Una De Pneumàtics...

Per parlar de mecànica, accessoris, equipament, etc.

Moderador: Airald

Respon
650X
Moderador de MTC
Entrades: 2247
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Una De Pneumàtics...

Entrada Autor: 650X » dl. juny 06, 2011 2:53 am

Estic apurant els pneumàtics i els penso canviar abans de marxar de viatge, no soc persona de fer gaires provatures, però al tenir el 99% de possibilitats de fer 5.000km per carretera i mooolts ports de muntanya penso que potser hi disfrutaria més tenint a les rodes uns pneumàtics més asfaltics que els Metzeler Tourance que munto ara, independentment que segur que no duraran tant, creieu que es un bon raonament i tiro pel dret i encarrego "els de sempre"? o teniu alguna recomanació? Fa anys vaig provar a la 650 els Dunlop Trailmax D607, però ara no els trobo, em van semblar que sense perdre "l'aspecte" trail anaven molt bé per carretera, els succesors algú els ha provat?

Salut! ;)

Fjodor
Presentats
Entrades: 2432
Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
Ubicació: L'Empordà

Re: Una De Pneumàtics...

Entrada Autor: Fjodor » dl. juny 06, 2011 9:29 am

Doncs... jo amb les 3 super Teneres que vaig tenir vaig muntar sempre DUNLOP Trailmax, però el K760... i son els que millor em van anar per TOT. N'estava molt content. Aquests D607 no els he tastat, perquè per mi són massa asfàltics, però crec que per la pinta que fan deuen ser tipus Tourance.
Mira't això:

http://www.dunlopmotorcycle.eu/dunlop_e ... x_TR91.jsp
Fjodor l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. juny 06, 2011 9:31 am, en total s’ha editat 2 vegades.

Respon

Torna a “Equipament,mecànica i accessoris”