Pero voleu dir que calia treure algo tant retro??

http://www.timelessmotorcompany.com/vintage/csbike.html
Moderador: Airald
Home, jo diria que aquesta moto no és res més que una bicicleta amb un motor incorporat. Les bicicletes no duen pas tensor, jejeje. Bé, les que tenen marxes si, doncs cal adaptar la cadena a cada relació. Però les bicicletes de tota la vida no en duien pas de tensor.tonet ha escrit:Al mon som molta gent, i hi han gustos per tot. Segur que algú se'n haurà alegrat en veure que pot comprar aquesta màquina.
Però vols dir que per aquells anys, encara no s'havia inventat el tensor de cadena? :shock:
Bones!!!miquelpericas ha escrit:Es poden contractar assegurances especials per les motos clàssiques que et permeten treure-les només un cert nombre de cops l'any, que són molt econòmiques.
Si, si no ho recordo malament son 20 anys i també et pots estalviar el impost de circulació, tot i que això em penso que depèn de cada municipi.carles ha escrit:Bones!!!miquelpericas ha escrit:Es poden contractar assegurances especials per les motos clàssiques que et permeten treure-les només un cert nombre de cops l'any, que són molt econòmiques.
Si no vaig errat, això ho pots fer en motos amb uns certs anys des de la primera matriculació, que siguin amb estil retro no vol dir que siguin clàssiques... :roll: :roll: :roll: :roll:
Fins aviat!