascades eren a la part de dins de la llanta i era el primer cop que cambiava pneumàtics.... :enfadat
Això si, si tens les llantes pintades i et deixes aconsellar, abans de deixar la moto, repassa'les amb algun mecànic de la botiga. A mi l'ultim cop me les varen deixar fetes un xap, i despres encara em varen dir que ells no havien estat, podien ser rasscades fetes per mi pujant alguna vorera!!! :eyes (les rascades eren a la part de dins de la llanta i era el primer cop que cambiava pneumàtics.... :enfadat
Trencaferro l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. juny 07, 2011 3:50 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.
- Oscar
- Presentats
- Entrades: 1616
- Membre des de: dt. jul. 17, 2007 8:45 pm
- Ubicació: montroig de Segarra
Jo tambè les vaig canviar al SAM,està a la mateixa avinguda del AMR,una
mica abans a l´esquerra,tens per triar i bé de preu.
mica abans a l´esquerra,tens per triar i bé de preu.
Que gran aquest de Bilbao

- 650X
- Moderador de MTC
- Contacta:
[quote user="Trencaferro" post="171172"]Jo a Andorra sempre els he cambiat al SAM de motos, solen anar ràpid i bé de preu.
Això si, si tens les llantes pintades i et deixes aconsellar, havans de deixar la moto, repassa'les amb algun mecànic de la botiga. A mi l'ultim cop me les varen deixar fetes un xap, i despres encara em varen dir que ells no havien estat, podien ser rasscades fetes per mi pujant alguna vorera!!! :eyes (les rascades eren a la part de dins de la llanta i era el primer cop que cambiava pneumàtics.... :enfadat[/quote]
:tremolant :tremolant :tremolant :tremolant :tremolant :tremolant ostres nosenosenosenose!! m'has deixat acollonit, amb lo finolis que soc jo i les meves llantes "negres de raids" :tremolant :tremolant :tremolant :tremolant, de totes maneres merci per el consell.
Salut!
Això si, si tens les llantes pintades i et deixes aconsellar, havans de deixar la moto, repassa'les amb algun mecànic de la botiga. A mi l'ultim cop me les varen deixar fetes un xap, i despres encara em varen dir que ells no havien estat, podien ser rasscades fetes per mi pujant alguna vorera!!! :eyes (les rascades eren a la part de dins de la llanta i era el primer cop que cambiava pneumàtics.... :enfadat[/quote]
:tremolant :tremolant :tremolant :tremolant :tremolant :tremolant ostres nosenosenosenose!! m'has deixat acollonit, amb lo finolis que soc jo i les meves llantes "negres de raids" :tremolant :tremolant :tremolant :tremolant, de totes maneres merci per el consell.
Salut!
- 650X
- Moderador de MTC
- Contacta:
Fiasco! :enfadat , he tornat d'Andorra a part de moll, sense pneumàtics, he preguntat a tres llocs, a SAM, no tenien res de Metzeler, em volien encolomar un Dunlop Roadsmart 100% carretera, a Motocard l'havien de demanar, igualment dins dissabte "elnoiquemontapneumàtics" no hi serà.. el preu 160€ un Tourance de darrera, per últim a la BMW han trigat 30min en dir-me que si el volia muntar seríen 160€+35€ de muntatge... o sigui que anar tirant cap a casa i a canviar-lo aquí que em surt força més economic.
Per cert, la Collada de Toses, Coll de Canes i la crta de Mieres estaven per sucar-hi pà :mrgreen:
Salut
Per cert, la Collada de Toses, Coll de Canes i la crta de Mieres estaven per sucar-hi pà :mrgreen:
Salut
- Oscar
- Presentats
- Entrades: 1616
- Membre des de: dt. jul. 17, 2007 8:45 pm
- Ubicació: montroig de Segarra
Sento que no hagis pugut fer res.Jo la veritat és que tinc els telefons del Morros de Vilatorrada,el Sas de Martorell,i
el Sam d´Andorra.Sempre comparo entre els tres i així ja vaig sobre segur i confirmo el que vull.
el Sam d´Andorra.Sempre comparo entre els tres i així ja vaig sobre segur i confirmo el que vull.
Que gran aquest de Bilbao

- CMB
- Presentats
- Entrades: 2728
- Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Gironès
Hola
Carai, com a mínim hauràs pogut fer la prova del càmping?
Hauras trobat poc trànsit a la collada!
Per cert, no ho diguis molt alt que si ho veuen a MiC, ens apujaran el preu! ;)
Salut
Salut
- Alex
- Presentats
- Entrades: 387
- Membre des de: dg. abr. 20, 2008 3:56 pm
- Ubicació: Segrià
- Contacta:
jo ja fa temps que les compro per internet, i si puc me les posa un amic i sino, a pagar 22 eur de montatge i em surt a compte
recordeu que la moto ens dona mes vida de la que ens pot prendre
- 650X
- Moderador de MTC
- Contacta:
[quote user="CMB" post="171395"]Hola
Salut[/quote]
jejeje si que he pogut fer proves si... desde Besalú fins a Andorra pluja i a la zona de la collada molt forta, l'equip de cordura aguanta bé 3h d'aigua sense traspassar, no puc dir el mateix del casc que vaig patir molts problemes, primer per que s'entelava i de després per que algunes zones van quedar molles :enfadat , també a servit per veure que passa quan muntes una tenda de 3 places sol i plovent ;) ...ha sigut una sortideta d'alló més instructiva...
la meva companya pensa que estic boig, marxar amb moto plovent per anar a provar l'equip i la tenda :mrgreen:
Salut[/quote]
jejeje si que he pogut fer proves si... desde Besalú fins a Andorra pluja i a la zona de la collada molt forta, l'equip de cordura aguanta bé 3h d'aigua sense traspassar, no puc dir el mateix del casc que vaig patir molts problemes, primer per que s'entelava i de després per que algunes zones van quedar molles :enfadat , també a servit per veure que passa quan muntes una tenda de 3 places sol i plovent ;) ...ha sigut una sortideta d'alló més instructiva...
la meva companya pensa que estic boig, marxar amb moto plovent per anar a provar l'equip i la tenda :mrgreen:
- CMB
- Presentats
- Entrades: 2728
- Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Gironès
[quote user="650X" post="171528"][quote user="CMB" post="171395"]Hola
Salut[/quote]
la meva companya pensa que estic boig, marxar amb moto plovent per anar a provar l'equip i la tenda :mrgreen:[/quote]
Ei, això si que és una simulació real de viatge sol als Alps amb tenda. Et pasar sovint!
Per cert, mentre no ho pensis tu que estas boig! :mrgreen:
Salut
Qua vagi molt bé la megaescapada!
Salut[/quote]
la meva companya pensa que estic boig, marxar amb moto plovent per anar a provar l'equip i la tenda :mrgreen:[/quote]
Ei, això si que és una simulació real de viatge sol als Alps amb tenda. Et pasar sovint!
Per cert, mentre no ho pensis tu que estas boig! :mrgreen:
Salut
Qua vagi molt bé la megaescapada!
- Ride
- Presentats
- Entrades: 2669
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
- Ubicació: Castellnou de Bages
[quote user="Alex" post="171457"]jo ja fa temps que les compro per internet, i si puc me les posa un amic i sino, a pagar 22 eur de montatge i em surt a compte[/quote]
jo per molt que miro sempre hem surt mes economic al taller... no he trobat encara que surti a compte demanar per internet...
P.D. et fixes en la data de fabricació del neumatic ?????
jo per molt que miro sempre hem surt mes economic al taller... no he trobat encara que surti a compte demanar per internet...
P.D. et fixes en la data de fabricació del neumatic ?????
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="Ride" post="171556"]
[/quote]
De quin taller parles, del Morros-Trullàs?
[/quote]
De quin taller parles, del Morros-Trullàs?

- Alex
- Presentats
- Entrades: 387
- Membre des de: dg. abr. 20, 2008 3:56 pm
- Ubicació: Segrià
- Contacta:
[quote user="Ride" post="171556"][quote user="Alex" post="171457"]jo ja fa temps que les compro per internet, i si puc me les posa un amic i sino, a pagar 22 eur de montatge i em surt a compte[/quote]
P.D. et fixes en la data de fabricació del neumatic ?????[/quote]
doncs deus tindre un bon taller, una pilot road2 al taller 166+22 de montatge, per internet em surt a 137 . ( per cert el taller mes barat que he trobat a lleida)
una pilot road normal per internet em surt a 100 eur.
la dat de fabricacio en l'ultima roda que vaig posar al març era del 9/10, la de ara no ho se hauria de mirar-ho
P.D. et fixes en la data de fabricació del neumatic ?????[/quote]
doncs deus tindre un bon taller, una pilot road2 al taller 166+22 de montatge, per internet em surt a 137 . ( per cert el taller mes barat que he trobat a lleida)
una pilot road normal per internet em surt a 100 eur.
la dat de fabricacio en l'ultima roda que vaig posar al març era del 9/10, la de ara no ho se hauria de mirar-ho
recordeu que la moto ens dona mes vida de la que ens pot prendre
- Trencaferro
- Presentats
- Entrades: 1850
- Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
- Ubicació: Osona - Val D'Aran
Mira, precisament jo acabo de posar el pneumàtic nou al darrera. Fins ara sempre havia anat Andorra, més que tot per tenir una exusa per sortir a fer la collada i el port d'embalira, i aprofitar per cambiar-les.
Avui, el pilot road del darrera 180 d'amplada amb llanta 17 n'he pagat 150€, hi la setmana passada el Guixmo va cambiar el davanter posant també el Michelin i li va sortir a 118€, crec que està bé de preu, els cambiem a un taller de Manlleu.
Avui, el pilot road del darrera 180 d'amplada amb llanta 17 n'he pagat 150€, hi la setmana passada el Guixmo va cambiar el davanter posant també el Michelin i li va sortir a 118€, crec que està bé de preu, els cambiem a un taller de Manlleu.
Trencaferro l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. juny 10, 2011 12:49 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.