NO es pot entrar amb Casc al Camp NOU
Moderador: Airald
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
NO es pot entrar amb Casc al Camp NOU
A partir d´aquesta temporada no pots entrar amb Casc al camp del Barça
Es veu que hi ha una normativa que prohibeix entrar objectes contundents a recintes esportius, i consideren que el Casc es un d´ells.
:shock: :shock:
Es veu que hi ha una normativa que prohibeix entrar objectes contundents a recintes esportius, i consideren que el Casc es un d´ells.
:shock: :shock:
Ex ...moltes coses
- Sergibuda
- Presentats
- Entrades: 2075
- Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
- Ubicació: BCN
- Contacta:
Re: NO Es Pot Entrar Amb Casc Al Camp NOU
A Montjuïc tampoc no es podia i finalment depenia del qui hi havia a la porta per la que entraves.
- Frank
- Presentats
- Entrades: 2259
- Membre des de: ds. gen. 13, 2007 10:52 pm
- Ubicació: Baix Empordà
Cap problema.... no vaig al Camp :lol:
[align=center]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.
Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)
[/align]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.
Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)

- Jordivfr
- Presentats
- Entrades: 400
- Membre des de: dl. maig 03, 2010 3:56 pm
- Ubicació: Badalona
Al camp del Joventut de Badalona ja fa anys que et fan deixar el casc en una mena de consigna.
Normalment no hi vaig mai en moto però les poques vegades que hi he anat m'emprenya tenir que fer cua després per recollir-lo. Però d'altra banda entenc que es una bona mesura per evitar ensurts amb gent exalabrada.
Normalment no hi vaig mai en moto però les poques vegades que hi he anat m'emprenya tenir que fer cua després per recollir-lo. Però d'altra banda entenc que es una bona mesura per evitar ensurts amb gent exalabrada.
- Pasqual
- Presentats
- Entrades: 2080
- Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
- Ubicació: Garrotxa
[quote user="Steelman" post="177875"]A partir d´aquesta temporada no pots entrar amb Casc al camp del Barça
:shock: :shock:[/quote]
Hi han objectes més contundents. Potser caldrà tallar-se el dits per entrar al camp nou?

Hi han objectes més contundents. Potser caldrà tallar-se el dits per entrar al camp nou?

- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
:b9 :b9 :b9 :b9 en Pasqual, és un noi original.....com cal.
- Xavier
- Presentats
- Entrades: 4399
- Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Torelló (Osona)
Si en Tito Vilanova hagués portat casc, no li hauríen posat el dit a l'ull. La culpa és seva. (Tomàs Roncer).
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
[quote user="Steelman" post="177875"]A partir d´aquesta temporada no pots entrar amb Casc al camp del Barça
depen del porter i de qui portes el casc al colçe,ja ficavan moltas pegas,de totes maneres tindrien que posar mes vigilancia al carrer durant els partits perque han obert molts cofres de scooters per robar-ne :enfadat .
depen del porter i de qui portes el casc al colçe,ja ficavan moltas pegas,de totes maneres tindrien que posar mes vigilancia al carrer durant els partits perque han obert molts cofres de scooters per robar-ne :enfadat .