30 anys...
Moderador: Airald
- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
30 anys...
Bones!!!
Acabo de trucar a Linea Directa per preguntar pressupost per la moto, ja que tinc el cotxe i el meu pare també en aquesta companyia. Doncs resulta que per a una 1000 l'edat mínima per assegurar ara l'han pujat a 30 anys... si nois si, jo em pensava que als 25 em faria gran, després van ser els 27, i ara anem pels 30... ¿¿que nos deparará el futuro??
Des d'aquí volia donar les gràcies a Eurolloyd, per deixar-me portar moto... encara que sigui pagant 100 i pico mil "peles" de les d'abans!
Fins aviat!
Acabo de trucar a Linea Directa per preguntar pressupost per la moto, ja que tinc el cotxe i el meu pare també en aquesta companyia. Doncs resulta que per a una 1000 l'edat mínima per assegurar ara l'han pujat a 30 anys... si nois si, jo em pensava que als 25 em faria gran, després van ser els 27, i ara anem pels 30... ¿¿que nos deparará el futuro??
Des d'aquí volia donar les gràcies a Eurolloyd, per deixar-me portar moto... encara que sigui pagant 100 i pico mil "peles" de les d'abans!
Fins aviat!

- ARBE
- Presentats
- Entrades: 1893
- Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
- Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
- Kel
- Presentats
- Entrades: 3513
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
Creus que ser un bollicao només te ventantges? ......
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :form :castell
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :form :castell
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................
..........................................................................
- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
- Steelman
- Presentats
- Contacta:
- Serrallonga
- Presentats
- Entrades: 173
- Membre des de: dc. feb. 14, 2007 2:00 pm
- Ubicació: Mataró
Has demanat pressupost al "CLUB 14" d'AXA ?
A mi m'ho van recomanar quan vaig comprar la GS i després de comparar amb diferents companyies, tenien els millors preus amb diferencia.
Aqui tens la web per si t'ho vols mirar
http://www.club14.es
Salut.
A mi m'ho van recomanar quan vaig comprar la GS i després de comparar amb diferents companyies, tenien els millors preus amb diferencia.
Aqui tens la web per si t'ho vols mirar
http://www.club14.es
Salut.
BMW R 1200 GS
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Suposo que debeu tenir altres assegurances a casa teva a part dels vehicles. En aquest cas es aconsellable parlar amb un profesional de les assegurances (corredor, NO agent) perqué ELL us busqui una companyia o companyies a on tenir les millors condicions de tot tipus, preus, cobertures, serveis, etc.
Un corredor d'assegurances, en principi, pot vendre els productes que mes interessen per els seus clients, no així un agent o una companyia, que només poden vendre un producte.
T'aconsello que si en coneixes un, li demanis oferta ja que ell és realment un professional de l'assegurança i la feina que fas tu de buscar un cop a l'any al millor preu i condicions d'un sol producte ell ho fa tot l'any, per la qual cosa la capacitat de negociar amb una companyia ho té millor ell.
Vssssssss
007
Un corredor d'assegurances, en principi, pot vendre els productes que mes interessen per els seus clients, no així un agent o una companyia, que només poden vendre un producte.
T'aconsello que si en coneixes un, li demanis oferta ja que ell és realment un professional de l'assegurança i la feina que fas tu de buscar un cop a l'any al millor preu i condicions d'un sol producte ell ho fa tot l'any, per la qual cosa la capacitat de negociar amb una companyia ho té millor ell.
Vssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep
- Steelman
- Presentats
- Contacta:
Como sabes, desde que la Asociación abrió la oficina de seguros ha comercializado fundamentalmente los productos de MVA Seguros en unas condiciones muy ventajosas para los socios.
Pues bien, nos congratula informarte que la compañía MAPFRE ha adquirido MVA Seguros. Se trata de una operación de absorción que se está llevando a cabo durante la segunda mitad de este año 2007 y que probablemente concluirá a finales de año.
Esto quiere decir que todos aquellos que tenéis un seguro con MVA a través de la AMM, una vez concluya el proceso de absorción de la compañía, vuestra póliza será un seguro MAPFRE, y por tanto las coberturas, el servicio y en definitiva, el producto, serán MAPFRE, con las garantías, calidad y prestigio que ello supone, pues estamos hablando de la primera compañía de España.
Como es lógico también en MAPFRE tendremos unas condiciones ventajosas para los socios, pero además, con motivo de la absorción y próximo fin de actividad de MVA, ésta nos hará un precio excepcionalmente ventajoso a los socios de la AMM siempre que contratéis el seguro antes de final de año.
Ex ...moltes coses
- CarlosGT
- Presentats
- Entrades: 178
- Membre des de: dc. oct. 17, 2007 12:11 am
- Ubicació: Sabadell
- Miquelpericas
- Presentats
- Entrades: 4360
- Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Jo tinc l'assegurança amb aquesta gent (a través de la AMM) i crec que fan un preu força bo.Steelman ha escrit:Como sabes, desde que la Asociación abrió la oficina de seguros ha comercializado fundamentalmente los productos de MVA Seguros en unas condiciones muy ventajosas para los socios.
Pues bien, nos congratula informarte que la compañía MAPFRE ha adquirido MVA Seguros. Se trata de una operación de absorción que se está llevando a cabo durante la segunda mitad de este año 2007 y que probablemente concluirá a finales de año.
Esto quiere decir que todos aquellos que tenéis un seguro con MVA a través de la AMM, una vez concluya el proceso de absorción de la compañía, vuestra póliza será un seguro MAPFRE, y por tanto las coberturas, el servicio y en definitiva, el producto, serán MAPFRE, con las garantías, calidad y prestigio que ello supone, pues estamos hablando de la primera compañía de España.
Como es lógico también en MAPFRE tendremos unas condiciones ventajosas para los socios, pero además, con motivo de la absorción y próximo fin de actividad de MVA, ésta nos hará un precio excepcionalmente ventajoso a los socios de la AMM siempre que contratéis el seguro antes de final de año.
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
Album de fotos
- Airolg
- Presentats
- Entrades: 74
- Membre des de: dj. maig 31, 2007 4:50 pm
- Ubicació: La Plana de vic
Assegurança
Hola. com he vist que parleu d'assegurances tinc un dubte.
Jo estic amb Axa Winterthur, i quan em vaig assegurar resulta que van comprovar si amb l'assegurança de moto de AXA Winterthur estava el conductor assegurat. No ho tenien clar, i després de consultar la companyia, la resposta va ser que NO!
:shock:
Es a dir, que si tenia un accident i tenia que anar al hospital, m'ho tenia que pagar tot jo???
Llavors em vaig tenir que fer una assegurança d'accidents per mi, a part.
Això ho fan totes les asseguradores?? Heu comprovat si la vostra us cobreix els gastos per si us feu mal vosaltres?? o només cobreix la vostra moto??
Es que penso, que es una bestièsa, que permetin fer assegurances, sense cubrir el conductor...
A per cert, i si no recordo malament, al passatger si que estava cobert...
No se, a veure si algu hi enten més....
Merci :lol:
Jo estic amb Axa Winterthur, i quan em vaig assegurar resulta que van comprovar si amb l'assegurança de moto de AXA Winterthur estava el conductor assegurat. No ho tenien clar, i després de consultar la companyia, la resposta va ser que NO!
Es a dir, que si tenia un accident i tenia que anar al hospital, m'ho tenia que pagar tot jo???
Això ho fan totes les asseguradores?? Heu comprovat si la vostra us cobreix els gastos per si us feu mal vosaltres?? o només cobreix la vostra moto??
Es que penso, que es una bestièsa, que permetin fer assegurances, sense cubrir el conductor...
F650GS 4ever, VERSYS ara!
- Miquelpericas
- Presentats
- Entrades: 4360
- Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Re: Assegurança
D'això se'n diuen assegurances a tercers, que en són la gran majoria, i que no cobreixen els danys que et puguis fer tu si tu n'ets el culpable de l'accident. Obviament, si el culpable és l'altre, ho cobriria la seva assegurança. De totes maneres, en l'hipotètic cas que no tinguessis una mútua privada, també hi ha la seguretat social. Per tant, sempre hi ha una sortida en la qual tindràs la sanitat coberta.airolg ha escrit:Hola. com he vist que parleu d'assegurances tinc un dubte.
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Album de fotos
Album de fotos
- pol
- Presentats
- Entrades: 38
- Membre des de: dl. ago. 27, 2007 11:14 am
jo també la tinc amb AXA Club14 i el preu és el millor amb diferència. Fins i tot em va fer preu de 3 anys d'experiència amb ekl carnet recent aprovat. D'altra banda spbre el tema assegurança del conductor, no ho sé del cert, però jo sóc del RACC (modalitat moto) i això siq que ho cobreix, i tampoc resluta tan car, em sembla que ronda els 90€ anuals.
- Truenus
- Presentats
- Entrades: 72
- Membre des de: dl. abr. 23, 2007 9:35 pm
- Ubicació: Sant Pere de Torelló
Re: Assegurança
airolg ha escrit:Hola. com he vist que parleu d'assegurances tinc un dubte.
Hola, jo estic amb axa wuinterthur i amb cobertura d´accident personal del conductor estic cobert amb centres d´ells ilimitad, i de lliure eleccio 12000€ i de la pegaso pago 188€