A TIEMPOS MODERNOS...
Moderador: Airald
-
- Presentats
- Entrades: 2432
- Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
- Ubicació: L'Empordà
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Re: A TIEMPOS MODERNOS...
M´hi acostaré aquest matí, a veure que hi ha ara.......................................segurament una oficina bancaria :cat_vergonya
-
- Presentats
...o el Centre Català de Sismologia Social... :holacat
:boig :boig :boig
:boig :boig :boig
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
jo recordo a Gracia de petit haver-ne vist,el meu pare tenia el consultori a Major de gracia cantonada tarvessera i en corrien per el barri, quina pena !! tanta industria i gent amb empenta per al final........una mica d'historia en aquesta web.
http://www.autopasion18.com/HISTORIA-HURACAN.htm
http://www.autopasion18.com/HISTORIA-HURACAN.htm
- Gearbox
- Presentats
- Entrades: 1591
- Membre des de: dj. des. 31, 2009 5:53 pm
- Ubicació: Castellolí
A casa en teniem un.
El motor Williers anava amb embrague amb multidisc de SURO, banyat amb oli, i no patinava ni a tiros !!!
Quan el motocarro ja va quedar per al desguàs, el motor encara anava perfectament.
El vaig desmuntar i em vaig fer un cart amb aquest motor... 200 cc i 3 marxes, rodes de davant de carretó i darrere de toro elèctric, sense diferencial i amb fre de disc de moto, per anar per camins de carro... una passada !!! :okcat
El motor Williers anava amb embrague amb multidisc de SURO, banyat amb oli, i no patinava ni a tiros !!!
Quan el motocarro ja va quedar per al desguàs, el motor encara anava perfectament.
El vaig desmuntar i em vaig fer un cart amb aquest motor... 200 cc i 3 marxes, rodes de davant de carretó i darrere de toro elèctric, sense diferencial i amb fre de disc de moto, per anar per camins de carro... una passada !!! :okcat
-
- Presentats
Que interessant!!
Embrague de suro!!!
Embrague de suro!!!