Groucho Marx,frases Celebres

Espai per humor i altres temes

Moderador: Airald

Respon
Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Groucho Marx,frases Celebres

Entrada Autor: Kpeps » ds. set. 17, 2011 5:49 pm

1 "Suposo que calia inventar els llits d'aigua. Ofereixen la possibilitat de beure alguna cosa a mitja nit sense perill de trepitjar el gat"
2 "Un matí em vaig aixecar i vaig matar un elefant en pijama. Em pregunto com va poder-se posar el meu pijama"
3 "Intel·ligència militar són dos termes contradictoris"
4 "La justícia militar és a la justícia el que la música militar és a la música"
5 "La política és l'art de buscar problemes, trobar-los, fer un diagnòstic fals i aplicar després les solucions equivocades"
6 "Mai oblido una cara però amb vostè faré una excepció"
7 "Servei d'habitacions? Enviïn una habitació més gran"
8 "Disculpin si els dic cavallers, però és que no els conec massa bé"
9 "Pagar el compte?...Quina costum més absurda!" (El hotel de los líos - 1938)
10 "Fins i tot un nen de cinc anys seria capaç d'entendre això!...Ràpid, busqui un nen de cinc, a mi em sembla xinès" (Sopa de ganso - 1933)
11 "Escolti mosso: No seria més fàcil que en lloc d'intentar posar el meu bagul a la cabina, posés la meva cabina dins del bagul?" (Una noche en la ópera - 1935)
12 "Agent: Escolti, aquesta foto del seu passaport no se li sembla"
Groucho: Be, tampoc es sembla a vostè.
Agent: Aquest home no té bigoti!
Groucho: Be, la barberia no era oberta aquest matí" (Pistoleros de agua dulce - 1931)
13 "No permetré injustícies ni joc brut, però si arrepleguen algú practicant la corrupció sense que jo rebi una comissió, el posarem contra la paret i donarem l'ordre de disparar!"(Sopa de ganso - 1933)
14 "Caveu trinxeres!. Amb els nostres homes caient com mosques no tenim temps de cavar trinxeres. Les haurem de comprar prefabricades!" (Sopa de ganso - 1933)
Imatge

Respon

Torna a “Cerveseta”