Ja S'apropen Les Vacances... I Ja Tinc La Ruta Dissenyada.

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
650X
Moderador de MTC
Entrades: 2247
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Ja S'apropen Les Vacances... I Ja Tinc La Ruta Dissenyada.

Entrada Autor: 650X » dg. ago. 07, 2011 12:24 pm

A veure com anirà, però si no hi ha cap contratemps d'última hora aquest estiu farem aquesta RUTA, sortirem el 15 d'agost fins el 26 o 27, els hotels ja els tenim reservats. La ruta es sols una aproximació del que farem ja que cada dia planificarem una mica el següent, però en línies generals passarem per aquí.

Imatge
Ara només falta saber una mica quin temps trobarem per el nord de la peninsula :tremolant i a fer kms.

Salut!

Dodo
Presentats
Entrades: 1166
Membre des de: dl. nov. 10, 2008 10:28 pm
Ubicació: Montcal-Canet D'Adri

Re: Ja S'apropen Les Vacances... I Ja Tinc La Ruta Dissenyad

Entrada Autor: Dodo » dg. ago. 07, 2011 1:27 pm

Molt bona ruta Enric.
Jo vaig fer quelcom semblant a principis d'estiu.

http://ca.wikiloc.com/wikiloc/view.do?&id=1827540
(No l'habia publicat encara per qué no està corretgida i em falten fotos.) :oops:
Jo canviaria una mica el traçat fins a León. Sortida de Cervià, agafar els tunels de Bracons, després anar fins a Lleida per l'eix i continuar per la nacional sensa entrar per "Autopasta". Trobes molts camions però al circular amb moto pots fer molt bons avançaments.
Si nececites traks, temps o algún restaurant avisa.
També aprofito per dir que A Corunya vaig haber de canviar el pneumatic del davant :wall on tot un profecional em va fer una feina ràpida i a molt bon preu.

Gomas
Ronda Outeiro, 35, 15009 La Coruña
981 92 27 50 ‎

Bones vacances i Kms :form

650X
Moderador de MTC
Contacta:

Entrada Autor: 650X » dg. ago. 07, 2011 3:46 pm

[quote user="Dodo" post="176334"]Molt bona ruta Enric.
Jo vaig fer quelcom semblant a principis d'estiu.

http://ca.wikiloc.com/wikiloc/view.do?&id=1827540
(No l'habia publicat encara per qué no està corretgida i em falten fotos.) :oops:
Jo canviaria una mica el traçat fins a León. Sortida de Cervià, agafar els tunels de Bracons, després anar fins a Lleida per l'eix i continuar per la nacional sensa entrar per "Autopasta". Trobes molts camions però al circular amb moto pots fer molt bons avançaments.
Si nececites traks, temps o algún restaurant avisa.
També aprofito per dir que A Corunya vaig haber de canviar el pneumatic del davant :wall on tot un profecional em va fer una feina ràpida i a molt bon preu.

Gomas
Ronda Outeiro, 35, 15009 La Coruña
981 92 27 50 ‎

Bones vacances i Kms :form[/quote]

Doncs, gràcies per el track... la essencia es la mateixa. Si tens raó, l'anada fins a Fraga ja tenia pensat fer-la per l'eix i Barcons, però no em quedaven més punts disponibles al googlemaps per variar la ruta i com que ja m'ho conec ho he deixat així.

De fet en principi voliem sortir el 16 per evitar la festivitat del 15 d'Agost i tot el trànsit. Però veient que fins al Bierzo hi ha 1.000 kms, potser marxem el 15 i ens agafem més el ritme Nacional i fem nit a Logroño o Soria.

Els pneumàtics espero no haver-los de canviar ja que son nous de fa 3 dies :halfcry , de totes formes gràcies per la direcció.

Salut!
:mrgreen: :mrgreen: Esperem aquesta crònica amb paciencia...! però que no trigui massa eh!! ;)

Pere29
Presentats
Entrades: 397
Membre des de: dg. maig 08, 2011 8:42 pm
Ubicació: Torelló

Entrada Autor: Pere29 » dg. ago. 07, 2011 8:38 pm

Aquest any jo he estat a Galicia magradaria aconsellarte que vagis a veure la platge de les catedrals es una pasada aqui et poso un enllaç amg la informacio que necessitis, per la ruta que as posat et be de pas.
http://turismogalicia.blogspot.com/2007 ... -lugo.html

650X
Moderador de MTC
Contacta:

Entrada Autor: 650X » dg. ago. 07, 2011 8:50 pm

[quote user="pere29" post="176357"]Aquest any jo he estat a Galicia magradaria aconsellarte que vagis a veure la platge de les catedrals es una pasada aqui et poso un enllaç amg la informacio que necessitis, per la ruta que as posat et be de pas.
http://turismogalicia.blogspot.com/2007 ... -lugo.html[/quote]

Moltes gràcies, i apuntat al "roadboook" queda.

Salut!

Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Entrada Autor: Ra-mon » dl. ago. 08, 2011 10:56 pm

Aquesta ruta per la costa és una cosa que tinc pendent des de fa temps, espero que a la tornada ens ho explicaràs amb pels i senyals ;)

Passeu-vos ho molt bé !

Minina
Presentats
Entrades: 2039
Membre des de: dl. oct. 04, 2010 8:07 pm
Ubicació: Cerdanyola del Valles - Nuri

Entrada Autor: Minina » dl. ago. 08, 2011 11:23 pm

Que tingueu un bon viatge i bones vacances, esperarem les fotos :cerv :cerv

CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Entrada Autor: CMB » dt. ago. 09, 2011 12:18 am

Enric,

Caram quina ruta que t'has muntat. Genial!

Tal com t'ha dit en Pere, recordo la Platja de les Catedrals com a expectacular! Però n'hi ha moltes d'expectaculars. Sobretot el que va sorpendrem és com amb el canvi de les marees les platges canvien completament la seva fisonomia i el que anteriorment hi havia una platja de sorra de 100m d'amplada, dons unes hores despres es transforma amb unes onades xocant amb les roques.

Veig que tens prevista molta autopista pel Cantàbric. Potser només era per representar-ho al Google maps, però jo miraria de fer més part de la ruta per la costa, els paisatges son impresionants de mar, prats i muntanyes.

També pots visitar al parc d'animals de Cabarceno, el vaig trobar interessant. El podras recorrer amb moto.

Vinga, ens veiem...

Carles

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”