[quote user="Dodo" post="176334"]Molt bona ruta Enric.
Jo vaig fer quelcom semblant a principis d'estiu.
http://ca.wikiloc.com/wikiloc/view.do?&id=1827540
(No l'habia publicat encara per qué no està corretgida i em falten fotos.) :oops:
Jo canviaria una mica el traçat fins a León. Sortida de Cervià, agafar els tunels de Bracons, després anar fins a Lleida per l'eix i continuar per la nacional sensa entrar per "Autopasta". Trobes molts camions però al circular amb moto pots fer molt bons avançaments.
Si nececites traks, temps o algún restaurant avisa.
També aprofito per dir que A Corunya vaig haber de canviar el pneumatic del davant :wall on tot un profecional em va fer una feina ràpida i a molt bon preu.
Gomas
Ronda Outeiro, 35, 15009 La Coruña
981 92 27 50
Bones vacances i Kms :form[/quote]
Doncs, gràcies per el track... la essencia es la mateixa. Si tens raó, l'anada fins a Fraga ja tenia pensat fer-la per l'eix i Barcons, però no em quedaven més punts disponibles al googlemaps per variar la ruta i com que ja m'ho conec ho he deixat així.
De fet en principi voliem sortir el 16 per evitar la festivitat del 15 d'Agost i tot el trànsit. Però veient que fins al Bierzo hi ha 1.000 kms, potser marxem el 15 i ens agafem més el ritme Nacional i fem nit a Logroño o Soria.
Els pneumàtics espero no haver-los de canviar ja que son nous de fa 3 dies :halfcry , de totes formes gràcies per la direcció.
Salut!
:mrgreen: :mrgreen: Esperem aquesta crònica amb paciencia...! però que no trigui massa eh!! ;)