Obrir amb les claus dins

Espai per humor i altres temes

Moderador: Airald

Respon
Josey Wales
Presentats
Entrades: 1758
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 3:28 am
Ubicació: Manresa (Bages)

Obrir amb les claus dins

Entrada Autor: Josey Wales » dg. maig 06, 2007 11:57 pm

Hola:
M'ha arribat això que si funciona pot ser interessant:
:D
""APERTURA DE TU COCHE CON LAS LLAVES DENTRO
(Sólo para coches con mando a distancia)

¿Se te quedaron las llaves dentro del coche? (Sólo para coches con mando a distancia) Si te has dejado las llaves dentro del coche y tienes llaves de repuesto en casa, llama a través de tu móvil a alguien en donde tengas las llaves o a casa.

Mantén tu teléfono móvil a unos 30 cm. de la puerta de tu vehículo y haz que alguien en casa presione el botón de "abrir" en el mando a distancia, mientras lo sostiene cerca del teléfono en casa.

Eso hará que se abran las puertas de tu vehículo. No importa lo lejos que te encuentres de casa, basta sólo con que alguien en casa active el interruptor del mando de tu coche a través del móvil y podrás abrir la puerta o el maletero.

Nota: Funciona siempre. Comprobadlo.""

Ho haurem de provar...
ImatgeUnforgiven

Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » dl. maig 07, 2007 12:05 am

Holaaaaa,

Ja diras si funciona

:roll: :roll: :roll:
Sort,

Miquelpericas
Presentats
Entrades: 4360
Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Miquelpericas » dl. maig 07, 2007 8:11 am

Dubto molt que això funcioni... La radiofrequència dels comandaments a distància del cotxes no és captada pel micròfon del telèfon. Per tant, no serà emesa per l'altaveu de l'altre telèfon. Vaja, potser funciona i no sóc prou coneixedor del tema per donar una explicació plausible.
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dl. maig 07, 2007 8:16 am

miquelpericas ha escrit:Dubto molt que això funcioni... La radiofrequència dels comandaments a distància del cotxes no és captada pel micròfon del telèfon. Per tant, no serà emesa per l'altaveu de l'altre telèfon. Vaja, potser funciona i no sóc prou coneixedor del tema per donar una explicació plausible.
Penso el mateix que tu, i no som els unics ;)

http://www.ultimaorbita.com/edorka/?m=200603
Como ya he dicho al remitente, que goza de toda mi estima, esto además de no poder ser, es mentira. Procedamos a la disección:

Los móviles solo transmiten por altavoz y micrófono una frecuencia muy concreta que apenas abarca la frecuencia de la voz humana, que es un rango muy pequeñito de todas las frecuencias audibles, más aun, el movil al digitalizar nuestra voz pierde parte de la calidad para que pueda pasar por un canal de datos más estrechito, con que aunque el micro capte más sonidos estos se suelen perder al enviarlos.

Entonces queda claro que lo único que puede salir por el altavoz de un movil es un sonido audible, alguno dirá que su movil tiene bluetooth, y aunque sería interesante hacer un sistema así, la inmensa mayoria de los coches no usan la frecuencia del bluetooth para comunicarse con los mandos de cierre.

¿Seguro que los mandos no pueden transmitir por frecuencias audibles? Pues queridos lectores (seguramente yo y mi hermano) esto no es así y se puede comprobar abriendo o cerrando nuestro coche aun con un martillo neumático en las proximidades, lo que esto demuestra es que por mucho ruido que el escandaloso artefacto haga no puede interferir en la frecuencia del mando, que normalmente va en la gama de las RF (Radio Frecuencias).

En fin estimado lector (solo yo, mi hermano hace rato que se aburrió de leer esto), no descuiden sus llaves porque desde luego no podran abrir el coche con el movil como en las peliculas de James Bond. Lo único que conseguiran es frustrarse a si mismos y al voluntario que intenta con todo su esmero ayudarle desde la lejanía.
Ex ...moltes coses

Laia_Hornet
Presentats
Entrades: 172
Membre des de: dg. abr. 22, 2007 4:09 pm
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Laia_Hornet » dl. maig 07, 2007 3:13 pm

Jo, per si acàs, no ho intentaré..... :lol:

Josey Wales
Presentats

Entrada Autor: Josey Wales » dl. maig 07, 2007 10:47 pm

Je, je, després de l'explicació veig que no deu funcionar, però tot i així algun dia encara ho provaré... ( com st Tomàs :wink: )
ImatgeUnforgiven

Jeppy
Presentats
Entrades: 1288
Membre des de: dt. gen. 16, 2007 10:50 am
Ubicació: Begur

Entrada Autor: Jeppy » dt. maig 08, 2007 9:17 am

Josey...
Ja m'explicaràs com t'ho farás per tancar el cotxe (amb el comandament a distància) deixant les claus a dins......
Amb els cotxes antics, si baixaves el "seguro" si que quedaves tancat a fora, però ara, comença a ser una mica dificil....
" LA MARCA DEL ESCLAU, ES PARLAR LA LLENGUA DEL SEU AMO" (Tàcit)

Ride
Presentats
Entrades: 2669
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
Ubicació: Castellnou de Bages

Entrada Autor: Ride » dt. maig 08, 2007 10:53 am

JEPPY ha escrit:Josey...
Ja m'explicaràs com t'ho farás per tancar el cotxe (amb el comandament a distància) deixant les claus a dins......
Amb els cotxes antics, si baixaves el "seguro" si que quedaves tancat a fora, però ara, comença a ser una mica dificil....

:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9

Josey Wales
Presentats

Entrada Autor: Josey Wales » dt. maig 08, 2007 10:46 pm

Ride ha escrit:
JEPPY ha escrit:Josey...
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
1a- pot ser que s'hagin perdut les claus a fora i el que es vulgui és obrir.
2a- em penso que hi ha cotxes que es tanquen sols al cap d'una estona, amb les claus a dins o sense... (si més no així m'ho van dir en un cas).

:lol: :lol: :b9 :b9 :b9 :b9 :lol: :lol:
ImatgeUnforgiven

Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Entrada Autor: Llagasta » dj. maig 10, 2007 4:32 pm

Mentre no feu com un "conegut" meu de Lepe que es va trobar el cotxe tancat amb les claus al contacte, amb la familia a dintre el cotxe, hi va avisar a la guardia urbana per si l´hi podréin obrir ...... :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
Imatge

Jeppy
Presentats

Entrada Autor: Jeppy » dt. maig 15, 2007 5:43 pm

[quote="Josey Wales
1a- pot ser que s'hagin perdut les claus a fora i el que es vulgui és obrir.
2a- em penso que hi ha cotxes que es tanquen sols al cap d'una estona, amb les claus a dins o sense... (si més no així m'ho van dir en un cas).

:lol: :lol: :b9 :b9 :b9 :b9 :lol: :lol:[/quote]

Per la primera, d'acord!!!
Per la segona, els cotxes que tanquen automaticament (Toyota Avensis, p.ex.), tanquen la porta als 40 segons si no has obert després d'accionar el comandament a distància.

Jeppy
Presentats

Entrada Autor: Jeppy » dt. maig 15, 2007 5:44 pm

gs12 red ha escrit:Mentre no feu com un "conegut" meu de Lepe que es va trobar el cotxe tancat amb les claus al contacte, amb la familia a dintre el cotxe, hi va avisar a la guardia urbana per si l´hi podréin obrir ...... :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9

Respon

Torna a “Cerveseta”