SORTIDA PEL MONTNEGRE

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
Mckinley
Presentats
Entrades: 347
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 9:38 pm
Ubicació: Calella

SORTIDA PEL MONTNEGRE

Entrada Autor: Mckinley » dj. juny 14, 2007 10:42 pm

Hola a tots, després d’uns quants dies de no tocar la moto, aquesta tarda he anat a fer una volteta per les muntanyes que tinc aprop de casa, el Montnegre. Com que he anat a treballar amb la moto, ja he sortit disparat a fer la ruta i he hagut de dinar pel camí i per suposat he fet la migdiada, que no es pot agafar la moto després de dinar sense fer una bacaineta. Per cert, he decidit que no faré cap sortida més per muntanya fins al novembre, una mica més i em “desmaio” de el calor que feia, cada cop tinc més clar que el calor i jo som incompatibles :evil: :evil:

Us penjo quatre fotos de la sortideta:

Aquesta pista puja a Sant Martí del Montnegre per Dones d’Aigua:

Imatge

Imatge

Aquí agafo el camí de l’esquerra, que no sé a on va però m’agrada 8)

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

El millor moment de la sortida: el pikiniki.

Imatge

I la millor manera de acabar un bon pikiniki, ès amb una bona migdiada, però de NIVELL :twisted: :twisted:

Imatge

Ara si que veig que la calor m’ha afectat, uiiiiii estic fatal :shock:

Imatge

Un cop ja m’ha passat el cop de calor, continuo la ruta :

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Restaurant de Sant Marti de Montnegre :

Imatge

Precioses vistes des de Sant Marti de Montnegre :

Imatge

Imatge

Turó de L’Home i les Agudes.

Imatge

Imatge

Castell de Montsoriu :

Imatge

Imatge

Punt final de la sortida:.

Imatge

Tot baixant cap a casa he fet aquestes fotos de Calella, Pineda ,Santa Sussana.

Imatge

Imatge

I per acabar unes fotos de Calella desde l’aire.

Imatge

Imatge

Fins la propera!
Vssssssssssssssssssssssss
Mckinley l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. oct. 07, 2007 9:30 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
Imatge
UN BON OFF-RIDER NO RECULA MAI!. DONA MITJA VOLTA I CONTINUA.

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dj. juny 14, 2007 10:46 pm

Jo ja no se que dir de les teves rutes

Jo de gran vull saber anar per camns com tu!!!
Ex ...moltes coses

Carles
Presentats
Entrades: 3743
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm

Entrada Autor: Carles » dj. juny 14, 2007 10:47 pm

Bones!!!

Sr. Maquinli... cada dia es va superant vostè... :wink: :wink: :wink:

Estas creant una manera d'entendre la moto, si no es fa la migdiada ja no te categoria de sortida!!! :wink: :wink: :wink: A l'hivern com ho faras per fer-la?? T'enduras les sabatilles i el barnús per estar com a casa??

Fins aviat!
Imatge

Tonet
Presentats
Entrades: 891
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:06 am
Ubicació: La Valldigna, Safor (P.V)

Entrada Autor: Tonet » dj. juny 14, 2007 10:54 pm

:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9

Genial, com" d'habitude".
Aixó de la becaineta està assolint moments històrics. :bow :bow :bow :bow
La sortida com sempre, fantàstica. A veure si la resta de Varadereos s'animen algún dia i acompanyen al Maquinli a fer alguna d'aquestes becainetes.

Molt bé Quim. Mooooooolt bé. M'ha agradat molt i m'he rist més encara.
Gràcies. Espere la propera. :wink: :wink:
... eppur si muove.!!!

Gerard
Presentats
Entrades: 440
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 5:39 am
Ubicació: La Garriga ( Bcn )

Entrada Autor: Gerard » dj. juny 14, 2007 11:04 pm

Un 10 pel McKinley com sempre, unes fotos genials i una ruta perfecta. :ban :ban :ban
tonet ha escrit: A veure si la resta de Varadereos s'animen algún dia i acompanyen al Maquinli a fer alguna d'aquestes becainetes.
Que mes voldria jo Tonet, però el Sr. McKinley te uns horaris molt incompatibles amb els meus. :cry: :cry: :cry:

QSC
Presentats
Entrades: 1304
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 am
Ubicació: >>> Jordi i Júlia <<< (Sabadell)

Entrada Autor: QSC » dj. juny 14, 2007 11:26 pm

Doncs que voleu que us digui ?????....tanta pedra, tants reguerots, tantes fulles, tanta vegetació, tantes pujades i baixades ..... no se que hi trobeu??? . :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:

I a sobre, amb els sotracs, li cau el comptador de voltes i se'l posa de despertador ... per dissimular :twisted: :twisted: :twisted:

V'ssssssssssss

Rutilo
Presentats
Entrades: 427
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 1:02 am
Ubicació: Alboraia (Valencia)

Entrada Autor: Rutilo » dj. juny 14, 2007 11:29 pm

Boneeeeesssss......

Aquesta manera de treballar m'agrada, si señor. El cas es que les carreteres no son les que acostumem a veure cuan teballem.

Molt be, buna ruta, millor migdiada i les fotos al nivell de la ruta.

Felicitacions.

Adeeeeeeuuuu

Kel
Presentats
Entrades: 3513
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Entrada Autor: Kel » dv. juny 15, 2007 12:03 am

Kim, ets meu ídol.

Vull mitja setmana de Rafacarme i mitja teva :wink:

Amb un parell de retocs a picasa, pena que l'arxiu sigui petit

Imatge

un altre exemple;

Imatge
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................

Triniti.V
Presentats
Entrades: 1426
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 7:41 am
Ubicació: La Garriga
Contacta:

Entrada Autor: Triniti.V » dv. juny 15, 2007 8:54 am

Quin Nivell Quim !!!!!!! :wink: :wink: :wink: :wink:

:bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow

:!: i Vvvvsss
Honda Varadero XL1000V - La Negreta

Web Personal - Informació dels Alps a El Rincón Alpino

Vvvvvvssss

Eli
Presentats
Entrades: 139
Membre des de: dj. gen. 11, 2007 3:40 pm
Ubicació: Calella - Catalunya

Entrada Autor: Eli » dv. juny 15, 2007 9:54 am

Depardie ha escrit: Que mes voldria jo Tonet, però el Sr. McKinley te uns horaris molt incompatibles amb els meus. :cry: :cry: :cry:
Tranquil Gerard, aixó ens pasa a molts, entre setmana els meus horaris laborals tampoc són compatibles amb en Quim :roll: :roll:
Però no desesperis, algun dia ens revenjarem, jejeje.... (Haurem de fer un club de damnificats per les "trucades" que ens fa el Sr. Maquinli) per fer-nos dentetes :twisted: :twisted: )
Imatge

UN SOMRIURE COSTA MENYS QUE L'ELECTRICITAT I DONA MÉS LLUM

Atramuntanat
Presentats
Entrades: 734
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 1:26 pm
Ubicació: Sant Feliu de Guixols - MGM 13254

Re: SORTIDA PEL MONTNEGRE

Entrada Autor: Atramuntanat » dv. juny 15, 2007 10:02 am

Mckinley ha escrit:I la millor manera de acabar un bon pikiniki, ès amb una bona migdiada, però de NIVELL :twisted: :twisted:

Imatge
juajuajua el detall del despetador regalat pel banc de sabadell es bó, pero nanooooooo que fas taaaarrrd, que son prop de les 4!! juajua, estas pitjor que jo colegaaaa :bow :bow
Erg Chebbi - Merzouga

Imatge

Bayerische Motoren Werke R 1200 GS Ifigenia

Boolean
Presentats
Entrades: 767
Membre des de: dc. maig 16, 2007 12:59 pm
Ubicació: Valls
Contacta:

Entrada Autor: Boolean » dv. juny 15, 2007 10:51 am

i pregunto jo,... per aquest tipus de pistes, caminets, senderons,... ja s'hi pot anar amb moto? Mes que res pq em fot molt de respecte xafar aquests terrenys, mes que per degradar el medi pels forestals! no em faria massa gracia que m'empaquetessin per anar per on no toca....

Hi ha alguna manera de saber les zones on es pot i on no es pot anar amb moto? Forestalment parlant clar,... ja se que pels camins rurals o agropequaris s'hi pot anar sense problemes.

Per cert,... m'han encantat les fotos :)

Jeppy
Presentats
Entrades: 1288
Membre des de: dt. gen. 16, 2007 10:50 am
Ubicació: Begur

Entrada Autor: Jeppy » dv. juny 15, 2007 11:13 am

QSC ha escrit:Doncs que voleu que us digui ?????....tanta pedra, tants reguerots, tantes fulles, tanta vegetació, tantes pujades i baixades ..... no se que hi trobeu??? . :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:

I a sobre, amb els sotracs, li cau el comptador de voltes i se'l posa de despertador ... per dissimular :twisted: :twisted: :twisted:

V'ssssssssssss
Qui no ho ha probat, no sap com és... una sensaciò indescriptible... et pren els teus pensaments... et pren la teva ànima... et roba el cor... no ho pots explicar, ho has de probar...
" LA MARCA DEL ESCLAU, ES PARLAR LA LLENGUA DEL SEU AMO" (Tàcit)

Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Entrada Autor: Llagasta » dv. juny 15, 2007 12:22 pm

boolean ha escrit:i
Hi ha alguna manera de saber les zones on es pot i on no es pot anar amb moto? Forestalment parlant clar,... ja se que pels camins rurals o agropequaris s'hi pot anar sense problemes.

Per cert,... m'han encantat les fotos :)
per circular per camins i pistes es necessita......sentit comú :wink: es a dir : si hi han lletreros de prohbició o cadenes, doncs llogicament mitja volta i adèu. :wink:

tampoc si els camins son estrets i es "veu" que no hi ha circulació de vehicles.

Esser amable amb tothom i NO FER SOROLL AMB ESCAPES ESCANDALOSSOS QUE NO SERVEIXEN PER RES només per molestar.i per agafar un mal de cap de collons i perqué la dona o acompanayant et digui "na nai del paraguai " la propera vegada(n aixó també serveix pels de carretera).

Penseu que quan anem pels camins nosaltres som els ultims de la cadena "artofrica", bé els cotxes :twisted: o sia que a poquet a poquet i sense fer soroll.

per cert McKinley , en una sortida de les teves vas passar per Fuirosos, no? per on ti pugues ? l´altre dia tornan vaig dir va: aniré per fuirosos i tornaré per Sant Marti Montnegre i Vallgorguina i Corredor, ja ho vaig fer ja, però no vaig trovar la entrada des de la Batllorìa :cry: si, per allà on hi han les senyores que et parlen de tú i fumen :shock: vaig donar unes cuantes voltes per allà i vaig arribar a una especie de Sorrera , devant de l´estacio de Viabrea a l´altra banda de carretera.....

per cert: has fet mai la pista de Tordera a Pineda, pasant per les Ferreres
i Sant Miquel de Valmanya i can ferriol ? :wink:
Imatge

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dv. juny 15, 2007 3:00 pm

Quim, que bé que t'ho montes ........ :P

Gràcies per ensenyar-nos aquest camins als que les nostres motos no ens permeten d'anar-hi. :D :D

Vsssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Mckinley
Presentats

Entrada Autor: Mckinley » dv. juny 15, 2007 8:32 pm

boolean ha escrit:
Home, penso que per aquests camins en concret no es pot circular, ja que no fan l'amplada que diuen els Srs reguladors que han de fer, precisament a un amic meu el vàren parar per aquestes pistes (va sortir a l'entre linees). De tota manera estic d'acord amb en gs12 red, que es tracta de sentit comú i ser respectuós al màxim amb l'entorn.
Només faig una pregunta: Si aquests camins els van fer al seu temps per anar a desforestar, per que no podem continuar passant si ès la millor manera de conservar-lo?, si no després s'omple de vegetació i quan hi ha un incendi ha de venir una excavadora a destroçar-ho tot perque pugui passar el camió dels bombers. :roll: :roll:
gs12 red ha escrit: per cert McKinley , en una sortida de les teves vas passar per Fuirosos, no? per on ti pugues ? l´altre dia tornan vaig dir va: aniré per fuirosos i tornaré per Sant Marti Montnegre i Vallgorguina i Corredor, ja ho vaig fer ja, però no vaig trovar la entrada des de la Batllorìa :cry: si, per allà on hi han les senyores que et parlen de tú i fumen :shock: vaig donar unes cuantes voltes per allà i vaig arribar a una especie de Sorrera , devant de l´estacio de Viabrea a l´altra banda de carretera.....

per cert: has fet mai la pista de Tordera a Pineda, pasant per les Ferreres
i Sant Miquel de Valmanya i can ferriol ? :wink:
Per anar a Fuirosos, desde la Batlloria, l'entrada està davant d'on hi havia abans la fàbrica de la cervesa "Sckol", gairebé davant de la cruilla per anar a Breda (o Ventdelplà :lol: :lol: ), travesses el Tordera per a on més t'agradi, per l'aigua o per un pont que hi hà, i tot amunt cap a Fuirosos.
Les pistes que hem comentes de Tordera i Pineda les he fet totes, i de totes les maneres. Si aquesta zona no serà per falta de pistes. el problema es que actualment els dies de festa no es pot anar :cry: :cry:
Hi ha massa trànsit de tota mena de vehicles! (L'any pasat fins i tot vaig trobar un trineu de rodes tirat per gossos d'aquells de la Pirena, suposo que devien estar entrenant) :shock:
Vsssssssssssss
Imatge

Mckinley
Presentats

Entrada Autor: Mckinley » dv. juny 15, 2007 8:36 pm

stromkel ha escrit:Kim, ets meu ídol.

Vull mitja setmana de Rafacarme i mitja teva :wink:

Amb un parell de retocs a picasa, pena que l'arxiu sigui petit

Imatge

un altre exemple;

Imatge
Ostres Miquel, les fotos aquestes han quedat de conya!! Ja miraré de fer-ho la propera vegada. El problema es que em falten hores per fer tantes coses :lol: :lol:
Vssssssssssss
Imatge

Triniti.V
Presentats
Entrades: 1426
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 7:41 am
Ubicació: La Garriga
Contacta:

Entrada Autor: Triniti.V » dv. juny 15, 2007 9:06 pm

Mckinley ha escrit:
Ostres Miquel, les fotos aquestes han quedat de conya!! Ja miraré de fer-ho la propera vegada. El problema es que em falten hores per fer tantes coses :lol: :lol:
Vssssssssssss

Seràs Cara Dura !!!!!!! :sado :sado :sado :sado

Digues que li falten hores a l’Eli, que és una Santa !!!!!!!!!!! :wink: :wink: :wink:

Tu junt amb el Rafa sou els que viviu millor del foro.... :twisted: :twisted: :twisted:

:!: i Vvvvsss ( de bon rotllo he ? :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 )
Honda Varadero XL1000V - La Negreta

Web Personal - Informació dels Alps a El Rincón Alpino

Vvvvvvssss

Mckinley
Presentats

Entrada Autor: Mckinley » dv. juny 15, 2007 10:17 pm

Jo tambe t'estimo!!!
:KO :KO :KO :KO :KO :KO :KO :KO :KO :KO :KO
Imatge

roger
Presentats
Entrades: 345
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 2:59 pm
Ubicació: Andorra la Vella

Entrada Autor: roger » ds. juny 16, 2007 11:16 am

Unes fotos molt maques :D :D
Roger
VStrom dl650 k7

Imatge

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”