Alguns Politics Bons
Moderador: Airald
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
- SisoRT
- Presentats
- Entrades: 747
- Membre des de: dg. maig 17, 2009 8:33 pm
Re: Alguns Politics Bons
Moltíssimes gràcies Ramon pel recordatori.
Al respecte, dues reflexions que estic en disposició d'acreditar:
1. Nosaltres hem sigut més solidaris amb els bascs que no pas a l'inrevés (pel que fa, àmpliament, a la reivindicació nacional).
2. En benefici seu i vergonya nostra, els bascs hi han posat més "ganes" que nosaltres.
Salut, i força al petit canut !
Al respecte, dues reflexions que estic en disposició d'acreditar:
1. Nosaltres hem sigut més solidaris amb els bascs que no pas a l'inrevés (pel que fa, àmpliament, a la reivindicació nacional).
2. En benefici seu i vergonya nostra, els bascs hi han posat més "ganes" que nosaltres.
Salut, i força al petit canut !
SisoRT l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. jul. 28, 2012 1:47 pm, en total s’ha editat 6 vegades.
- Vendetta
- Presentats
- Entrades: 2529
- Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm
Politics bons? :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Sols son aquells k encara no tenen poder de decisio, i sols el tenen de parloteo.
Kuan els arriba el poder de decisio tooooooooot cambia.
Sols son aquells k encara no tenen poder de decisio, i sols el tenen de parloteo.
Kuan els arriba el poder de decisio tooooooooot cambia.
- Toni Wan Kenobi
- Presentats
- Entrades: 874
- Membre des de: dl. maig 02, 2011 4:30 am
- Ubicació: Aquí
Aquest home a dit tot el que jo penso... o tot el que moltíssims pensem.
Salut i kilòmetres!!!
Toni
Toni

- Joavel
- Presentats
- Entrades: 604
- Membre des de: dl. gen. 24, 2011 9:08 am
- Ubicació: Bigues i Riells
Aquí un altra, AUPA SABINO !!!
Joavel l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. jul. 28, 2012 5:16 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Xepe71
- Presentats
- Entrades: 427
- Membre des de: ds. ago. 14, 2010 7:56 pm
- Ubicació: Reus - Ganxet per adopció
Que vagin dient coses així amb sentit i pensin en la gent i en el poble, que els faran fora del món polític i no els deixaran xupar més del pot! :enfadat

Les motos no perden oli, marquen territori...
- Joavel
- Presentats
[quote user="Xepe71" post="208564"]Que vagin dient coses així amb sentit i pensin en la gent i en el poble, que els faran fora del món polític i no els deixaran xupar més del pot! :enfadat[/quote]
Afortunadament per als Vascos, el seu nivell de conciencia politica no té res a veure amb el de casa nostra, la prova la tenim en el seu nivell de benestar...només com a exemple: tenem la meitat d'index d'atur que nosaltres a día d'avuí.
Afortunadament per als Vascos, el seu nivell de conciencia politica no té res a veure amb el de casa nostra, la prova la tenim en el seu nivell de benestar...només com a exemple: tenem la meitat d'index d'atur que nosaltres a día d'avuí.
Joavel l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. jul. 28, 2012 7:49 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Geroni
- Presentats
- Entrades: 3203
- Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
- Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.
- SisoRT
- Presentats
[quote user="Geroni" post="208592"]
[/quote]?
No entenc el significat del ninot i, evidentment, per participar, no és obligatori posicionar-se ... però estaria bé ;)
No entenc el significat del ninot i, evidentment, per participar, no és obligatori posicionar-se ... però estaria bé ;)
SisoRT l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. jul. 28, 2012 11:30 pm, en total s’ha editat 3 vegades.
- Geroni
- Presentats
[quote user="SisoRT" post="208601"][quote user="Geroni" post="208592"]
[/quote]?
No entenc el significat del ninot i, evidentment, per participar, no és obligatori posicionar-se ... però estaria bé ;)[/quote]
Pues sencillament vol dir que de politica NA de NA;al meins es el que s'ha dit al forum i no es per ganes.....pero entenc que no es el lloc adecuat.
No entenc el significat del ninot i, evidentment, per participar, no és obligatori posicionar-se ... però estaria bé ;)[/quote]
Pues sencillament vol dir que de politica NA de NA;al meins es el que s'ha dit al forum i no es per ganes.....pero entenc que no es el lloc adecuat.
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
- SisoRT
- Presentats
[quote user="Geroni" post="208610"][quote user="SisoRT" post="208601"][quote user="Geroni" post="208592"]
[/quote]?
Pues sencillament vol dir que de politica NA de NA;al meins es el que s'ha dit al forum i no es per ganes.....pero entenc que no es el lloc adecuat.[/quote]
Gràcies Geroni per la resposta. T'entenc i em toca respectar-ho, però amb la que ens està caient i amb el que ens diuen des de fora ... jo opto per fer com el Punt Diari (entre altres medis, institucions, grups, ...) des de fa uns mesos: Pronunciar-me i anar prenent-ne part.
Si no ho fem nosaltres, no ens ho faran pas des de mototurismoespaña.es!
Pues sencillament vol dir que de politica NA de NA;al meins es el que s'ha dit al forum i no es per ganes.....pero entenc que no es el lloc adecuat.[/quote]
Gràcies Geroni per la resposta. T'entenc i em toca respectar-ho, però amb la que ens està caient i amb el que ens diuen des de fora ... jo opto per fer com el Punt Diari (entre altres medis, institucions, grups, ...) des de fa uns mesos: Pronunciar-me i anar prenent-ne part.
Si no ho fem nosaltres, no ens ho faran pas des de mototurismoespaña.es!
SisoRT l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. jul. 29, 2012 1:38 pm, en total s’ha editat 4 vegades.
- STELVIO 00
- Presentats
- Contacta:
En Geroni, te tota la raó, :mestre :mestre :bow :bow , pero també es veritat que aixis ens va sempre, per ser tan "politicament correctes" , potser cal definirse d´una vegada,i no parlo de MT, si no en general, per no molestar ens empassem el que calgui :enfaduu
- Geroni
- Presentats
No crec que sigui per ser politicament correcte com dius,sino perque aquest es un forum obert a totom,amb diferents pensaments i si s'ha optat per no parlar.ne es perque no pugui haber "enfrontaments" entre nosaltres.
No penseu que a mi no em toca els c*llons tot el que passa,de ben segur que em toquen la butxaca mes que a la majoria,pero per aixó m'he obert un compte al twitter i em desfogo diguenlo.hi a ells mateixos (politics),...que no ho llegeixen,pues,m' en fot,pero em desfogo i crec que som mes d'un alli.
No penseu que a mi no em toca els c*llons tot el que passa,de ben segur que em toquen la butxaca mes que a la majoria,pero per aixó m'he obert un compte al twitter i em desfogo diguenlo.hi a ells mateixos (politics),...que no ho llegeixen,pues,m' en fot,pero em desfogo i crec que som mes d'un alli.
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
Home Geroni, no sé però em sembla que més que de política es tracta d'economia, de la nostra subsistència, de que molta gent està al carrer sense feina i d'aquí poc se'ls acabarà l'atur, de les empreses que entren en concurs de creditors, de botigues que tanquen, dels bancs que estant cardant la casa a la gent (tot hi havent paat un fotimer d'interessos per la hipoteca que van demanar) i ara resulta que els hem d'ajudar perquè els directius han fotut el camp amb una bona indemnització, dels aeroports que s'han fet aquí allà, dels aves en que nomé hi viatja el conductor i el revisor, ...
No crec que ningú de per aquí estigui a favor de les retallades, d'apujar l'iva i les retencions, de fotre a gent al carrer, ... o sigui que en aquest cas no crec que hi hagi cap (tal com dius) "enfrontament" entre nosaltres.
No estem parlant de política sino de LA VIDA, i em sembla que això és bo parlar-ne en un forum tant si és de motos, de música clàssica, de sexe o de cuina.
No crec que ningú de per aquí estigui a favor de les retallades, d'apujar l'iva i les retencions, de fotre a gent al carrer, ... o sigui que en aquest cas no crec que hi hagi cap (tal com dius) "enfrontament" entre nosaltres.
No estem parlant de política sino de LA VIDA, i em sembla que això és bo parlar-ne en un forum tant si és de motos, de música clàssica, de sexe o de cuina.
- Geroni
- Presentats
Tu penses així,jo penso aixá.
No perqué fem terapia de grup aqui,ens anirá millor ni pitjor,ara si ho dius perque tots ens diguem que temin raó....pues vale.
No perqué fem terapia de grup aqui,ens anirá millor ni pitjor,ara si ho dius perque tots ens diguem que temin raó....pues vale.
- STELVIO 00
- Presentats
- Contacta:
[quote user="Geroni" post="208669"]No crec que sigui per ser politicament correcte com dius,sino perque aquest es un forum obert a totom,amb diferents pensaments i si s'ha optat per no parlar.ne es perque no pugui haber "enfrontaments" entre nosaltres.
No penseu que a mi no em toca els c*llons tot el que passa,de ben segur que em toquen la butxaca mes que a la majoria,pero per aixó m'he obert un compte al twitter i em desfogo diguenlo.hi a ells mateixos (politics),...que no ho llegeixen,pues,m' en fot,pero em desfogo i crec que som mes d'un alli.[/quote]
Ho entenc Jesús, i estic segur que es aixis.
Jo de fet el que volia dir es que per exemple ,ara amb la nova pujada dels peatges tots rondinem, però seguirem pagant i en quatre dias "aqui no ha passat res".
pero , en fí, matem ho, que al final tots ens escalfarem i es pitjor, parlem de motos i viatges.
No penseu que a mi no em toca els c*llons tot el que passa,de ben segur que em toquen la butxaca mes que a la majoria,pero per aixó m'he obert un compte al twitter i em desfogo diguenlo.hi a ells mateixos (politics),...que no ho llegeixen,pues,m' en fot,pero em desfogo i crec que som mes d'un alli.[/quote]
Jo de fet el que volia dir es que per exemple ,ara amb la nova pujada dels peatges tots rondinem, però seguirem pagant i en quatre dias "aqui no ha passat res".
pero , en fí, matem ho, que al final tots ens escalfarem i es pitjor, parlem de motos i viatges.
- Joavel
- Presentats
[quote user="STELVIO 00" post="208698"][quote user="Geroni" post="208669"]No crec que sigui per ser politicament correcte com dius,sino perque aquest es un forum obert a totom,amb diferents pensaments i si s'ha optat per no parlar.ne es perque no pugui haber "enfrontaments" entre nosaltres.
pero , en fí, matem ho, que al final tots ens escalfarem i es pitjor, parlem de motos i viatges.[/quote]
D'acord, però sense oblidar que, per exemple, aquest mati he sabut que al menys en la zona on visc, els que cobren l'ajuda (despres d'haver esgotat la prestaciò...),aquest més segurament no la cobraran...el día de pagament máxim era avui i sé de casos que no els han ingressat els miserables 400 Euros.
Casdasqu que pensi el que vulgui, pero personalment crec que el primer que te que passar per solucionar un problema és tenir-ne consciencia i si el problema és colectiu i aquest ho és i ben greu, el primer és parlar-ne a nivell col-lectiu.
Aixo ja no és allò de el PP el PSOE o CiU son uns tals o cuals, la cosa esta en que l'estat esta fent fallida i ens quedarem tots amb el cul en l'aire, si no fem alguna cosa més que escriure la nostra indignaciò a internet.
pero , en fí, matem ho, que al final tots ens escalfarem i es pitjor, parlem de motos i viatges.[/quote]
D'acord, però sense oblidar que, per exemple, aquest mati he sabut que al menys en la zona on visc, els que cobren l'ajuda (despres d'haver esgotat la prestaciò...),aquest més segurament no la cobraran...el día de pagament máxim era avui i sé de casos que no els han ingressat els miserables 400 Euros.
Casdasqu que pensi el que vulgui, pero personalment crec que el primer que te que passar per solucionar un problema és tenir-ne consciencia i si el problema és colectiu i aquest ho és i ben greu, el primer és parlar-ne a nivell col-lectiu.
Aixo ja no és allò de el PP el PSOE o CiU son uns tals o cuals, la cosa esta en que l'estat esta fent fallida i ens quedarem tots amb el cul en l'aire, si no fem alguna cosa més que escriure la nostra indignaciò a internet.
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
jo tambe crec que es millor deixar correr aqui aquests temes ja que uns creuran que las culpes son d'uns i uns altres d'uns altres i tindriem merde segur :roll: :roll: lo que em de fer es anar en moto i penjar cronicas,mentre tinguem per benzina es clar :tremolant ja ens amargan prou els de la prensa que no es pot obrir ni la tele :enfadat tot el dia parlant del mateix.
- Geroni
- Presentats
Gracies Kpeps,ya pensaba que nomès era jo que pensaba així.