Mort Alvaro Bultó ?
Moderador: Airald
- GRUM
- Presentats
- Entrades: 1837
- Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
- Ubicació: Manresa
Mort Alvaro Bultó ?
Ostres, estava escoltant els entrenaments mentre feia el dinar i ho acabo de sentir...
...és cert, ha mort rodant un programa? en sabeu res?
...és cert, ha mort rodant un programa? en sabeu res?
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.
Coleccionista de vivències.
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
Re: Mort Alvaro Bultó ?
Si ha mort als Alps mentre practicaba windfly.
D.E.P.
D.E.P.
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. ago. 23, 2013 2:17 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- STV
- Presentats
- Entrades: 2424
- Membre des de: dl. oct. 26, 2009 4:05 pm
- Ubicació: SANT FOST DE CAMPCENTELLES * ESTEVE
R.I.P.
URBI ET ORBI. I Jesús digué els seus deixebles: "JUDEA IS NOT ROMA". Paraula de adéu .
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Doncs si, ha mort no fa gaire estona practicant l'esport aquell de volar qual ocell i obrir el paracaigudes, als Alps suïssos. A França està prohibit, doncs en dos mesos ja hi han cinc morts. L'any passat es va estavellar contra l'hotel Bali de Benidorm i va sortir viu de miracle, degut a una ràfaga de vent.
Jo el recordaré com el pilot de supermotard més espectacular que he vist, en aquella època dels 90'. Arribava a les curses amb el seu Ferrari 348 i et posaves a parlar amb ell i et donava conversa.
V'ssss al cel, i mai millor dit.
Pd: Diumenge junt amb en JoanXT en em veure un saltar de dalt Montserrat fins al camp de futbol de Monistrol de Montserrat. A Santa Cecília vem veure un tràiler de F1 estranger, càmeres per un tubo, talls de carretera.....
Arribo a pensar que RedBull i la seva política d'anuncis/esports d'alt risc té els dies comptats aquí a Catalunya. La setmana passada ja es va matar així el que es va tirar a l'estadi de Londres2012 amb el doble de la reina Isabell també.
Jo el recordaré com el pilot de supermotard més espectacular que he vist, en aquella època dels 90'. Arribava a les curses amb el seu Ferrari 348 i et posaves a parlar amb ell i et donava conversa.
V'ssss al cel, i mai millor dit.
Pd: Diumenge junt amb en JoanXT en em veure un saltar de dalt Montserrat fins al camp de futbol de Monistrol de Montserrat. A Santa Cecília vem veure un tràiler de F1 estranger, càmeres per un tubo, talls de carretera.....
Arribo a pensar que RedBull i la seva política d'anuncis/esports d'alt risc té els dies comptats aquí a Catalunya. La setmana passada ja es va matar així el que es va tirar a l'estadi de Londres2012 amb el doble de la reina Isabell també.
Randy-650 l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. ago. 23, 2013 2:32 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

- Jb500
- Presentats
- Entrades: 549
- Membre des de: dg. ago. 10, 2008 9:37 am
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
- Contacta:
acabo de veure ho
l'havia vist alguna vegada a alguna cursa a Can Padro, si no hi havia camara era un tipus prou normal
DEP
l'havia vist alguna vegada a alguna cursa a Can Padro, si no hi havia camara era un tipus prou normal
DEP
- Jordi Pons
- Presentats
- Entrades: 714
- Membre des de: dg. maig 22, 2011 7:13 pm
- Ubicació: Mollerussa
el vaig coneixer ja fa més de 20 anys quan jo gestionava tot un reguitzell de curses de Dirt-Track a les nits d'estiu en festes majors de poble, ell venia a correr sovint, al igual que com heu dit damunt, moltes curses de Supermotard
en aquells temps ell anava amb "l'elefanta" Cristina i per això li varem posar un renom, li deiem "el pubill" (de la Casa Reial), s'ho prenia de bon rotllo
molt bon xaval
D.E.P.
en aquells temps ell anava amb "l'elefanta" Cristina i per això li varem posar un renom, li deiem "el pubill" (de la Casa Reial), s'ho prenia de bon rotllo
molt bon xaval
D.E.P.
- Napoleon
- Presentats
- Entrades: 1844
- Membre des de: dv. feb. 22, 2013 1:19 pm
- Ubicació: Barcelona-Capital de la República Interruptus