Retornant als origens?
Moderador: Airald
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Retornant als origens?
Holaaa,
[quote user="Caganer" post="188342"]em refereixo a la 350 4t
[youtube]n2eUucG4gwU[/youtube][/quote]
Sembla que es tracta de una molt bona moto per fer Off.
Concepte Enduro? O Retornem a les trail petites?
:oops:
[quote user="Caganer" post="188342"]em refereixo a la 350 4t
[youtube]n2eUucG4gwU[/youtube][/quote]
Sembla que es tracta de una molt bona moto per fer Off.
Concepte Enduro? O Retornem a les trail petites?
:oops:
Sort,
-
- Presentats
- Entrades: 2432
- Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
- Ubicació: L'Empordà
Re: Retornant Als Origens?
De trail res. Es una ENDURO amb majúscules.
- CMB
- Presentats
- Entrades: 2728
- Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Gironès
Segons KTM. Freeride:
"Nunca antes había sido tan fácil hacer enduro. La nueva KTM Freeride 350 aúna una maniobrabilidad extremadamente sencilla, una baja altura del asiento y una excelente ergonomía. El peso mínimo de solamente 99,5 kg (219,4 lb.) es responsable de que el piloto permanezca siempre a la cabeza en las pistas más difíciles, ya sea en terrenos abruptos, senderos estrechos o anchos caminos de grava. El moderno motor de cuatro tiempos DOHC 350 cm³ (21,36 cu in), rediseñado especialmente para la Freeride 350 y que destaca en cada situación con características de potencia controlables y que refuerzan el par motor, supone un impulso ideal para este concepto de vehículo."
"Nunca antes había sido tan fácil hacer enduro. La nueva KTM Freeride 350 aúna una maniobrabilidad extremadamente sencilla, una baja altura del asiento y una excelente ergonomía. El peso mínimo de solamente 99,5 kg (219,4 lb.) es responsable de que el piloto permanezca siempre a la cabeza en las pistas más difíciles, ya sea en terrenos abruptos, senderos estrechos o anchos caminos de grava. El moderno motor de cuatro tiempos DOHC 350 cm³ (21,36 cu in), rediseñado especialmente para la Freeride 350 y que destaca en cada situación con características de potencia controlables y que refuerzan el par motor, supone un impulso ideal para este concepto de vehículo."
- Xavier
- Presentats
- Entrades: 4399
- Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Torelló (Osona)
La moto m'ha agradat molt i pot ser sí és un retorn als orígens. Quan jo era nano parlavem de trial, cross, carretera i enduro. El concepte trail, si no m'equivoco, va sortir força més tard.
- Albert
- Presentats
Holaaa,
[quote user="Xavier" post="188528"]Quan jo era nano parlavem de trial, cross, carretera i enduro. El concepte trail, si no m'equivoco, va sortir força més tard.[/quote]
A mi veig que em passa com a tu!! El concepte Trail jo potser el posaria entre Enduro y Carretera, ja que son motos mes aviat grans i que normalment tenen molt bones qualitats per la carretera.
O vaig errat?
:oops: :oops:
[quote user="Xavier" post="188528"]Quan jo era nano parlavem de trial, cross, carretera i enduro. El concepte trail, si no m'equivoco, va sortir força més tard.[/quote]
A mi veig que em passa com a tu!! El concepte Trail jo potser el posaria entre Enduro y Carretera, ja que son motos mes aviat grans i que normalment tenen molt bones qualitats per la carretera.
O vaig errat?
:oops: :oops:
Sort,
- Albert
- Presentats
[quote user="CMB" post="188510"]Segons KTM. Freeride:
"....El peso mínimo de solamente 99,5 kg (219,4 lb.) es responsable de que el piloto permanezca siempre a la cabeza en las pistas más difíciles, ya sea en terrenos abruptos, senderos estrechos o anchos caminos de grava... "[/quote]
Amb aquest pes ha de ser un juguet de veritat!!
:shock: :shock:
"....El peso mínimo de solamente 99,5 kg (219,4 lb.) es responsable de que el piloto permanezca siempre a la cabeza en las pistas más difíciles, ya sea en terrenos abruptos, senderos estrechos o anchos caminos de grava... "[/quote]
Amb aquest pes ha de ser un juguet de veritat!!
:shock: :shock:
Sort,