Stella Alpina 2011
Moderador: Airald
- CarlesOsonaGS
- Presentats
- Entrades: 427
- Membre des de: dc. feb. 09, 2011 9:45 pm
- Ubicació: Centelles (Osona)
Stella Alpina 2011
Aquest estiu toca, i volem fer Stella Alpina.
La idea es sortir el 8 de juliol desde les 4 Carreteres (Tona, Barcelona) a les 5:30 am, fins a Figueres per Olot i autopista fins Orange (esmorçar). Llavors
fins a Nyons, Gap y Barcelonnette (per carreteres interiors). Seguidament pujar al Col de la Bonette (2.802 mts). Mitja volta per anar a Guillestre per el Col de Vars (2.111 mts), llavors a Briançon per el Col d’ Izoard (2.360 mts). Desde Briançon fins a Bardonecchia per Italia, per el Col de Montgenevre (1.845 mts). Dormir en la zona d'acamapada.
El dissabte 9 la ruta està per tancar, però serà per els ports alpins de França. Desde Bardonecchia fins el Col de l'Iseran a la Val-d'Isère (2.770 mts), llavors al Cormet de Roselend (1.968 mts) fins a Albertville. Desde Albertville fins a Saint-Etienne-de-Cuines per el Col de la Madeleine (1.993 mts). Llavors anirem al Col de la Croix de Fer (2.067 mts), per tornar a Briançon prr el Col du Gabilier (2.645 mts). Arribara a Bardonecchia possiblemente per Pian del Colle (1.450 mts).
El diumenge 10, aixecar-se i pujar a per la medalla. La tornada... per decidir pero la part inicial per algun port mes dels alps francesos, i llavors autopista fins a Figueres, Olot i Centelles. A dormir. Dilluns a treballar.
Alguna suggerencia? Gracies.
La idea es sortir el 8 de juliol desde les 4 Carreteres (Tona, Barcelona) a les 5:30 am, fins a Figueres per Olot i autopista fins Orange (esmorçar). Llavors
fins a Nyons, Gap y Barcelonnette (per carreteres interiors). Seguidament pujar al Col de la Bonette (2.802 mts). Mitja volta per anar a Guillestre per el Col de Vars (2.111 mts), llavors a Briançon per el Col d’ Izoard (2.360 mts). Desde Briançon fins a Bardonecchia per Italia, per el Col de Montgenevre (1.845 mts). Dormir en la zona d'acamapada.
El dissabte 9 la ruta està per tancar, però serà per els ports alpins de França. Desde Bardonecchia fins el Col de l'Iseran a la Val-d'Isère (2.770 mts), llavors al Cormet de Roselend (1.968 mts) fins a Albertville. Desde Albertville fins a Saint-Etienne-de-Cuines per el Col de la Madeleine (1.993 mts). Llavors anirem al Col de la Croix de Fer (2.067 mts), per tornar a Briançon prr el Col du Gabilier (2.645 mts). Arribara a Bardonecchia possiblemente per Pian del Colle (1.450 mts).
El diumenge 10, aixecar-se i pujar a per la medalla. La tornada... per decidir pero la part inicial per algun port mes dels alps francesos, i llavors autopista fins a Figueres, Olot i Centelles. A dormir. Dilluns a treballar.
Alguna suggerencia? Gracies.
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
Re: Stella Alpina 2011
Juventud, divino tesoro....
- Pacs47
- Presentats
- Entrades: 1271
- Membre des de: dg. abr. 08, 2007 9:59 pm
- Ubicació: manresa
bones!!!!
mirat aixos per si et serveix d'alguna cosa
viewtopic.php?f=2&t=3988&highlight=
pero el que t'qconsello, es que no deixis pasar l'oportunitat de fer la carretera que va desde Barcelonette fins a Gap, es divertida i sense gaire trafic i podras gaudir del llac de Serre Saint ponçon
per favor mira si al costat del refugi encara esta la meva tenda de campanya, me la vaig oblidar ;) ;) ;) ;)
pasat-ho be i gaudeix de la pujada fins al refugi te unes vistes collo......nudas
salut
viewtopic.php?f=2&t=3988&highlight=
pero el que t'qconsello, es que no deixis pasar l'oportunitat de fer la carretera que va desde Barcelonette fins a Gap, es divertida i sense gaire trafic i podras gaudir del llac de Serre Saint ponçon
per favor mira si al costat del refugi encara esta la meva tenda de campanya, me la vaig oblidar ;) ;) ;) ;)
pasat-ho be i gaudeix de la pujada fins al refugi te unes vistes collo......nudas
salut
SOCI A.M.M. 16284
- CarlesOsonaGS
- Presentats
[quote user="Alucinamaripili" post="172050"]Juventud, divino tesoro....[/quote]
Be, joves joves no tant...pasem dels 41, pero l'esperit es el que compte...
Be, joves joves no tant...pasem dels 41, pero l'esperit es el que compte...
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
Ja fareu fotos (si teniu temps, que em sembla que anireu molt apretats :roll: ) i una crònica a la tornada.
Tots aquests noms de colls que has posat em sonen molt ;)
Tots aquests noms de colls que has posat em sonen molt ;)
- Pasqual
- Presentats
- Entrades: 2080
- Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
- Ubicació: Garrotxa
Jo en principi tinc previst anar-hi. Sortida divendres i tornada dilluns. Potser podriem anar junts.
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
[quote user="Pacs47" post="172051"]bones!!!!
viewtopic.php?f=2&t=3988&highlight= ...............
[/quote]
Ostres Paco, tu també havies sigut un "Gran Viatger" :eyes :eyes
Però al final has acabat com un simple mototuriste com som la majoria :D :D
Ara com a molt lluny vas a veure la Presidenta d'Hijpanitat. ;)
Vsssssss
007
viewtopic.php?f=2&t=3988&highlight= ...............
[/quote]
Ostres Paco, tu també havies sigut un "Gran Viatger" :eyes :eyes
Però al final has acabat com un simple mototuriste com som la majoria :D :D
Ara com a molt lluny vas a veure la Presidenta d'Hijpanitat. ;)
Vsssssss
007
Ramon_vfr l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. juny 15, 2011 9:31 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep
- Pacs47
- Presentats
- Entrades: 1271
- Membre des de: dg. abr. 08, 2007 9:59 pm
- Ubicació: manresa
bones!!!!!!
nem per parts, com va dir "Jack el destripador"
Carles, si tens pensat pasart-ho be, no vagis amb Pasqual
si tens pensat pasart-ho de p.... mare, ves amb ell, pero aixo si, no li fagis fotos, te mal caracter per el mati si veu una camara, ho diu la veu de la experencia
i ara per en SIR JAMES BOND i amb lletras mayusculas, per culpa de gent com tu, i ...., i...., i...., e pasat de ser un gran viatjer :roll: :roll: :roll: en solitari a ser un paio que va en moto, fa grans sortides, pero que per sobra de tot, gaudeix de molts bons amics
o no???
Carles si vas amb en Pasqual, pots despreocuparte de tot i solsament tindras que pensar en dormir per la nit amb un ull obert. vigila ;) ;) ;) ;)
salut
si tens pensat pasart-ho de p.... mare, ves amb ell, pero aixo si, no li fagis fotos, te mal caracter per el mati si veu una camara, ho diu la veu de la experencia
i ara per en SIR JAMES BOND i amb lletras mayusculas, per culpa de gent com tu, i ...., i...., i...., e pasat de ser un gran viatjer :roll: :roll: :roll: en solitari a ser un paio que va en moto, fa grans sortides, pero que per sobra de tot, gaudeix de molts bons amics
o no???
Carles si vas amb en Pasqual, pots despreocuparte de tot i solsament tindras que pensar en dormir per la nit amb un ull obert. vigila ;) ;) ;) ;)
salut
Pacs47 l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. juny 16, 2011 8:00 am, en total s’ha editat 1 vegada.
SOCI A.M.M. 16284
- CarlesOsonaGS
- Presentats
Gracies Pacs47 i a la resta per la info.
En Pasqual no el conec, pero si anem tots els que de moment hem quedat; també en hi ha d'animats. Ja no li tirarem fotos...pero es que surt malament o que?
En quan a dormir amb un ull obert, tots els que anem som homes de cap a peus; i la tenda está complerta. Es que te por de dormir sol?
En Pasqual no el conec, pero si anem tots els que de moment hem quedat; també en hi ha d'animats. Ja no li tirarem fotos...pero es que surt malament o que?
En quan a dormir amb un ull obert, tots els que anem som homes de cap a peus; i la tenda está complerta. Es que te por de dormir sol?
- Danielot
- Presentats
- Entrades: 641
- Membre des de: ds. oct. 11, 2008 8:56 am
- Ubicació: Lleida, terra ferma.
A veure com tinc el tema del turmell, aquest any m'apeteix tornar a l'Stella.
Rodar en moto es lo meu
- Pasqual
- Presentats
[quote user="Pacs47" post="172263"]bones!!!!!!
si tens pensat pasart-ho de p.... mare, ves amb ell, pero aixo si, no li fagis fotos, te mal caracter per el mati si veu una camara, ho diu la veu de la experencia.........................................................................................................
..........Carles si vas amb en Pasqual, pots despreocuparte de tot i solsament tindras que pensar en dormir per la nit amb un ull obert. vigila ;) ;) ;) ;)
salut[/quote]
Gràcies Pacs, ets un "amic" :roll: :cerv . Jo crec que segueixes sent un Gran Viatger (ara amb Grans Companyies). Algun dia tindries que rescatar del bagúl dels records alguna foto i fer la crònica del teu viatge als elefants. Amb què hi vas anar? amb una Mini-Montesa o una Mini-Marcelino?

Carles, no et preocupis. Dormo sol en una tenda a part i com que no hi ha en Pacs, ho puc fer-ho sense cap tipus de por... :razz: :razz:
Danielot, va anima't! Estic pensant si marxar dijous a la tarda..
si tens pensat pasart-ho de p.... mare, ves amb ell, pero aixo si, no li fagis fotos, te mal caracter per el mati si veu una camara, ho diu la veu de la experencia.........................................................................................................
..........Carles si vas amb en Pasqual, pots despreocuparte de tot i solsament tindras que pensar en dormir per la nit amb un ull obert. vigila ;) ;) ;) ;)
salut[/quote]
Gràcies Pacs, ets un "amic" :roll: :cerv . Jo crec que segueixes sent un Gran Viatger (ara amb Grans Companyies). Algun dia tindries que rescatar del bagúl dels records alguna foto i fer la crònica del teu viatge als elefants. Amb què hi vas anar? amb una Mini-Montesa o una Mini-Marcelino?

Carles, no et preocupis. Dormo sol en una tenda a part i com que no hi ha en Pacs, ho puc fer-ho sense cap tipus de por... :razz: :razz:
Danielot, va anima't! Estic pensant si marxar dijous a la tarda..
- Danielot
- Presentats
[quote user="Pasqual" post="172283"]
Danielot, va anima't! Estic pensant si marxar dijous a la tarda..[/quote]
Tot sembla indicar, que aquest Dilluns ja tindré l'alta.
Quasi segur que hi aniré, tot i que faré un "puja-baixa" Marxant Divendres quant surti de la feina i Dilluns a treballar.
Danielot, va anima't! Estic pensant si marxar dijous a la tarda..[/quote]
Tot sembla indicar, que aquest Dilluns ja tindré l'alta.
Quasi segur que hi aniré, tot i que faré un "puja-baixa" Marxant Divendres quant surti de la feina i Dilluns a treballar.
Rodar en moto es lo meu
- JoanCG
- Presentats
- Entrades: 735
- Membre des de: ds. gen. 30, 2010 6:34 pm
- Ubicació: Lliçà d'Amunt
- Contacta:
Hola !!
Estic pràcticament decidit a anar-hi, aquest any, i també marxaré divendres matí. Si finalment hi aneu, podriem anar plegats.
Adèu..
Estic pràcticament decidit a anar-hi, aquest any, i també marxaré divendres matí. Si finalment hi aneu, podriem anar plegats.
Adèu..
JoanCG l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. jul. 05, 2011 6:01 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Acosta't a qui busca la veritat; allunya't de qui diu que l'ha trobat. Sobretot parlant de motos.
- Danielot
- Presentats
Al final em despenjo d'aquesta sortida.
He tingut una nova lesió i tinc per força dies de baixa.
He tingut una nova lesió i tinc per força dies de baixa.
Rodar en moto es lo meu
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
[quote user="Danielot" post="173802"]Al final em despenjo d'aquesta sortida.
He tingut una nova lesió i tinc per força dies de baixa.[/quote]
Estas de "pega" :tremolant
Recuperat aviat !!
He tingut una nova lesió i tinc per força dies de baixa.[/quote]
Estas de "pega" :tremolant
Recuperat aviat !!
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
Danielot, que no sigui res.
Per cert, l'altra dia tornant de Goust, vam passa per uns paratges fantàstics per plantar la tenda, just abans de Col Hourquette dAncizan
Per cert, l'altra dia tornant de Goust, vam passa per uns paratges fantàstics per plantar la tenda, just abans de Col Hourquette dAncizan
- CarlesOsonaGS
- Presentats
Nosaltres (jo i 4 mes) segur que hi anem. Tal com teniem planeijat, sortim divendres a les 05:00 am d'Aiguafreda (Osona sud). Tornem diumenge tard, i tenim previst fer els màxims ports. Mes o menys tal com vaig posar a l'inici d'aquest post.
- JoanCG
- Presentats
- Contacta:
Genial. T'he enviat un MP pels detalls.
Acosta't a qui busca la veritat; allunya't de qui diu que l'ha trobat. Sobretot parlant de motos.
- Pasqual
- Presentats
Joan, ja aguantarà la MTS tants kms? :lol: :lol:
A mi m'han sortit problemes laborals d'ultim moment, així que no podré marxar dijous.......HO FARÉ DIVENDRES!
Ja concretarem horaris....
A mi m'han sortit problemes laborals d'ultim moment, així que no podré marxar dijous.......HO FARÉ DIVENDRES!
Ja concretarem horaris....
- JoanCG
- Presentats
- Contacta:
Ei Pasqual !!!
Ara per ara no m'il·lumina l'inmaculada i pura llum del karma MTS. Per tant, per motius que s'aclariràn quan hi hagi la coyuntura apropiada, faré aquesta sortida en una moto del costat fosc. Ja saps, aquell que comença en "B" de "bò", i acaba en "W" de "worse" o "waste". Jeje. Es broma BMWistes, no us emprenyeu, que aquests temes fereixen susceptibilitats !!!
Fins ben aviat ...
Ara per ara no m'il·lumina l'inmaculada i pura llum del karma MTS. Per tant, per motius que s'aclariràn quan hi hagi la coyuntura apropiada, faré aquesta sortida en una moto del costat fosc. Ja saps, aquell que comença en "B" de "bò", i acaba en "W" de "worse" o "waste". Jeje. Es broma BMWistes, no us emprenyeu, que aquests temes fereixen susceptibilitats !!!
Fins ben aviat ...