BMW...els millors venedors.
Moderador: Airald
- Siono1000
- Presentats
- Entrades: 2573
- Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
- Ubicació: Baix Empordà
BMW...els millors venedors.
El que diuen els consumidors.
Treieu les vostres própies conclusions.
Salut, que més d'un la necesitarà després de lleguir aquest post. :shock: :x :o :) :D 8) 8) 8)
http://www.bmwmotos.com/cgi-bin/yabb2/Y ... 95728790/0
Salut, que més d'un la necesitarà després de lleguir aquest post. :shock: :x :o :) :D 8) 8) 8)
Salut i kilómetres
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
- Terraxaman
- Presentats
- Entrades: 544
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:19 am
- Ubicació: Montseny-Les Guilleries
- Contacta:
Hola nois/es:
No possaré en dubtes l'opinió sobre la magnífica V-Strom... de probada solvència com molts companys del fòrum poden ratificar... Ni defensaré l'opinió d'una moto excel·lent (quan funciona) com la 1200 GS... Tot i que en Tonet, en Gs1200red i algú més, crec que també us podrien dir coses no necessàriament dolentes d'aquesta preciosa màquina.
Senzillament em ratificaré en alló que he dit anteriorment... a mi m'agrada el boxer, el cardan, el monolever i el telelever, no m'agrada gaire l'electrònica -la mínima- ni els servofrenos, i l'ABS (?)...
Crec que tot aquell que en sap de motos, parlant de BMW sempre triarà una màquina anterior al 2002-2003... quan la fiabilitat era l'objectiu...
Però vull recordar-vos que totes les màquines (especialment les noves)tenen detractors i defensors...
V'sssssssssss
No possaré en dubtes l'opinió sobre la magnífica V-Strom... de probada solvència com molts companys del fòrum poden ratificar... Ni defensaré l'opinió d'una moto excel·lent (quan funciona) com la 1200 GS... Tot i que en Tonet, en Gs1200red i algú més, crec que també us podrien dir coses no necessàriament dolentes d'aquesta preciosa màquina.
Senzillament em ratificaré en alló que he dit anteriorment... a mi m'agrada el boxer, el cardan, el monolever i el telelever, no m'agrada gaire l'electrònica -la mínima- ni els servofrenos, i l'ABS (?)...
Crec que tot aquell que en sap de motos, parlant de BMW sempre triarà una màquina anterior al 2002-2003... quan la fiabilitat era l'objectiu...
Però vull recordar-vos que totes les màquines (especialment les noves)tenen detractors i defensors...
V'sssssssssss
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
Hola nois, doncs jo volia la gs 1200, i al final vaig optar per la Vstrom 650, no per considerar que sigui millor ni pitjor; la gs m'encanta i em va millor de mida (faig 1.90).
Jo sempre dic que la millor moto és la que tenim, i amb lo sensibles que són, no podem dir devant d'elles que un altre és millor...
Tots hem de disfrutar les motos de la millor manera que sapiguem, totes van bé, i totes són bones màquines...i més avui dia que hi ha tanta competència entre marques...
En definitiva, que la millor opció és....símplement la moto, sigui quina sigui....
Salut a tothom
Jo sempre dic que la millor moto és la que tenim, i amb lo sensibles que són, no podem dir devant d'elles que un altre és millor...
Tots hem de disfrutar les motos de la millor manera que sapiguem, totes van bé, i totes són bones màquines...i més avui dia que hi ha tanta competència entre marques...
En definitiva, que la millor opció és....símplement la moto, sigui quina sigui....
Salut a tothom
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
ES VEN BMW GS 1200 MARÇ 2006
26000 kMS.
PROTECTOR CARTER-CATALITZADOR KING-SIZE TOURATECH
"PALADA " AL ZERO PER TREUREL´HI PÈS.
I SENSE CAP EXTRE.
CAP AVARIA MAI, O SIA CAP NI UNA.
NO HA CIRCULAT MAI DE NIT
I NO HA DORMIT MAI A UN GARATGE QUE NO SIGUI EL SEU
I NO HI FET ANAR MAI EL CLAUSOR ( NO TINC N.P.I DE COM VA ).
LA VENC PER QUE M´HI CANVIAT EL CASC I NO ES DEL MATEIX COLOR QUE LA MOTO.
O CANVIO PER VSTROM 650 O MILLOR 350 ( SI LA FAN)
SI TOTAL NO ES POT PASSAR DE 90
NO POSSO 120 PER QUE NO HI ANAT QUASI BÉ MAI PER AUTOPISTA ( NO M´AGRADA )
26000 kMS.
PROTECTOR CARTER-CATALITZADOR KING-SIZE TOURATECH
"PALADA " AL ZERO PER TREUREL´HI PÈS.
I SENSE CAP EXTRE.
CAP AVARIA MAI, O SIA CAP NI UNA.
NO HA CIRCULAT MAI DE NIT
I NO HA DORMIT MAI A UN GARATGE QUE NO SIGUI EL SEU
I NO HI FET ANAR MAI EL CLAUSOR ( NO TINC N.P.I DE COM VA ).
LA VENC PER QUE M´HI CANVIAT EL CASC I NO ES DEL MATEIX COLOR QUE LA MOTO.
O CANVIO PER VSTROM 650 O MILLOR 350 ( SI LA FAN)
SI TOTAL NO ES POT PASSAR DE 90
NO POSSO 120 PER QUE NO HI ANAT QUASI BÉ MAI PER AUTOPISTA ( NO M´AGRADA )

- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
- roger
- Presentats
- Entrades: 345
- Membre des de: dc. gen. 10, 2007 2:59 pm
- Ubicació: Andorra la Vella
Jo crec que hi ha gustos per tot.
Totes les motos són bones si saps el que vols.
I com tot sempre et pot sortir defectuosa i si et toca et cages amb tot de... pero tots els veicles et poden sortir rana, també es veritat que hi ha epoques millors que pitxors.
Recordeu la volta al mon amb 125cc, crec que amb qualsevol moto es pot fer de tot, pero hi ha unes millors que altres per segons que la vulguis.

Totes les motos són bones si saps el que vols.
I com tot sempre et pot sortir defectuosa i si et toca et cages amb tot de... pero tots els veicles et poden sortir rana, també es veritat que hi ha epoques millors que pitxors.
Recordeu la volta al mon amb 125cc, crec que amb qualsevol moto es pot fer de tot, pero hi ha unes millors que altres per segons que la vulguis.
Roger
VStrom dl650 k7

VStrom dl650 k7

- Siono1000
- Presentats
- Entrades: 2573
- Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
- Ubicació: Baix Empordà
Ja savia jo que a algú li faria mal el cor.
Sobretot que el que es diu ho diguin els que la tenen.
Que consti que jo no he dit rés de les meves opinions personals, que sens dubta les tinc. 8)
Per el Foro BMW encara n'hi ha més d'opinions a diferents post. Te certa gràcia per els que no en tenim d'aixó...vull dir de BMW. Farem un riure contingut. :) 8)
Salut, ara més que mai.
Sobretot que el que es diu ho diguin els que la tenen.
Que consti que jo no he dit rés de les meves opinions personals, que sens dubta les tinc. 8)
Per el Foro BMW encara n'hi ha més d'opinions a diferents post. Te certa gràcia per els que no en tenim d'aixó...vull dir de BMW. Farem un riure contingut. :) 8)
Salut, ara més que mai.
Salut i kilómetres
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
Re: BMW...els millors venedors.
siono1000 ha escrit:El que diuen els consumidors.
voilà la contra-rèplica:
http://www.bmwmotos.com/cgi-bin/yabb2/Y ... 1196216620