Revista Km Cero
Moderador: Airald
- Cabirol
- Presentats
- Entrades: 1784
- Membre des de: dj. jul. 16, 2009 11:01 pm
- Ubicació: Roda de Ter (Osona)
Revista Km Cero
http://www.kmcero.es/index.html?n_pagina=revista
aqui os deixo el link de la revista kmcero ,del cual jo en soc soci, segur que a algu troba alguna coseta interessant
aqui os deixo el link de la revista kmcero ,del cual jo en soc soci, segur que a algu troba alguna coseta interessant
- Xavier
- Presentats
- Entrades: 4399
- Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Torelló (Osona)
Re: Revista Km Cero
Gràcies nano, hi fotré un cop d'ull.
- Geroni
- Presentats
- Entrades: 3203
- Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
- Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira
[quote user="Xavier" post="240013"]Gràcies nano, hi fotré un cop d'ull.[/quote]
Ves en compte amb el cops als ulls......son delicats !!
:malalt :b9 :b9 :b9 :b9
Ves en compte amb el cops als ulls......son delicats !!
:malalt :b9 :b9 :b9 :b9
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
es veu interessant,.... i ,per cert has de pagar cuota o alguna cosa per poder mirar-la ?? hi han cosas ben xules :birracat
- Cabirol
- Presentats
- Entrades: 1784
- Membre des de: dj. jul. 16, 2009 11:01 pm
- Ubicació: Roda de Ter (Osona)
[quote user="Kpeps" post="240033"]es veu interessant,.... i ,per cert has de pagar cuota o alguna cosa per poder mirar-la ?? hi han cosas ben xules :birracat[/quote]
km cero, jo hi tinc la asegurança personal de moto, i amb cobreix bastantes coses, i la revista es trimestral, i va tot amb el mateix pak , abans l'enviaven en paper, ara online,
km cero, jo hi tinc la asegurança personal de moto, i amb cobreix bastantes coses, i la revista es trimestral, i va tot amb el mateix pak , abans l'enviaven en paper, ara online,
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
[quote user="Cabirol" post="240042"][quote user="Kpeps" post="240033"]es veu interessant,.... i ,per cert has de pagar cuota o alguna cosa per poder mirar-la ?? hi han cosas ben xules :birracat[/quote]
km cero, jo hi tinc la asegurança personal de moto, i amb cobreix bastantes coses, i la revista es trimestral, i va tot amb el mateix pak , abans l'enviaven en paper, ara online,[/quote]
d'acord :birracat es com las que envien del clun masmoto i altres casas asseguradores .... :okcat
km cero, jo hi tinc la asegurança personal de moto, i amb cobreix bastantes coses, i la revista es trimestral, i va tot amb el mateix pak , abans l'enviaven en paper, ara online,[/quote]
d'acord :birracat es com las que envien del clun masmoto i altres casas asseguradores .... :okcat