Alps 2013 + Meeting Tenere

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
ErnesTDM
Presentats
Entrades: 1312
Membre des de: dg. abr. 04, 2010 10:49 pm
Ubicació: Arenys de Munt

Alps 2013 + Meeting Tenere

Entrada Autor: ErnesTDM » dc. ago. 28, 2013 12:19 pm

Ja soc a casa fa un parell de dies, el viatge ha sigut molt maco, com em va dir en Ricard, "lo he flipao". Havia estat diversses vegades a Suissa, però aquesta es la primera en moto, ha sigut una volteta per França, Suissa, Lietchestein, Austria, Alemanya i tornada cap a casa. 2400 km en cinc dies. Vem tenir la sort de poder fer el Furkapass amb el traje d'estiu i maniga curta, al cap d'un parell de dies a Zurich, ja fotia fred.

Ah, en Jesus que patia per l'oli de la ST, no ha baixat ni un milimetre! :okcat La mitjana de consum de bencina ha sigut de 5,3l i la mitjana de velocitat de tot el recorregut 90km/h.

La trobada de Yamaha Tenere, va ser molt entranyable, amb un ambient molt casolà, zona d'acampada, picnic, trompetes tiroleses, birres...

Us deixo l'enllaç amb l'album de fotos. Fins aviat :holacat

http://imageshack.us/g/1/10294791/

Leclerk
Presentats
Entrades: 631
Membre des de: dt. abr. 17, 2007 4:17 pm
Ubicació: Granollers

Re: Alps 2013 + Meeting Tenere

Entrada Autor: Leclerk » dc. ago. 28, 2013 1:34 pm

Bona ruta !!

Ja començo a estar obsesionat amb el Furkapass i el famós "9" suïs, ja sou força de mototurisme que hi heu estat.

A mi em va tocar descartar-lo per trobar-ho tancat per neu el Maig del 2010 i tinc "l'espineta clavada"...

Salut.
Si penses que l'aventura és perillosa, prova la rutina. És mortal.

Xavier
Presentats
Entrades: 4399
Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
Ubicació: Torelló (Osona)

Entrada Autor: Xavier » dc. ago. 28, 2013 4:20 pm

Estic content que hagis "flipao" el viatge. Ben tornat i apunt per tornar-hi.

Gràcies per les fotos.

:okcat

Minina
Presentats
Entrades: 2039
Membre des de: dl. oct. 04, 2010 8:07 pm
Ubicació: Cerdanyola del Valles - Nuri

Entrada Autor: Minina » dc. ago. 28, 2013 6:52 pm

Enhorabona per el viatge! Els Alps son una passada. :kiss

Jesus
Presentats
Entrades: 3584
Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA

Entrada Autor: Jesus » dc. ago. 28, 2013 10:34 pm

Ernest, veig que vas gaudir molt del viatge... gràcies per compartir-ho amb nosaltres.

Salut!!! :birracat

PD: segur que no va gastar oli??? :okcat
Gas a la burra!!!

MontseR
Presentats
Entrades: 513
Membre des de: dt. març 27, 2012 1:03 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: MontseR » dj. ago. 29, 2013 1:49 pm

Quina ruta més maca :okcat i les fotos espectaculars, quin paisatge més maco que hi ha els Alps.

Salutacions :holacat
A tota nació li correspon per naturalesa la seva sobirania. Ramon Llumà

ErnesTDM
Presentats
Entrades: 1312
Membre des de: dg. abr. 04, 2010 10:49 pm
Ubicació: Arenys de Munt

Entrada Autor: ErnesTDM » dv. ago. 30, 2013 1:31 pm

[quote user="Jesus" post="241367"]Ernest, veig que vas gaudir molt del viatge... gràcies per compartir-ho amb nosaltres.

PD: segur que no va gastar oli??? :okcat[/quote]

Des de l'última revisió, ara fa 8.000 km he afegit 300 cm3. Crec que es un consum mes que acceptable. També he de dir que la meva conducció es molt calmada, i la moto rarament passa de 4.500 rpm.

CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Entrada Autor: CMB » dv. ago. 30, 2013 1:41 pm

[quote user="ErnesTDM" post="241489"][quote user="Jesus" post="241367"]Ernest, veig que vas gaudir molt del viatge... gràcies per compartir-ho amb nosaltres.

Des de l'última revisió, ara fa 8.000 km he afegit 300 cm3. Crec que es un consum mes que acceptable. També he de dir que la meva conducció es molt calmada, i la moto rarament passa de 4.500 rpm.[/quote]

M'alegro que el viatge hagi anat bé!

Els Alps són una passada! I Suissa, encara més!

No voldria derivar el tema i si cal en podem parlar en un altra post, però trobo fort que la gent s'hagi acostumat a dir que no passa res per un consum d'oli de xxx cm3 en yyy km.

Els de BMW ho porten/eu amb ressignació, però veig que s'exten a altres motos d'altres marques. Sobretot en motos que han costa zz.zzz € i haurien d'anar fines i ben ajustades en aquest aspecte. Fa molts anys que fabriquen motors, no?

Salut i perdó si he derivat el tema

Jesus
Presentats
Entrades: 3584
Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA

Entrada Autor: Jesus » dg. set. 01, 2013 1:24 am

[quote user="CMB" post="241491"][quote user="ErnesTDM" post="241489"][quote user="Jesus" post="241367"]Ernest, veig que vas gaudir molt del viatge... gràcies per compartir-ho amb nosaltres.

Des de l'última revisió, ara fa 8.000 km he afegit 300 cm3. Crec que es un consum mes que acceptable. També he de dir que la meva conducció es molt calmada, i la moto rarament passa de 4.500 rpm.[/quote]

M'alegro que el viatge hagi anat bé!

Els Alps són una passada! I Suissa, encara més!

No voldria derivar el tema i si cal en podem parlar en un altra post, però trobo fort que la gent s'hagi acostumat a dir que no passa res per un consum d'oli de xxx cm3 en yyy km.

Els de BMW ho porten/eu amb ressignació, però veig que s'exten a altres motos d'altres marques. Sobretot en motos que han costa zz.zzz € i haurien d'anar fines i ben ajustades en aquest aspecte. Fa molts anys que fabriquen motors, no?

Salut i perdó si he derivat el tema[/quote]

Carles, jo el comentari el feia pq un company que va venir als Alps amb uns ST1200 em comentava que la seva tenia un consum considerable ... i en principi al ser un modern motor refrigerat per aigua sobta ... no com els clàssics bóxers d'oli, els quals al tenir més toleràncies mecàniques tenen tendència a consum d'oli ... tot i que la que tenia jo dedsprés del 20.000, em gastava poc més de 250cm3 cada 10.000 ... que crec que no és cap bestiessa ... a veure que tal es porta la LC en aquest aspecte.

Salut !!! :okcat

PD: La Cosrunner no t'ha donat cap problema ???... :666
Jesus l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. set. 01, 2013 1:26 am, en total s’ha editat 2 vegades.
Gas a la burra!!!

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”