Volteta Propera Amb Jesus
Moderador: Airald
- Xago
- Presentats
- Entrades: 112
- Membre des de: dj. set. 26, 2013 10:39 am
- Ubicació: Calonge & L´H
Volteta Propera Amb Jesus
El Diumenge vaig coneixer sembla ser, a un pes pesat del fòrum anomenat Jesus ja que vam quedar per fer una volta en moto. Sant Feliu-Tossa-Llagostera-Tossa-Lloret-Tossa-Sant Feliu. Que dir-vos de en Jesus. Un tipus molt simpàtic i proper. Em va semblar pel que m'explicava una mica aventurer, jejejeje ........ Semblava que ens coneixiem de tota la vida. La seva companyia va ser d'agrair i des d'aquí li dono les meves més sinceres gràcies. Si tots els membres d'aquest fòrum són semblants, crec que estic en el fòrum més adequat. Ho vam passar molt bé fent curvetas, jejejeje ........ Per cert amb va aconsellar veure les seves aventures al Marroc i m'he quedat al · lucinat contemplant les fantàstiques fotos que van fer i pels relats escrits. Salut amics i enhorabona. :viscat
- Xavier
- Presentats
- Entrades: 4399
- Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Torelló (Osona)
Re: Volteta Propera Amb Jesus
Llegint el títol del post, pensava que havies anat a Missa amb moto.
Conyes apart, en Jesús és un crack. Un company de qui et pots refiar i amb moto va que se les pela. Sobretot per les carreteres que vau fer, que no se les coneix gens.
:okcat
Conyes apart, en Jesús és un crack. Un company de qui et pots refiar i amb moto va que se les pela. Sobretot per les carreteres que vau fer, que no se les coneix gens.
:okcat
- CMB
- Presentats
- Entrades: 2728
- Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Gironès
[quote user="xago" post="244004"]El Diumenge vaig coneixer sembla ser, a un pes pesat del fòrum anomenat Jesus ja que vam quedar per fer una volta en moto. Sant Feliu-Tossa-Llagostera-Tossa-Lloret-Tossa-Sant Feliu. Que dir-vos de en Jesus. Un tipus molt simpàtic i proper. Em va semblar pel que m'explicava una mica aventurer, jejejeje ........ Semblava que ens coneixiem de tota la vida. La seva companyia va ser d'agrair i des d'aquí li dono les meves més sinceres gràcies. Si tots els membres d'aquest fòrum són semblants, crec que estic en el fòrum més adequat. Ho vam passar molt bé fent curvetas, jejejeje ........ Per cert amb va aconsellar veure les seves aventures al Marroc i m'he quedat al · lucinat contemplant les fantàstiques fotos que van fer i pels relats escrits. Salut amics i enhorabona. :viscat[/quote]
Jesús, t'has engreixat des de que tens la moto nova?
:b9 :b9 :b9
Conyes a part, jugava a casa seva, per tant fàcil!
No et va explicar unes aventures al Mont Ventoux a França?
apa, salut
apa, salut
CMB l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. oct. 14, 2013 8:14 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Jesus
- Presentats
- Entrades: 3584
- Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
- Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA
Culleres, em fareu treure els colors :cat_vergonya ... doncs si, ens ho vam passar molt bé filant els revols d'aquestes carreteres de l'Empordà ... a veure si coincidim un altre dia i pugem cap a Sant Hilari ... que també és una de les meves carreteres favorites.
De fet, a aquestes carreteres fa més l'indi que la fletxa !!! :b9 :b9 :b9
Salut !!! :birracat
PD: Ep !!! en Xago també es un paio collonut ... :okcat
De fet, a aquestes carreteres fa més l'indi que la fletxa !!! :b9 :b9 :b9

PD: Ep !!! en Xago també es un paio collonut ... :okcat
Gas a la burra!!!
- Jesus
- Presentats
[quote user="CMB" post="244038"][quote user="xago" post="244004"]El Diumenge vaig coneixer sembla ser, a un pes pesat del fòrum anomenat Jesus ja que vam quedar per fer una volta en moto. Sant Feliu-Tossa-Llagostera-Tossa-Lloret-Tossa-Sant Feliu. Que dir-vos de en Jesus. Un tipus molt simpàtic i proper. Em va semblar pel que m'explicava una mica aventurer, jejejeje ........ Semblava que ens coneixiem de tota la vida. La seva companyia va ser d'agrair i des d'aquí li dono les meves més sinceres gràcies. Si tots els membres d'aquest fòrum són semblants, crec que estic en el fòrum més adequat. Ho vam passar molt bé fent curvetas, jejejeje ........ Per cert amb va aconsellar veure les seves aventures al Marroc i m'he quedat al · lucinat contemplant les fantàstiques fotos que van fer i pels relats escrits. Salut amics i enhorabona. :viscat[/quote]
apa, salut[/quote]
Aquí deixo l'enllaç del Mont Ventoux 2012 ... amb una lleugera brisa de 160Km/h ... :eyes
La crònica del Marroc 2011, també està molt bé ... per a mi la primera vegada a Àfrica !!!
PD: continuo amb una figura envejable ... no com tu que cada dia estàs més fondon !!! :mrgreen:
apa, salut[/quote]
Aquí deixo l'enllaç del Mont Ventoux 2012 ... amb una lleugera brisa de 160Km/h ... :eyes
La crònica del Marroc 2011, també està molt bé ... per a mi la primera vegada a Àfrica !!!
PD: continuo amb una figura envejable ... no com tu que cada dia estàs més fondon !!! :mrgreen:
Jesus l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. oct. 15, 2013 1:00 am, en total s’ha editat 2 vegades.
Gas a la burra!!!
- Xago
- Presentats
He vist la cronica de Mont Ventoux 2012 i la veritat és que m'he adonat d'un matís important. De que s´esta molt millor al llit nu amb la teva dona veient ploure, jajajajaja ........ :b9
Sou uns putos craks, i tindreu aquests records de per vida. Us feliçito per al companyerisme demostrat i per la força i l'orgull que sortia de vosaltres en moments tan tensos i difícils. ¡¡¡¡¡¡¡Enhorabona!!!!!!
PD: Jo ja tinc una edat i prefereixo la vida mes assossegada i relaxada, jajajaja ....... :okcat
Sou uns putos craks, i tindreu aquests records de per vida. Us feliçito per al companyerisme demostrat i per la força i l'orgull que sortia de vosaltres en moments tan tensos i difícils. ¡¡¡¡¡¡¡Enhorabona!!!!!!
PD: Jo ja tinc una edat i prefereixo la vida mes assossegada i relaxada, jajajaja ....... :okcat
- Jesus
- Presentats
Hi ha moments per a tot a la vida ... per anar amb moto, per gaudir de la família ... és qüestió d'organitzar-se !!!
Salut !!! :okcat

Salut !!! :okcat
Gas a la burra!!!
- Xago
- Presentats
:viscat :jajacat :viscat :jajacat
- 650X
- Moderador de MTC
- Entrades: 2247
- Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
- Ubicació: Folgueroles
- Contacta:
Enhorabona... en Jesús no es mal paio :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 jo he fet uns quants kms darrera seu, però encara queda molt per aprendre :boig
A veure si algún dia coincidim, jo també conec una mica la zona :burrucat ... la ZZR no fa trail oi? :b9 :b9 :b9
A veure si algún dia coincidim, jo també conec una mica la zona :burrucat ... la ZZR no fa trail oi? :b9 :b9 :b9
- Xago
- Presentats
[quote user="650X" post="244123"]Enhorabona... en Jesús no es mal paio :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 jo he fet uns quants kms darrera seu, però encara queda molt per aprendre :boig
A veure si algún dia coincidim, jo també conec una mica la zona :burrucat ... la ZZR no fa trail oi? :b9 :b9 :b9[/quote]
Doncs no se si has vist la meva presentació i el fil de "Les Nostres Motos" però jo diria que la meva moto no és per fer trail, com pistes forestals, pero que consti que no entenc ni papa del tema, jajajaja ............. però si és apta per anar a 100 km / h per carreteres nacionals i comarcals jejejeje ...........home tot és provarlo....... :b9 :b9
A veure si algún dia coincidim, jo també conec una mica la zona :burrucat ... la ZZR no fa trail oi? :b9 :b9 :b9[/quote]
Doncs no se si has vist la meva presentació i el fil de "Les Nostres Motos" però jo diria que la meva moto no és per fer trail, com pistes forestals, pero que consti que no entenc ni papa del tema, jajajaja ............. però si és apta per anar a 100 km / h per carreteres nacionals i comarcals jejejeje ...........home tot és provarlo....... :b9 :b9
- CMB
- Presentats
- Entrades: 2728
- Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Gironès
[quote user="xago" post="244137"][quote user="650X" post="244123"]Enhorabona... en Jesús no es mal paio :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 jo he fet uns quants kms darrera seu, però encara queda molt per aprendre :boig
Doncs no se si has vist la meva presentació i el fil de "Les Nostres Motos" però jo diria que la meva moto no és per fer trail, com pistes forestals, pero que consti que no entenc ni papa del tema, jajajaja ............. però si és apta per anar a 100 km / h per carreteres nacionals i comarcals jejejeje ...........home tot és provarlo....... :b9 :b9[/quote]
Home, jo he vist Pan's per pistes trail, eh!
I de gent del fòrum!
Doncs no se si has vist la meva presentació i el fil de "Les Nostres Motos" però jo diria que la meva moto no és per fer trail, com pistes forestals, pero que consti que no entenc ni papa del tema, jajajaja ............. però si és apta per anar a 100 km / h per carreteres nacionals i comarcals jejejeje ...........home tot és provarlo....... :b9 :b9[/quote]
I de gent del fòrum!
- Xago
- Presentats
[quote user="CMB" post="244138"][quote user="xago" post="244137"][quote user="650X" post="244123"]Enhorabona... en Jesús no es mal paio :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 jo he fet uns quants kms darrera seu, però encara queda molt per aprendre :boig
I de gent del fòrum![/quote]
Doncs ara que ho dius, si que un cop vaig anar per un camí mes bé de trail per veure una cascada d´aigua a Rupit amb la meva antiga "R", i la veritat és que no em va annar del tot malament, jejejeje, però tampoc ho vaig trobar divertit , jejejeje ....... :b9 :nonocat :nonocat :nonocat
I de gent del fòrum![/quote]
Doncs ara que ho dius, si que un cop vaig anar per un camí mes bé de trail per veure una cascada d´aigua a Rupit amb la meva antiga "R", i la veritat és que no em va annar del tot malament, jejejeje, però tampoc ho vaig trobar divertit , jejejeje ....... :b9 :nonocat :nonocat :nonocat