Alerta! Carretera de Castejon de Sos a Pont de Suert – N260
Moderador: Airald
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Alerta! Carretera de Castejon de Sos a Pont de Suert – N260
Holaaa,
Estic passant uns dies de vacances a Castejon de Sos i com he vist que força companys del fòrum pensen voltar pel Pirineu aquest estiu, penjo aquest avís.
El tram de la N-260 des de Castejon de Sos fins a la N-230, a prop de Pont de Suert, estarà tot l’estiu d’obres. Actualment hi estan fent una capa d’asfalt de reparació segons em va dir un dels operaris que hi treballen. Diu que en tenen per unes tres setmanes fe feina, però posteriorment li han de donar una nova capa d’asfalt de rodadura, que suposen que no l’acabaran fins a finals d’estiu.
Això comporta que la carretera està amb força mal estat els trams que no han començat i amb gravilla suelta els trams ja reparats. Hi ha dos equips de treball amb aturades del trànsit alternatiu, i fins i tot l’aturem amb els dos sentits de marxa en certs moment.
D’altra banda, com el tram de Castejon de Sos a Campo (Congost del Ventamillo) està en reparació dels últims aiguats, el tenen tancat a la circulació de camions, que els desvienpel tram anterior.
:nonocat :nonocat
Ahh, si algú ha de passar per aquí que no dubti en avisar-me
:birracat
Estic passant uns dies de vacances a Castejon de Sos i com he vist que força companys del fòrum pensen voltar pel Pirineu aquest estiu, penjo aquest avís.
El tram de la N-260 des de Castejon de Sos fins a la N-230, a prop de Pont de Suert, estarà tot l’estiu d’obres. Actualment hi estan fent una capa d’asfalt de reparació segons em va dir un dels operaris que hi treballen. Diu que en tenen per unes tres setmanes fe feina, però posteriorment li han de donar una nova capa d’asfalt de rodadura, que suposen que no l’acabaran fins a finals d’estiu.
Això comporta que la carretera està amb força mal estat els trams que no han començat i amb gravilla suelta els trams ja reparats. Hi ha dos equips de treball amb aturades del trànsit alternatiu, i fins i tot l’aturem amb els dos sentits de marxa en certs moment.
D’altra banda, com el tram de Castejon de Sos a Campo (Congost del Ventamillo) està en reparació dels últims aiguats, el tenen tancat a la circulació de camions, que els desvienpel tram anterior.
:nonocat :nonocat
Ahh, si algú ha de passar per aquí que no dubti en avisar-me
:birracat
Sort,
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
Re: Alerta! Carretera De Castejon De Sos A Pont De Suert – N
gracies per avisar :birracat :birracat son carreteras que sempre estan malmesses......per setembre creuen tenir-ho acavat ??
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Re: Alerta! Carretera de Castejon de Sos a Pont de Suert – N
Gracies per avisar... hi havia de pasar pròximament..... haurem de buscar ruta alternativa...
Ex ...moltes coses
- Paco64
- Presentats
- Entrades: 620
- Membre des de: dc. gen. 02, 2013 6:19 pm
- Ubicació: Barcelona
Gracias por el aviso, Albert!
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
Tu el que volies, era fer enveja a tots els que estem aixecant el país amb les teves vacancetes....
jo també t'estimo.
jo també t'estimo.
- Prony
- Presentats
- Entrades: 3106
- Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
- Ubicació: El Vallès Occidental
Jo la vaig fer dissabte i, si be es cert que no estava per tirar-hi coets, tampoc em va semblar pitjor que qualsevol dels trams francesos que ens donen la benvinguda.
Hem de pensar que van rebre les conseqüències d'uns forts aiguats, i ja tenien dos equips treballant. Se'n veuen molt sovint tenint cura de les carreteres i dels elements auxiliars. De fet, com que un cop ets a Espanya es un autèntic plaer conduir, els perdono qualsevol cosa.
Ara be, tampoc es el meu anim el d'encetar cap mena de polèmica.
Jordi "Prony"
Hem de pensar que van rebre les conseqüències d'uns forts aiguats, i ja tenien dos equips treballant. Se'n veuen molt sovint tenint cura de les carreteres i dels elements auxiliars. De fet, com que un cop ets a Espanya es un autèntic plaer conduir, els perdono qualsevol cosa.
Ara be, tampoc es el meu anim el d'encetar cap mena de polèmica.
Jordi "Prony"
- Molinenc
- Presentats
- Entrades: 921
- Membre des de: dt. maig 19, 2009 7:33 am
- Ubicació: Molins de rei
Gràcies per avisar! faig una ruta per allà a l'estiu. Precisament l'allotjament el tinc a Castejon de Sos.
-
- Presentats
- Entrades: 276
- Membre des de: dg. març 27, 2011 11:34 am
- Ubicació: Barcelona
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Home per fer la pista de chia.... surts a Castejon.
Depen de per on vagis a Castejon si que t´agafa Pep...
Depen de per on vagis a Castejon si que t´agafa Pep...
Ex ...moltes coses
- Albert
- Presentats
Holaaaa,
[quote user="Pep1200GS" post="238675"]Jo vull pujar a fer la pista de San Juan de Plan a Chía , crec que no m'agafa per allà, de totes maneres gràcies...!!
Pep[/quote]
Si vols fer la pista de Chia a Plan per una mica de graveta que trobis abans d'arribar a Castejón, ja nio et vindrà d'aquí, dempre que hi pugis per Pont de Suert, es clar. Si puges per Graus, tot i que están reparant algún tall de la carretera, está quasi perfecte.
:okcat
[quote user="Pep1200GS" post="238675"]Jo vull pujar a fer la pista de San Juan de Plan a Chía , crec que no m'agafa per allà, de totes maneres gràcies...!!
Pep[/quote]
Si vols fer la pista de Chia a Plan per una mica de graveta que trobis abans d'arribar a Castejón, ja nio et vindrà d'aquí, dempre que hi pugis per Pont de Suert, es clar. Si puges per Graus, tot i que están reparant algún tall de la carretera, está quasi perfecte.
:okcat
Sort,
- Rad
- Presentats
- Entrades: 446
- Membre des de: dl. abr. 15, 2013 10:59 pm
- Ubicació: Penedès-Garraf
- Contacta:
Gràcies!
M'agrada molt aquella zona.
M'agrada molt aquella zona.
- Josepmaria
- Presentats
- Entrades: 131
- Membre des de: dl. gen. 21, 2013 10:54 pm
- Ubicació: Vilafranca del Penedès
Benvingudes siguin aquestes obres, Alberrt, jo hi vaig passar per la Riders de 2010 si no recordo malament i ja estaba en bastant mal estat. Estaria be de uqe les obres les continuin de Pont de Suert fins a la Pobla de Segur, hi vem passar per la Rider 1000 y la veritat es que estaba de pena. Vaja , per un moment vaig anyorar a la meva ex R 1200 GS
Josepmaria l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. jul. 27, 2013 5:03 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
BMW R 1200 GS LC 2015
[smiley smilie=10 fontcolor=000000 shadowcolor=000000 shieldshadow=1]JM[/smiley]
[smiley smilie=10 fontcolor=000000 shadowcolor=000000 shieldshadow=1]JM[/smiley]
- Albert
- Presentats
Holaaa,
La veritat es que aquest tall ja feia uns anys que estava en força mal estat, cada reparació que hi feien no aconseguia mes que empitjorar el resultat final del asfaltat.
Si ara la deixem com cal, aquesta tardor pot ser una carretera “premium” per fer-hi una passejadeta !!
:picant
La veritat es que aquest tall ja feia uns anys que estava en força mal estat, cada reparació que hi feien no aconseguia mes que empitjorar el resultat final del asfaltat.
Si ara la deixem com cal, aquesta tardor pot ser una carretera “premium” per fer-hi una passejadeta !!
:picant
Sort,
- Josepmaria
- Presentats
- Entrades: 131
- Membre des de: dl. gen. 21, 2013 10:54 pm
- Ubicació: Vilafranca del Penedès
[quote user="Albert" post="239390"]Holaaa,
:picant[/quote]
Sense falta, per que mira que la carretera es guapissima.
que vagi molt be, Albert !!!
:picant[/quote]
Sense falta, per que mira que la carretera es guapissima.
que vagi molt be, Albert !!!
Josepmaria l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. jul. 28, 2013 7:03 am, en total s’ha editat 1 vegada.
BMW R 1200 GS LC 2015