Tot llegint aquests comentaris en el fil de la Rider1000...
[quote user="" post="227162"]Això mateix em pregunto jo. Penso que algú ho pot prendre com una falta de respecte, el demanar un canvi de data) però mes falta de respecte seria deixar d'anar a la mensual per haver estat a la Rider 1000.
Jo vull anar a les dues, per suposat però no crec que em vegi en cor de vidre a la mensual. Ja tinc una edat.
Voldria que la meva reflexió fos interpretada amb la mateixa bona fe amb la qual jo l'ha faig. Si Us plau, que ningú se'm enfadi.
[/quote]
[quote user="" post="227163"]Doncs jo no m'havia fixat que era el mateix cap de setmana que la mensual, si mes no, si no dona temps d'anar a la ruta es pot anar a l'hora de dinar
[/quote]
[quote user="" post="227164"]
PD: veig molt complicat que els que facin la Rider 1000, al dia seguent facin la sortida mensual. 1000 qm i entre 300 o 400 qm al dia seguent :nonocat :nonocat , Randy, ja pots preparar enquesta :okcat :okcat[/quote]
[quote user="" post="227170"]
Alguna sortida de Lleida s´han modificat la data de la sortida uns mesos abans.
I no és que sigui una "freaky" amb les dades, però la Mar és la primera en mirar si pot venir a les sortides, es a dir , si les sortides cauen en setmanes pars o impars.[/quote]
....observem que la Rider1000 coincideix un dia abans de la sortida mensual cap les terres de Lleida, per la qual cosa obro una enquesta perquè tothom opini aquí. :okcat
Sortides Mes De Maig= Rider1000 Versus Sortida Mensual
Moderador: Airald
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Sortides Mes De Maig= Rider1000 Versus Sortida Mensual

- Mototurisme
- Presentats
- Entrades: 2175
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:05 pm
- Ubicació: Catalunya
Re: Sortides Mes De Maig= Rider1000 Versus Sortida Mensual
Hola
Abans que ho comentessiu, els administradors ja ens varem donar compte.
Ho hem estat valorant i al final ho deixarem tal i com està.
Quant varem montar el calendari al més de novembre/desembre varem tenir en compte moltes variables, aquesta no, perque no s'habia anunciat.
Canviar-ho ara ens sembla una falta de respecte als que ja tenen l'agenda organitzada, i al organitzador de la sortida que fa temps que hi treballa.
Segurament serem molts menys, però el calendari ja el planegem amb molta antel.lació procurant evitar segons quins altres esdeveniments
Gràcies
Jordi
Abans que ho comentessiu, els administradors ja ens varem donar compte.
Ho hem estat valorant i al final ho deixarem tal i com està.
Quant varem montar el calendari al més de novembre/desembre varem tenir en compte moltes variables, aquesta no, perque no s'habia anunciat.
Canviar-ho ara ens sembla una falta de respecte als que ja tenen l'agenda organitzada, i al organitzador de la sortida que fa temps que hi treballa.
Segurament serem molts menys, però el calendari ja el planegem amb molta antel.lació procurant evitar segons quins altres esdeveniments
Gràcies
Jordi
Mototurisme Catalunya
- Xavier
- Presentats
- Entrades: 4399
- Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Torelló (Osona)
Jo, si puc, faré les dues coses. Pot ser no seré prou valent per fer la ruta de la sortida mensual però faré mans i mànigues per ser-hi a dinar i compartir taula amb els que s'hi apuntin (possibilitat que en l'altre fil ja ha apuntat l'Vman).
Pensem que encara falten tres mesos, però aquesta és la meva intenció a dia d'avui.
Endavant les "haches".
Pensem que encara falten tres mesos, però aquesta és la meva intenció a dia d'avui.
Endavant les "haches".
- 650X
- Moderador de MTC
- Entrades: 2247
- Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
- Ubicació: Folgueroles
- Contacta:
Això de treballar els caps de setmana de vegades te petites coses positives, que no has de triar entre sortides... que cu***ns vindria a les 2!!! si no treballés.
Em sembla lògic mantenir el calendari de mtc. Faltaria més que ara comencessim a varia les sortides per conveniencies externes. Tothom voldria un calendari a mida. :okcat
Randy jo no puc votar... :b9
Salut
Em sembla lògic mantenir el calendari de mtc. Faltaria més que ara comencessim a varia les sortides per conveniencies externes. Tothom voldria un calendari a mida. :okcat
Randy jo no puc votar... :b9
Salut
- VMan
- Presentats
- Entrades: 851
- Membre des de: dj. ago. 05, 2010 3:00 am
- Ubicació: Manresa
Ja he votat, si puc anire a tot arreu, falten molts dies.
Sincerament veig lògic que no es canviï la data.
Sincerament veig lògic que no es canviï la data.