Montsegur-Foix

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
Terraxaman
Presentats
Entrades: 544
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:19 am
Ubicació: Montseny-Les Guilleries
Contacta:

Montsegur-Foix

Entrada Autor: Terraxaman » dc. ago. 08, 2007 11:54 am

Hola nois:

El proper dimarts 14/8 tinc previst de pujar a Montsegur i Foix per tal de recollir informació sobre N'Esclarmonda de Foix, la idea seria arribar a Montsegur per carreteres secundàries (no poso mapa...) veure el poblet i fer el turista, pujar al castell i desprès anar a Foix (dinar) també veure el castell i fer un tomet pel poble, desprès tornar tranquilament, collada de Toses, etc.
Si algú vol compartir la sortida, pot documentar-se aquí:
http://terraxaman.blogspot.com/2007_08_06_archive.html

Ja direu...

V'sssssssssssss

in1til
Presentats
Entrades: 209
Membre des de: dj. abr. 26, 2007 8:45 pm
Ubicació: Manresa/Vic

Entrada Autor: in1til » dc. ago. 08, 2007 5:52 pm

Bones,

A mi em va be. Estic per la zona de la cerdanya, així que em puc afegir a la currua.

Ja direu alguna cosa.

Salut

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dc. ago. 08, 2007 7:24 pm

Li he dit al meu jefe que no vindria a treballar per anar a Foix amb la moto i m´ha dit que....
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9

M'hauria agradat acompanyar-vos que aquesta zona es molt maca

vs
Ex ...moltes coses

Lujoisla
Presentats
Entrades: 1018
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:47 pm
Ubicació: en la Llagosta...Luis...&....Mª Carmen

Entrada Autor: Lujoisla » dc. ago. 08, 2007 9:59 pm

lo comentare con la señora a ver si podemos ir. ya que estamos los dos
de vacaciones :wink:

ya tedire algo
Luis & Mª Carmen

ImatgeImatge

SOCIO DE AMM Nº 15.258

ARBE
Presentats
Entrades: 1893
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana

Entrada Autor: ARBE » dj. ago. 09, 2007 12:25 am

Nosaltres hi vam anar fa 6 anys, que estàvem de vacances a Andorra,
vam començar a deambular per les carreteres de França sense mapa, i és impossible perdret ni que vulguis, aquí estem a anys llum pel que fa a senyalització.
Recordo que vam comprar queviures en un mercadal a la plaça d'un poblet, que hi havia una parada que era una paella enorme i allà la gent compra paella en raccions al "mercadillo"... curiós, també recordo que estavem en una taula fent la birra, amb els cascs sobre la taula i les motos et seguien saludant... brutal... i que vam parar a dinar en ruta en alguna de les àrees de descans que són d'una altra dimensió respecte aquí... i finalment vam arribar a Foix, que allà tenen la mania de dirli "Fuà", i al castell de Montsegur... màgic perquè si.
Bé, resumint, tinc molt bon record, ni faba de per on vam passar, perquè ni duiem ni mapa, l'essència del viatjar en certa manera...

Potser aquest enllaç t'agradi, documenta molt bé i proposa uns itineraris a tenir en compte.

http://www.xtec.net/~apalau12/index1.htm

No saps com m'agradaria acompanyarte, però... tinc dos circumstàncies que volen que el papa els dugui a la piscina...
No cal que et digui que si voleu fer parada i fonda per Bagà, ja sabeu on teniu un company !

Que vagi bé.

p.d. per pujar al castell aconsello calçat esportiu, en botes de moto pot ser una mica xoriço...
ARBE l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. ago. 11, 2007 4:34 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Bultaco11
Presentats
Entrades: 130
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 9:53 pm
Ubicació: A prop de Girona

sortida

Entrada Autor: Bultaco11 » dv. ago. 10, 2007 11:01 pm

Hola Terraxaman, e tingut el plaer de coneixet :bow amb una sortida que ens avares acompañar a fer un toc a el FAR. ?Recordes¿ yo anave amb una f 650 groga. Bueno la meva pregunta es ? ia algun inpediment per acompañarte a la excursio que dius ¿ Voldriem saber si podriem afegirnos a la ruta ,A ON y Hora per quedar nosaltres sortiriam de Girona direccio cap alla on tu vulguis podriem anar per el eix------y trovarnos per alla, per exemple. Bueno tu diras, estare al tanto del post ok? :cerv Un saludo vvvvvvvvvvsssss

Tonet
Presentats
Entrades: 891
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:06 am
Ubicació: La Valldigna, Safor (P.V)

Entrada Autor: Tonet » dv. ago. 10, 2007 11:16 pm

Terra, ja m'agradaria a mi poder acompanyar-te. Rodar amb tu ha de ser com fer-ho amb un llibre obert, ple de anecdotes, coneiximents... lamentablement estem molt lluny d'aquelles terres. Ja tindrem ocasió.
Fins a les hores; una abraçada ben forta desde el P.V. :wink: :wink:
... eppur si muove.!!!

Terraxaman
Presentats
Entrades: 544
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:19 am
Ubicació: Montseny-Les Guilleries
Contacta:

Re: sortida

Entrada Autor: Terraxaman » ds. ago. 11, 2007 12:22 am

Hola nois/es:
Bultaco11 ha escrit:Hola Terraxaman, e tingut el plaer de coneixet :bow amb una sortida que ens avares acompañar a fer un toc a el FAR. ?Recordes¿ yo anave amb una f 650 groga. Bueno la meva pregunta es ? ia algun inpediment per acompañarte a la excursio que dius ¿ Voldriem saber si podriem afegirnos a la ruta ,A ON y Hora per quedar nosaltres sortiriam de Girona direccio cap alla on tu vulguis podriem anar per el eix------y trovarnos per alla, per exemple. Bueno tu diras, estare al tanto del post ok? :cerv Un saludo vvvvvvvvvvsssss
I per a tots els interessats -en particular el company que es troba a la Cerdanya-, podríem quedar a les 9,30 a la frontera de Puigcerda?, jo sortiré de casa a 3/4 de 8 i aniré per Vic-Ripoll-Tunnel -a l'anada per a guanyar temps-Puigcerda.
Si veniu de Girona pel Transexual, podríem quedar a les 8-8,15 a la benzinera de la Gleva. Us va bé?

En quan a alló de pujar al castell amb botes de motorista, potser tens raó, però ja ho decidirem quan arribem a Montsegur, val?
Per cert, cal dur el trajo de puja doncs es probable que a la tarda plogui.

V'sssssssss

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”