Tot resseguint la ruta del mes de Novembre amb l'Enric 650X el dia 24 d'octubre, vaig patir un accident amb moto que podria haver sigut greu, però al final no serà massa res.
Ben dinat circulàvem per una carretera secundària a la zona d'Olot per anar a cercar la N260 direcció a Sant Joan de les Abadesses. En un revol senzill i a velocitat moderada, 50 km/h, registre del GPS real, noto que a causa d'un asfalt lliscant degut al excessiu desgast del mateix, la moto em patina de davant, per no voler caure, adreço la moto tot fent un recte i anant a parar a fora de la carretera, amb la mala sort de trobar-me un rec d'un metre i mig de fons...
Total, la moto ben aparcada a dins del rec.

Curiós el registre del GPS i molt evident:

En un principi penses el pitjor, i el peu comença a 'bullir'... L'Enric es va estar al meu costat i de la moto en tot moment. :okcat
Total que despres de trucar al RACC, van venir ambulancies, grues i mossos. Val a dir que el servei molt bé. Em van dur fins a l'Hospital d'Olot per fer les radiografies i cures del peu.

Fins i tot va apareixer en Pasqual, que algún àngel el va fer anar fins a urgències... :b9
Resultat: peu molt contusionat i uns quants dies sense moto i caminar amb crosses.

Salut
P.D. Alguna crítica he escoltat per aqui del RACC, jo n'estic content del servei que he rebut aquesta vegada. Van portar-me fins a Girona amb taxi, deixant-me a la porta de l'ascensor i la moto al taller Honda de Girona. Van fer venir una grua per treure l amoto en condicions del rec. Molt bé! :okcat