Castelldefels-sitges-olesa De Bonesvalls-begues-gava

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Castelldefels-sitges-olesa De Bonesvalls-begues-gava

Entrada Autor: Kpeps » dg. ago. 14, 2011 1:02 am

Aquest dissabte passat vaig fer una petita excursio que no feia desde fa molt de temps,temps de MBX,Rd 80,Streaker’s i Crono’s,ara es una excursio simple per amb aquelles maquines semblava un GG.PP tot curvetes i amb amics dons un parell d’horetes de lo bo lo millor.
L’excursio com sempre començava en sentit Sitges,

Imatge

ja que el tunel no estava ni previst de fer las costas de Garraf eren el territori natural de animalades que ara semblarien impensables,las costas de Garraf sempre m’han semblat meravelloses no hi ha cap carretera igual (suposso que cadascu te la seva pero per mi es aquesta)

Imatge

a una banda montanya i a l’altre el mar

Imatge

va arrivar a ser com el passadis de casa i quan i havien els Guardies Civils mes d’una recepta hem vaig endur,coses que pasan bes....en aquella epoca tambe i havia ciclistes pero ara han posat fins un indicador de com els has d’avansar amb el que vaig trobar-me algun cotxe de cara

Imatge

Imatge

a mitg cami hi ha , a part de curves i mes curves una cala on la gent hi va com va arrivar al mon,es una cala molt maca

Imatge

tota la carretera a part de tenir una linea continua al mitg te un mur perque no caiguis d’alta a vall i no hi ha ‘’quitamiedos’’

Imatge

Imatge

Imatge

la curva on ja es divisa Sitges la trobo espectacular per la vistas,per mi es una sensacio com quant vas cap a Gosol i veus el Pedraforca,son llocs diferents es clar pero tenen un encant especial.
Imatge

Un cop arrivabes a Sitges es entrar a la poblacio i agafar un trencall en sentit Sant pere de Ribes,las curves continuen pero ja en diferent espectacle visual, el Penedes s’apropa i aquelles rengleres de vinyes amb algunas masies fent de castell vigilant m’agraden molt

Imatge

Imatge

Imatge

vaig recordar ja que feia molt temps que no i pasava on vaig fer un dinar amb la primera nomina amb café copa i puro inclosa en aquest restaurant tambe sortint en moto es clar encara recordo la nota, pero quina satisfaccio de dinar......

Imatge

Aquesta carretera duia fins a Vilafranca on enfilavam cap al port del Ordal amb aquelles motos de menys potencia no ens adonavem d’un canvi de rasant que hi ha abans del port i el primer cop que el vaig fer amb la VF 750 vaig sortir volant (no m’havia jinyat tant en la meva vida) i despres tornavem a baixar per anar a buscar el trencall i tirar cap a Begues

Imatge

Imatge

Imatge

en arrivar a Begues trobes un desviament per endinsarte al Garraf en estat pur i aniries a parar per aquest cami a un palu que es diu Novella i fins i tot arrives a Sitges pero aquesta moto va dir que nanai que ni i anava i que el proper cop agafes la XT.

Imatge

baixant ja cap a Gava,tot aquest tros tambe molt maco i amb molta curva en altres epocas la feia a lo que en deiem ‘’tumba abierta’’ ara de passeig que no esta el forn per fer llonguets i tambe unas vistas macas de debo.
Imatge
Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

be , ja veieu que el disabte al mati el vaig aprofitar a gust,espero que us hagi agradat ja que es poden fer molts o pocs km’s pero la moto a mi m’esbrava i no trobo que hi hagi res millor,salut.
Imatge

Ride
Presentats
Entrades: 2669
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
Ubicació: Castellnou de Bages

Re: Castelldefels-sitges-olesa De Bonesvalls-begues-gava

Entrada Autor: Ride » dg. ago. 14, 2011 10:24 am

Gracies Kpeps per la cronica, la carretera de Begues és una presiositat, en canvi la costa del garraf, l'ultim cop que la vaig fer fara ara uns 5 mesos, vaig dir que no la tornaria a fer mai mes..., el paisatge bé com sempre, pero ja no hi ha sensació al hora de pilotar, tots en fila india, a 50 km/h, de vegades a 20 quant hi ha algun ciclista, en fi que si pujes als "cavallitos" de la festa major, podries creure que estas fent la mateixa carretera....

vssss i gracies de nou

Deivid
Presentats
Entrades: 965
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 10:52 am
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Entrada Autor: Deivid » dl. ago. 15, 2011 7:44 pm

Ostres, quan vivía a Viladecans l'habia fet un munt de vegades aquesta ruta.... alló que disposses de no molta estona...doncs a les "costes" i a tornar per Begues...

Salut

Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Entrada Autor: Ra-mon » dl. ago. 15, 2011 10:14 pm

Jo la carretera de Begues la vaig descobrir fa poc i vaig al·lucinar ... em pensava que al costat de Barna només hi havia les Rondes :mrgreen:

GRUM
Presentats
Entrades: 1837
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: GRUM » dt. ago. 16, 2011 9:39 am

Gràcies Kpeps, doncs jo desconec completament tota aquesta zona i amb la teva crònica és com si ja hi hagués passat.
Com t'ho muntes punyeteruuuu :mrgreen:
Ara a veure quin dia ens fas una crònica de terra amb la XT ;)
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.

Sergibuda
Presentats
Entrades: 2075
Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
Ubicació: BCN
Contacta:

Entrada Autor: Sergibuda » dt. ago. 16, 2011 9:56 am

Llàstima que en totes les costes ara no es pugui avançar legalment i que el tram de Begues a Gavà sigui tan transitat, a més de les obres que estan fent de Canyelles a Vilafranca... En fi, una molt bona ruta que ens han espatllat bastant. Per cert, un altre cops pots fer una variant d'aquesta ruta, que seria anar de Sitges a l'N-340 per Olivella.
sergibuda

they called me an accident

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”