Hola, estic buscant acudits relacionats amb el mon de la moto.
En sabeu algun :roll: ?
Va... qui s'anima???
Jo només en sé un i és una mica verd ... però el contaré... encara que la dona em renyi. :sado
Diu així :
Dues puces es troben pel carrer, una d'elles porta un refredat de la sssstia, i l’altra li pregunta com l’ha agafat..
- Doncs vaig anar a petar a un bigoti d'un motorista i amb el fred que fa .....
- Uuuyyy , jo temps enrere estava pitjor que tu, però conec un remei que és infalible ...
- Digue'm si us plau...
- Doncs veuràs, a la cantonada hi ha un cinema, te n'hi vas i busques una xicota, t'enfiles per la cama i passes la nit a "l'entrecuix"... amb la escalforeta.... ja veuràs que al dia següent estaràs com nova
- Ara mateix me n'hi vaig
- Demà m'ho expliques...
Al dia següent...
-sssstia... però si estàs pitjor que ahir!!. No vas fer el que et vaig dir????
-Si , vaig anar al cinema, vaig buscar una xicota, vaig enfilar-me per la cama i em vaig adormir entre les seves cuixes...
-collons !!!!! i que va passar??
-QUE EM VAIG DESPERTAR EN EL BIGOTI DEL MOTORISTA CABRÓ !!!!!! :twisted: :twisted: :twisted:
Carles
Acudits moteros...
Moderador: Airald
- ruc.i.ruca.ts
- Presentats
- Entrades: 111
- Membre des de: dv. març 30, 2007 2:55 pm
- Ubicació: Cerdanyola del Vallès
- Jeppy
- Presentats
- Entrades: 1288
- Membre des de: dt. gen. 16, 2007 10:50 am
- Ubicació: Begur
Vinga, el del motorista i el pardal. Vacos ells, si senyor:
Va un motorista a 120 Kms/h i un pardal se l'hi esclafa en la visera. El motorista es para i baixa a veure què l'hi ha passat al pobre ocellet. Sorprenament, encara es viu i sembla que estigui només una mica estabornit, així que va cap a casa seva i el posa dins d'una gàvia amb una mica de pa i aigua per si es desperta mentre ell estigui fora.
Al cap d'una estona, el pardal es desperta i, en veure's en aquella situació exclama: (Traducció del vasc) Ahi va la hostia!!!!, me he cargado al motorista!!!!!
Va un motorista a 120 Kms/h i un pardal se l'hi esclafa en la visera. El motorista es para i baixa a veure què l'hi ha passat al pobre ocellet. Sorprenament, encara es viu i sembla que estigui només una mica estabornit, així que va cap a casa seva i el posa dins d'una gàvia amb una mica de pa i aigua per si es desperta mentre ell estigui fora.
Al cap d'una estona, el pardal es desperta i, en veure's en aquella situació exclama: (Traducció del vasc) Ahi va la hostia!!!!, me he cargado al motorista!!!!!
" LA MARCA DEL ESCLAU, ES PARLAR LA LLENGUA DEL SEU AMO" (Tàcit)