La Moto ideal per a viatjar
Moderador: Airald
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
La Moto ideal per a viatjar
A Motociclismo han comparat cinc estils de motos diferents per a fer viatjes..
http://www.motociclismo.es/pruebas/carr ... os-de-moto
http://www.motociclismo.es/pruebas/carr ... os-de-moto
Ex ...moltes coses
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Re: La Moto ideal per a viatjar
Holaaa,
Llegint les conclusions que donen, potser no cal perdre-hi gaire el temps..
"Conclusión
Todas son perfectamente válidas para «echarse a la carretera». La elección entre una y otra dependerá del uso que le des aparte del turístico, sin olvidar por supuesto lo que te ofrecen en este uso en concreto.
La más especializada y «alicatada» K 1600 GTL significa lo máximo, no sólo en prestaciones, lujo y confort, sino también en precio… con la salvedad de la Road King. La Harley-Davidson cuesta 700 euros más que la BMW, lo que da que pensar. Si me das a elegir entre una y otra para carretera abierta, me quedo con la alemana; si me dices que tengo que usarla todos los días para ir de casa al trabajo, tendría mis dudas. Incluso te diría que ninguna de las dos me satisfaría más que la CBF 1000, una multiusos aprovechable al máximo y dulce como pocas en tacto de motor, frenos y suspensiones. A poco que la equipes te llevará al fin del mundo, por ejemplo, de viernes a domingo, para el lunes quitarle todo y meterte entre atascos camino del trabajo.
Algo que también puedes hacer con el Burgman 650 Executive, pero recogiendo los espejos con el botón indicado a tal efecto y midiendo tus pasos dada la longitud y peso en juego. También larga y en este caso también alta, la XTZ 1200 Superténéré necesita medir tus pasos para evitar desastres. Ahora bien, a cambio tienes todo un mundo por delante para descubrir, sin límites impuestos por firmes degradados.
Como buen tragamillas, seguro que encuentras entre estas cinco opciones la más adecuada para dar rienda suelta a tus emociones."
TOTES SON BONES!!
:| :|
Llegint les conclusions que donen, potser no cal perdre-hi gaire el temps..
"Conclusión
Todas son perfectamente válidas para «echarse a la carretera». La elección entre una y otra dependerá del uso que le des aparte del turístico, sin olvidar por supuesto lo que te ofrecen en este uso en concreto.
La más especializada y «alicatada» K 1600 GTL significa lo máximo, no sólo en prestaciones, lujo y confort, sino también en precio… con la salvedad de la Road King. La Harley-Davidson cuesta 700 euros más que la BMW, lo que da que pensar. Si me das a elegir entre una y otra para carretera abierta, me quedo con la alemana; si me dices que tengo que usarla todos los días para ir de casa al trabajo, tendría mis dudas. Incluso te diría que ninguna de las dos me satisfaría más que la CBF 1000, una multiusos aprovechable al máximo y dulce como pocas en tacto de motor, frenos y suspensiones. A poco que la equipes te llevará al fin del mundo, por ejemplo, de viernes a domingo, para el lunes quitarle todo y meterte entre atascos camino del trabajo.
Algo que también puedes hacer con el Burgman 650 Executive, pero recogiendo los espejos con el botón indicado a tal efecto y midiendo tus pasos dada la longitud y peso en juego. También larga y en este caso también alta, la XTZ 1200 Superténéré necesita medir tus pasos para evitar desastres. Ahora bien, a cambio tienes todo un mundo por delante para descubrir, sin límites impuestos por firmes degradados.
Como buen tragamillas, seguro que encuentras entre estas cinco opciones la más adecuada para dar rienda suelta a tus emociones."
TOTES SON BONES!!
:| :|
Sort,
-
- Presentats
- Entrades: 395
- Membre des de: ds. set. 11, 2010 6:40 am
- Ubicació: Breda
Re: La Moto Ideal Per A Viatjar
Com sempre, no diran els seus punts febles fins que surti el model de l'any següent.
És el que té el fet de dependrer de la publicitat, per què de lectors segur que cada cop en son menys. Per a mi; credibilitat cero.
És el que té el fet de dependrer de la publicitat, per què de lectors segur que cada cop en son menys. Per a mi; credibilitat cero.
- SisoRT
- Presentats
- Entrades: 747
- Membre des de: dg. maig 17, 2009 8:33 pm
Fa anys que no compro revistes de motos (si de cas alguna de gabatxona). Com diu l'Albert totes les assajades són bones, no fora que féssim emprenyar al que ens paga la publicitat!
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Re: La Moto ideal per a viatjar
Bé de fet he posat el link per que en parlaven a Motociclismo...
L´idea..era obrir un debat de que en penseu.
La millor viatgera que es una Rutera (K-GT,PAn,RT,...), una trail (Gs,varadero,tiger,...), una custom (Vulcan,HD,..), un maxiscooter (tmax,Burgman,..), una sporturisme (Vfr,Bandit,CBF,sprint,..)..
Que opineu?
La millor viatgera que es una Rutera (K-GT,PAn,RT,...), una trail (Gs,varadero,tiger,...), una custom (Vulcan,HD,..), un maxiscooter (tmax,Burgman,..), una sporturisme (Vfr,Bandit,CBF,sprint,..)..
Que opineu?
Ex ...moltes coses
-
- Presentats
- Entrades: 2432
- Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
- Ubicació: L'Empordà
Sens dubte una trail, sigui quina sigui, pero millor que sigui T-R-A-I-L.
Sempre ho he pensat aixi...
Aixi, et fiquis on et fiquis...
:razz:
Sempre ho he pensat aixi...
Aixi, et fiquis on et fiquis...
:razz:
- Ride
- Presentats
- Entrades: 2669
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
- Ubicació: Castellnou de Bages
Tal i com diu l'Albert, per arribar a la conclusió no calia tanta parafarnaria !!!!!!!
En quant a la pregunta: quina es la millor rutera, doncs la mes comoda, espai per equipatge i autonomia... simplement sense entrar en marques i models....
Vssss
En quant a la pregunta: quina es la millor rutera, doncs la mes comoda, espai per equipatge i autonomia... simplement sense entrar en marques i models....
Vssss
- SisoRT
- Presentats
- Entrades: 747
- Membre des de: dg. maig 17, 2009 8:33 pm
[quote user="Steelman" post="212865"]Bé de fet he posat el link per que en parlaven a Motociclismo...
Que opineu?[/quote]
Reincorporat a les motos i recordant la meva enyorada R-100-RS, no vaig tenir dubtes en triar la R-1200-RT. N'estic content, però ara m'he adonat que les circumstàncies de les carreteres (bàsicament intensitat de trànsit i persecució via radars) fa que ja no es pugui gaudir en vies generals i acabem triant les secundàries. La meva pròxima moto, si és el cas, serà una trail grossa (sóc bmwero, però gens talibà).
Poso per exemple la darrera sortida de Sort. En aquests tipus de carretera, que és el que s'acaba fent la majoria d'ocasions, les trails són superiors. Diria que dels 65000 km que porto a l'RT, 50000 ho són per secundàries.
Que opineu?[/quote]
Reincorporat a les motos i recordant la meva enyorada R-100-RS, no vaig tenir dubtes en triar la R-1200-RT. N'estic content, però ara m'he adonat que les circumstàncies de les carreteres (bàsicament intensitat de trànsit i persecució via radars) fa que ja no es pugui gaudir en vies generals i acabem triant les secundàries. La meva pròxima moto, si és el cas, serà una trail grossa (sóc bmwero, però gens talibà).
Poso per exemple la darrera sortida de Sort. En aquests tipus de carretera, que és el que s'acaba fent la majoria d'ocasions, les trails són superiors. Diria que dels 65000 km que porto a l'RT, 50000 ho són per secundàries.
SisoRT l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. set. 19, 2012 1:21 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
- Sergi3
- Presentats
- Entrades: 1454
- Membre des de: dv. jul. 13, 2007 6:55 pm
- Ubicació: Barcelona
Os3, sempre fent freguntetes :mrgreen:
Doncs com sempre, depent del Viatge, i dels viatgers..
Perque hem comprat dues trails, i no dues ruteres?
Doncs, la resposta es perque ens agraden més esteticament,
Tot i aixó, després de provar la HD-Electra glide durant 22 dies la meva idea de moto per a tot, a canviat.
per comoditat tant per conductor com per acompanyant, la Electra s'enporta el premi davant de la Tiger o la Strom
Pels viatges que hem, tret del dels estats units, tot i que crec que amb la harley tambe es pot fer sense problemes,
per nosaltres son mes manejables les tant la Tiger com la Strom. Així que,
com he dit al principi, i com pensem la gran majoria, crec que hauriem de tenir un parquing, amb un munt de motos, una per cada viatge
:cerv
Doncs com sempre, depent del Viatge, i dels viatgers..
Perque hem comprat dues trails, i no dues ruteres?
Doncs, la resposta es perque ens agraden més esteticament,
Tot i aixó, després de provar la HD-Electra glide durant 22 dies la meva idea de moto per a tot, a canviat.
per comoditat tant per conductor com per acompanyant, la Electra s'enporta el premi davant de la Tiger o la Strom
Pels viatges que hem, tret del dels estats units, tot i que crec que amb la harley tambe es pot fer sense problemes,
per nosaltres son mes manejables les tant la Tiger com la Strom. Així que,
com he dit al principi, i com pensem la gran majoria, crec que hauriem de tenir un parquing, amb un munt de motos, una per cada viatge
:cerv
Només tu pots decidir que fer amb el temps que se t`ha donat
- ErnesTDM
- Presentats
- Entrades: 1312
- Membre des de: dg. abr. 04, 2010 10:49 pm
- Ubicació: Arenys de Munt
Bona tarda. Jo no me'n penedeixo gens d’haver comprat la Supertenere, va ser una decisió d’última hora, ja que quasi be tenia al sac la FJR1300. Com en SisoRT, jo en el meu cas, soc yamahero pero sense ser talibà (he tingut Honda i BMW). Ara penso que aquest tipus de moto son molt polivalents i cómodes.
- Joavel
- Presentats
- Entrades: 604
- Membre des de: dl. gen. 24, 2011 9:08 am
- Ubicació: Bigues i Riells
Per viatjar sol, sense preses (com a mí m'agrada...) res com la meva Bonnie (85000 kms de pur plaer...) i per anar a "duo" amb equipatje per tot tipus de carreteres (Marroc inclòs) la R1200R, m'ha donat un rendiment general que no crec em donin les trail.
El viatjar és un estat d'anim i res té a veure amb la maquina que portis.
El viatjar és un estat d'anim i res té a veure amb la maquina que portis.
-
- Presentats
Sempre que vagis per asfalt, és clar...
- Joavel
- Presentats
- Entrades: 604
- Membre des de: dl. gen. 24, 2011 9:08 am
- Ubicació: Bigues i Riells
[quote user="Fjodor" post="212949"]Sempre que vagis per asfalt, és clar...[/quote]
Amb la R1200, asfalt...però amb la Bonnie (i neumàtics mixtes...) podries flipar.
Feu una ullada del que es pot fer amb una Bonnie o una Scrambler de Triumph.
http://xaviillas.blogspot.com.es/
Amb la R1200, asfalt...però amb la Bonnie (i neumàtics mixtes...) podries flipar.
Feu una ullada del que es pot fer amb una Bonnie o una Scrambler de Triumph.
http://xaviillas.blogspot.com.es/
Joavel l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. set. 20, 2012 9:29 am, en total s’ha editat 1 vegada.
-
- Presentats
El que vulguis, però tu ja saps de què parlo... :cerv
- Cuco
- Presentats
- Entrades: 418
- Membre des de: dl. nov. 12, 2007 12:26 pm
- Ubicació: Bages
Quan parlem d'aventura la idea la tinc clara, pero en l'enunciat "viatjar", hi caben massa variables y possibilitats, que van des d'anar des de casa fins a la platja, a fer-se la volta al món. Posat´s en plan genèric i parlant de valors, en poso dos: comoditat i consum.
- Panamà-Alaska 2012: http://cucodesafio2012.blogspot.com.es/
- Catalunya-Japó 2010: http://ultradesafio2010.blogspot.com/
- Pèrsia, Càucas, Orient Proper, Europa Est 2008: http://cucodesafio08.blogspot.com/
- Balcans 2006: http://desafiobalcanes06.blogspot.com/
- Marroc 2006: http://desafiobalcanes06.blogspot.com/2 ... io_19.html
- Catalunya-Japó 2010: http://ultradesafio2010.blogspot.com/
- Pèrsia, Càucas, Orient Proper, Europa Est 2008: http://cucodesafio08.blogspot.com/
- Balcans 2006: http://desafiobalcanes06.blogspot.com/
- Marroc 2006: http://desafiobalcanes06.blogspot.com/2 ... io_19.html
- Pedroguzzi
- Presentats
- Entrades: 416
- Membre des de: ds. jul. 07, 2012 12:41 pm
- Ubicació: Lliça D'Amunt (Valles Oriental)
- Contacta:
després d'haver tingut unes quantes motos i actualment el side us asseguro que aquest és el millor per viatjar que s'ha fet. N'hi ha de carretera amb gran capacitat de càrrega (no hi ha moto que pugui portar tanta cosa) sobre et pots portar a la família i fins i tot alguns li posen un remolc tal com aquest

després estan amb els que pots anar gairebé fins a qualsevol lloc (com si fos una trail però en side)

hi ha un tio que ha donat la volta al món 4 vegades amb un Ural com el de la foto
ara en serio , penso que cualsevol moto pot fer somniar con un viatje imposible, no fa falta ni que sigui d'alta cilindrada

després estan amb els que pots anar gairebé fins a qualsevol lloc (com si fos una trail però en side)

hi ha un tio que ha donat la volta al món 4 vegades amb un Ural com el de la foto
ara en serio , penso que cualsevol moto pot fer somniar con un viatje imposible, no fa falta ni que sigui d'alta cilindrada
En dues o tres rodes , a la fi del mon

-
- Presentats
- Entrades: 395
- Membre des de: ds. set. 11, 2010 6:40 am
- Ubicació: Breda
Cony, en aquest camping hi vaig estar jo l'any passat. En una concentració...
- Pedroguzzi
- Presentats
- Entrades: 416
- Membre des de: ds. jul. 07, 2012 12:41 pm
- Ubicació: Lliça D'Amunt (Valles Oriental)
- Contacta:
[quote user="Ieie" post="213109"]Cony, en aquest camping hi vaig estar jo l'any passat. En una concentració...[/quote]
El Foro Amigos del Sidecar organitza cada any la seva reunio de sidecars en aquest camping d'Acedo
El Foro Amigos del Sidecar organitza cada any la seva reunio de sidecars en aquest camping d'Acedo
En dues o tres rodes , a la fi del mon

- Llebra
- Presentats
- Entrades: 167
- Membre des de: dl. juny 04, 2012 4:39 pm
- Ubicació: Maresme nord / Pere
Doncs, com diu en Sergi3, al menys jo n'hauria de tenir unes quantes... més. Si tingués calés, en tindria un munt. Paneuros, K 1600 o Goldwings, Gs o Xtz, de neu, d'aigua o el que sigui. Però tot depèn del tipus de viatge. Per anar per les Europes, dues persones i amb tota França per creuar, una Touring, però per la vida real i cada dia, una maxi-trail ben equipada, que és el que m'agradaria.
No crec en una moto ideal, depèn de com et llevis i el viatge que es faci...
No crec en una moto ideal, depèn de com et llevis i el viatge que es faci...
Derbi Variant, Rieju Marathon 50, Montesa enduro L, Yamaha XT 600 K,
Yamaha XJ 600 (la vella), Honda Transalp 600, i ara mateix, Yamaha XT 350, Honda Silverwing 600 i Yamaha XT 600 E.
Yamaha XJ 600 (la vella), Honda Transalp 600, i ara mateix, Yamaha XT 350, Honda Silverwing 600 i Yamaha XT 600 E.