Nova Tourer De BMW??
Moderador: Airald
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
- Trencaferro
- Presentats
- Entrades: 1850
- Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
- Ubicació: Osona - Val D'Aran
Re: Nova Tourer De BMW??
Jo no hi veig "mamelles" :shock: No pot ser un freaky d'aquests que agafen peces i les monten posant un emblema al davant??? :eyes
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
A dalt del Col d´Aspin, vaig veure una Gold Wing tambe amb l´emblema de BMW...
:eyes :eyes
:eyes :eyes
Ex ...moltes coses
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
[quote user="Trencaferro" post="214414"]Jo no hi veig "mamelles" :shock: No pot ser un freaky d'aquests que agafen peces i les monten posant un emblema al davant??? :eyes[/quote]
Je, je, em sembla que en aquest cas és a l'inrevés: algú ha agafat un tros de plàstic de color blaugrana i la enganxat al davant d'una moto :mrgreen:
Je, je, em sembla que en aquest cas és a l'inrevés: algú ha agafat un tros de plàstic de color blaugrana i la enganxat al davant d'una moto :mrgreen:
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
[quote user="Trencaferro" post="214414"]Jo no hi veig "mamelles" :shock: No pot ser un freaky d'aquests que agafen peces i les monten posant un emblema al davant??? :eyes[/quote]
ara entenc lo de la Triumph :twisted: :twisted: :twisted:
[quote user="Ramon" post="214502"]Je, je, em sembla que en aquest cas és a l'inrevés: algú ha agafat un tros de plàstic de color blaugrana i la enganxat al davant d'una moto :mrgreen:[/quote]
blaugrana,jo mes aviat diria dels pericos,pero...... :roll: :roll:
[quote user="Steelman" post="214480"]A dalt del Col d´Aspin, vaig veure una Gold Wing tambe amb l´emblema de BMW...
:eyes :eyes[/quote]
es clar Jordi,d'ilusio tambe es viu :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
ara entenc lo de la Triumph :twisted: :twisted: :twisted:
[quote user="Ramon" post="214502"]Je, je, em sembla que en aquest cas és a l'inrevés: algú ha agafat un tros de plàstic de color blaugrana i la enganxat al davant d'una moto :mrgreen:[/quote]
blaugrana,jo mes aviat diria dels pericos,pero...... :roll: :roll:
[quote user="Steelman" post="214480"]A dalt del Col d´Aspin, vaig veure una Gold Wing tambe amb l´emblema de BMW...
:eyes :eyes[/quote]
es clar Jordi,d'ilusio tambe es viu :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
[quote user="Kpeps" post="214532"]
blaugrana,jo mes aviat diria dels pericos,pero...... :roll: :roll: [/quote]
Glups, en que estaria pensant ? :roll:
Glups, en que estaria pensant ? :roll:
- Siono1000
- Presentats
- Entrades: 2573
- Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
- Ubicació: Baix Empordà
[quote user="Ramon" post="214537"][quote user="Kpeps" post="214532"]
Glups, en que estaria pensant ? :roll:[/quote]
En el mateix de sempre...potser ???
En el mateix de sempre...potser ???
Salut i kilómetres
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
[quote user="Siono1000" post="214728"][quote user="Ramon" post="214537"][quote user="Kpeps" post="214532"]
En el mateix de sempre...potser ???[/quote]
El sexe es blau-grana?
En el mateix de sempre...potser ???[/quote]
El sexe es blau-grana?
Ex ...moltes coses
- Deivid
- Presentats
- Entrades: 965
- Membre des de: dg. abr. 01, 2007 10:52 am
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Ep, llençols n'hi han de blaugrana...aixó serveix com "sexe"???
Però si hi han preservatius de gustos i colors, igual n'hi han amb l'escut del Barça, no? t'imagines mirar-te la "minga" i veure-la amb l'escut? em possaría a cantar l'himne sense voler, juas juas juas
Perdó, si s'ha d'eliminar el comentari, doncs elimineu-lo :roll:
Però si hi han preservatius de gustos i colors, igual n'hi han amb l'escut del Barça, no? t'imagines mirar-te la "minga" i veure-la amb l'escut? em possaría a cantar l'himne sense voler, juas juas juas
Perdó, si s'ha d'eliminar el comentari, doncs elimineu-lo :roll:
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
- Xavier
- Presentats
- Entrades: 4399
- Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Torelló (Osona)
[quote user="Deivid" post="214736"]Ep, llençols n'hi han de blaugrana...aixó serveix com "sexe"???
Perdó, si s'ha d'eliminar el comentari, doncs elimineu-lo :roll:[/quote
Així que si et sentim cantar l'himne del Barça vol dir que estàs "on fire"... Noies, estigueu atentes!
Perdó, si s'ha d'eliminar el comentari, doncs elimineu-lo :roll:[/quote
Així que si et sentim cantar l'himne del Barça vol dir que estàs "on fire"... Noies, estigueu atentes!