Van ser el cap de setmana passat. És una de les curses que tinc pendents d'anar-les a veure i tornar a sentir l'olor de la mescla i el soroll de les dos temps.
Però em tira enrera l'aglomeració de gent en el petit circuit urbà. El qual no entenc encara com la RFME dóna permisos per fer-ho en aquest perillosissim circuït. :sonat
[quote user="Randy-650" post="240624"]Van ser el cap de setmana passat. És una de les curses que tinc pendents d'anar-les a veure i tornar a sentir l'olor de la mescla i el soroll de les dos temps.
Però em tira enrera l'aglomeració de gent en el petit circuit urbà. El qual no entenc encara com la RFME dóna permisos per fer-ho en aquest perillosissim circuït. :sonat[/quote]
Jo tampoc.
URBI ET ORBI. I Jesús digué els seus deixebles: "JUDEA IS NOT ROMA". Paraula de adéu .
[quote user="Steelman" post="240674"]Voleu dir que no és tant perillós com la illa de Man?[/quote]
jo crec que és molt més perillós l'illa de Man, cosa que no treu que la Bañeza també ho sigui però no s'hi acosta...a la illa fan de mitjana més de 200 per hora!!!!
A la Bañeza hi vaig ser fa més de 10 anys i és per veure-ho. Les clàssiques van ràpides, però llavors (no se si encara ara) hi havia categoria de 125 amb motos de GP i la canalla anaven a mort. Et passaven a un pam a l'altre costat de la bala de palla i deu n'hi do...
Hi ja altres carreres encara en circuits urbans, però normalment per clàssiques. El dia 15 crec que a Xàtiva també es va tornar al motociclisme de fa uns anys
salut
...no canvio el nick, però ara tinc una Breva 1100