Sortir demà 1 de Juliol pel mati zona Vallès.
Moderador: Airald
- Albertm
- Presentats
- Entrades: 159
- Membre des de: dl. juny 25, 2007 9:10 pm
- Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana
Sortir demà 1 de Juliol pel mati zona Vallès.
Hola,
La proposta es sortir demà al mati, esmorzar d’hora sobre les 9 ( per seguir agafant gana per poguer dinar) i fer una “ruteta” amb el màxim de revols posible mes indiferent d’indret tenint amb compta el lloc de sortida i tornant a ser a casa al migdia.
Jo surto del costat de Granollers ( Santa Eulàlia de Ronçana)
A amb plan tranki e? Soc “Cuarenton”
Algú s’anima?
Enviem un privat o truca al : 609 785 239
Al vespre no podré veure els missatges
Disculpeu per avisar amb tant poc temps.
Salutacions.
La proposta es sortir demà al mati, esmorzar d’hora sobre les 9 ( per seguir agafant gana per poguer dinar) i fer una “ruteta” amb el màxim de revols posible mes indiferent d’indret tenint amb compta el lloc de sortida i tornant a ser a casa al migdia.
Jo surto del costat de Granollers ( Santa Eulàlia de Ronçana)
A amb plan tranki e? Soc “Cuarenton”
Algú s’anima?
Enviem un privat o truca al : 609 785 239
Al vespre no podré veure els missatges
Disculpeu per avisar amb tant poc temps.
Salutacions.
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Re: Sortir demà 1 de Juliol pel mati zona Vallès.
Ep !!! jo vaig més depresa ara que quan era mes jove :D :D :D :D :Dalbertm ha escrit:A amb plan tranki e? Soc “Cuarenton”
Vsssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep
- Randy-650
- Presentats
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Re: Sortir demà 1 de Juliol pel mati zona Vallès.
Jo no. :oops: ¿Potser perquè m'he tornat més prudent? ¿O perquè ja no tinc els pebrots de quan era jove?James_Bond ha escrit:
Ep !!! jo vaig més depresa ara que quan era mes jove :D :D :D :D :D
Res, res, que jo demano la Bandit per anar a passejar. 8)
Lògic, ¿no? :lol:

- QSC
- Presentats
- Entrades: 1304
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 am
- Ubicació: >>> Jordi i Júlia <<< (Sabadell)
- Albertm
- Presentats
Bé que ningú s’ofengui per lo de “quarentó” per-ho es una manera d’explicar-me que jo circulo de manera tranqui .
De totes maneres diuen que es millor acceptar la realitat l’altre dia sense anar mes lluny vaig fer una carrera nedant amb el meu fill de 14 anys i sincerament no creia pas que amb guanyaria i la veritat es que amb 200 mts potser amb en va treure 50!!!!!!!!
Ja no parlem dels reflexes a la play station dels co..onssss
De totes maneres diuen que es millor acceptar la realitat l’altre dia sense anar mes lluny vaig fer una carrera nedant amb el meu fill de 14 anys i sincerament no creia pas que amb guanyaria i la veritat es que amb 200 mts potser amb en va treure 50!!!!!!!!
- Miquelpericas
- Presentats
- Entrades: 4360
- Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
M'encantaria venir, però demà ja m'he compromès a dinar amb un amic. Passeu-vos-ho molt be!
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
- Triniti.V
- Presentats
- Entrades: 1426
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 7:41 am
- Ubicació: La Garriga
- Contacta:
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9albertm ha escrit:Bé que ningú s’ofengui per lo de “quarentó” per-ho es una manera d’explicar-me que jo circulo de manera tranqui .
Jo en ser d’uns quants que comprendran perfectament el que dius... :twisted: :twisted: :twisted:
Es dur veure que els fills ja poden més que tu.... :b9 :b9 :b9
Però que hi farem, és llei de vida... 8) 8) 8)
Això si, encara podeu donar Moooooooollllta Guerrrrraaaaaaa :D :D :D ,
i no cal pas còrrer amb la Moto per passar-ho d’allò més bé... :ban :jump :ban :jump .
Avui nosaltres ens quedem a casa, és Sant Aaron i el nostre fill no perdona
la festa familiar... :D :D :D
Passa-ho molt bé i posa fotos a la tornada
:!: i Vvvsss
Honda Varadero XL1000V - La Negreta
Web Personal - Informació dels Alps a El Rincón Alpino
Vvvvvvssss
Web Personal - Informació dels Alps a El Rincón Alpino
Vvvvvvssss
- Albertm
- Presentats
- Randy-650
- Presentats
Mira en aquest fil, on s'explica pas per pas. Si tens algun dubte o consulta, endavant, que per això estem aqui.albertm ha escrit:Tinc ganes de fer una mini crònica per ho encara m’estic barallat per saber com es pugen les fotos
Si en surto ben parat les pujaré.
Mira-ho aqui ------> http://mototurisme.cat/foros/viewtopic.php?t=76

- Albertm
- Presentats
Hola sembla que començo a sortir-me amb això del” interné “.
A les 9 del mati ja era a Sant Quirze de Besora esmorzant desprès e anat cap a Santa Mª de Besora just al fina del poble i ha una carretera a mà esquerra que posa direcció Ripoll es pavimentada i deu tenir uns 15-18 kms aprox.la i ha les Baumes del Texidor i els bufadors son unes cavitats a les roques que en el cas de les del Teixidor hi havia viscut gent fins a mitjans del segle passat i en el cas dels bufadors lloc d’amagatall a la postguerra.
http://www.lamalla.net/canal/turisme/ru ... ?id=158973
La carretera surt a la sortida de Ripoll direcció Olot passant per Vallfogona al poble de Vallfogona i e trobat al menys 80 motos del tipus rr suposo que i hauria una kdd desprès e anat fins el coll de Capsacosta girant direcció Sant Joan de les Abadessas-Ogassa-Colonia Estabanell i cap a casa.
La foto es del Castell de Llaes.
No m’enrotllo mes!
Gràcies Randy-650

A les 9 del mati ja era a Sant Quirze de Besora esmorzant desprès e anat cap a Santa Mª de Besora just al fina del poble i ha una carretera a mà esquerra que posa direcció Ripoll es pavimentada i deu tenir uns 15-18 kms aprox.la i ha les Baumes del Texidor i els bufadors son unes cavitats a les roques que en el cas de les del Teixidor hi havia viscut gent fins a mitjans del segle passat i en el cas dels bufadors lloc d’amagatall a la postguerra.
http://www.lamalla.net/canal/turisme/ru ... ?id=158973
La carretera surt a la sortida de Ripoll direcció Olot passant per Vallfogona al poble de Vallfogona i e trobat al menys 80 motos del tipus rr suposo que i hauria una kdd desprès e anat fins el coll de Capsacosta girant direcció Sant Joan de les Abadessas-Ogassa-Colonia Estabanell i cap a casa.
La foto es del Castell de Llaes.
No m’enrotllo mes!
Gràcies Randy-650

- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental