Hola gent,
uns quants mesos enrera, quan trucaves a telefonica per demanar info o averies 1004 et surtia una locució que et demanava si volies ser ates en català o en castellà.
Ara aquesta opció no hi és doncs directament et surt una operadora sudamericana amb "bueeenos dias señor".
Algu en sap alguna cosa? hi ha alguna companyia que respecti el català?
Atencio Movistar En Català
Moderador: Airald
- Gandalfgs
- Presentats
- Entrades: 403
- Membre des de: dt. març 13, 2007 1:05 am
- Ubicació: celrà (Girona)
Atencio Movistar En Català
La vida és per disfrutar-la, Carpe diem quam minimum credula postero!
-
- Presentats
- Entrades: 2432
- Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
- Ubicació: L'Empordà
Re: Atencio Movistar En Català
Si... Fems Casacoberta, de Sant Gumersind de Riudevalls...
Ho sento, quan sento parlar de tots aquestes companyies em poso com una KTM... són totes una colla de...
Alguna vegada jo he trucat a Movistar i quan surt el rotllo dels p... idiomes, alguna vegada s'ha respectat... d'altres no... de fet, fan com en tot el que fan.. el que els hi surt de les p...
Ara dic jo... fins quan haurem d'aguantar això?... si només tinguéssim una llengua oficial (la única que és d'aqui) ens estalviariem moltes coses i molts maldecaps... i sobretot.. Diners.
Salut
Perdoneu, però algú... :roll:
Ho sento, quan sento parlar de tots aquestes companyies em poso com una KTM... són totes una colla de...
Alguna vegada jo he trucat a Movistar i quan surt el rotllo dels p... idiomes, alguna vegada s'ha respectat... d'altres no... de fet, fan com en tot el que fan.. el que els hi surt de les p...
Ara dic jo... fins quan haurem d'aguantar això?... si només tinguéssim una llengua oficial (la única que és d'aqui) ens estalviariem moltes coses i molts maldecaps... i sobretot.. Diners.
Salut
Perdoneu, però algú... :roll:
Fjodor l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. oct. 14, 2011 1:28 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Jordi Pons
- Presentats
- Entrades: 714
- Membre des de: dg. maig 22, 2011 7:13 pm
- Ubicació: Mollerussa
jo els dic que si no parlen català no vull parlar amb ells............
als pocs minuts rebo una trucada en català :twisted:
als pocs minuts rebo una trucada en català :twisted:
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
[quote user="Jordi Pons" post="182051"]jo els dic que si no parlen català no vull parlar amb ells............
als pocs minuts rebo una trucada en català :twisted:[/quote]
El que passa que si ets tu l'interessat a parlar amb ells i a ells no els convé et pengen :enfaduu
... ara que si son ells els que em volen vendre algu i jo tinc temps de sobres, jeje, tenim unes converses bilingües que vendre potser no venen però segur que aprenen una mica de català per la propera trucada que facin ;)
als pocs minuts rebo una trucada en català :twisted:[/quote]
El que passa que si ets tu l'interessat a parlar amb ells i a ells no els convé et pengen :enfaduu
... ara que si son ells els que em volen vendre algu i jo tinc temps de sobres, jeje, tenim unes converses bilingües que vendre potser no venen però segur que aprenen una mica de català per la propera trucada que facin ;)