hi ha varies coses que em criden l'atenció de la notícia,
la primera és que sempre es refereixen a BMW com "el fabricante aleman de automóviles". Als motoristes que ens donin pel cul, ja és això, no hi pensen mai, ni per fer carreteres, ni per les normes de seguretat vial, ni per res...
La segona és el fet que cada cop fabriquen més a Xina, i el gran boom de la GS1200, amb l'espectacular augment de producció que ha hagut de fer, passa per produïr a Xina, i això explica l'inèdit augment d'incidències i problemes amb aquest model a partir d'una certa data.
La tercera és que si ja ara BMW no és el que era, si es foten al cap reduïr costos, que Déu ens agafi confessats !
http://www.elpais.com/articulo/economia ... ueco_4/Tes
BMW planeja alleugerir la plantilla
Moderador: Airald
- ARBE
- Presentats
- Entrades: 1893
- Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
- Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
Re: BMW planeja alleugerir la plantilla
ARBE ha escrit:hi ha varies coses que em criden l'atenció de la notícia,
la primera és que sempre es refereixen a BMW com "el fabricante aleman de automóviles". Als motoristes que ens donin pel cul, ja és això, no hi pensen mai, ni per fer carreteres, ni per les normes de seguretat vial, ni per res...
La segona és el fet que cada cop fabriquen més a Xina, i el gran boom de la GS1200, amb l'espectacular augment de producció que ha hagut de fer, passa per produïr a Xina, i això explica l'inèdit augment d'incidències i problemes amb aquest model a partir d'una certa data.
La tercera és que si ja ara BMW no és el que era, si es foten al cap reduïr costos, que Déu ens agafi confessats !
http://www.elpais.com/articulo/economia ... ueco_4/Tes
Hola:
No es exactament així com dius, es a dir, en comparació amb la fabricació de motos, la fabricació de cotxes es infinitament mes gran.
I les gs 1200 i 800 ( cap Gs ) es fabrica a la Xina, fins ara mai BMW a fet res a fora de les seves fábriques alemanyes ( excepte les F650 Monos, fabricades fins fa uns anys per Aprilia i/o Rotax ) Les gs 1200 s´han fabricat ( i es fabricarán) des de sempre a la fábrica de Berlín.
Ara es fabricará el MOTOR de la G450 X ( Enduro ) a una fábrica de un fabricant de motos Xinès i es muntará a Alemanya , sota els standards de qualitat BMW.
Com a fabricant de cotxes, es produirá a la Xina, pel mercat interior xinés, on ja tenen una fábrica juntament amb Mercedes, Citroën, Peugeot, Jeep, etc. però models exclusius i adaptats al mercat ( importantissím) xinès, i també la fábrica als EEUU, com Mercedes(ML) a Tuscaloossa , es fabriquen alguns X3 i el X5 per la seva venda a tot el món, Audi també fabrica el seu Q7 allà......
:roll:
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. des. 21, 2007 8:51 pm, en total s’ha editat 3 vegades.

- ARBE
- Presentats
- Entrades: 1893
- Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
- Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana
Ejem :oops: he de reconéixer que m'he deixat endur per les presses i l'emoció, i no he matissat prou.
Tot el tema de la GS "xina" m'ho deia un amic i company motero, bmwero de tota la vida (K75, R1150GS, R1200GS, R1200RT, que jo recordi), com a possible explicació, i jo en el meu post ho he donat com a fet.
A mi, com a norma, m'agrada distingir entre el que sé segur i el que no, i en aquest cas he patinat...
en tot cas, m'agradaria saber xifres objectives de l'evolució de les incidències d'aquestes motos, però això no ho deu tenir ningú .
i que consti que la 12GS em té enamorat, la GSadv ja és amor platònic, i la 12RT me la miro d'una altra manera... Deu ser que començo a encarrilar la crisis dels 40 !!!
Tot el tema de la GS "xina" m'ho deia un amic i company motero, bmwero de tota la vida (K75, R1150GS, R1200GS, R1200RT, que jo recordi), com a possible explicació, i jo en el meu post ho he donat com a fet.
A mi, com a norma, m'agrada distingir entre el que sé segur i el que no, i en aquest cas he patinat...
en tot cas, m'agradaria saber xifres objectives de l'evolució de les incidències d'aquestes motos, però això no ho deu tenir ningú .
i que consti que la 12GS em té enamorat, la GSadv ja és amor platònic, i la 12RT me la miro d'una altra manera... Deu ser que començo a encarrilar la crisis dels 40 !!!
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
ARBE ha escrit:Ejem :oops: he de reconéixer que m'he deixat endur per les presses i l'emoció, i no he matissat prou.
je,je, no passa res, home!
Aixó de l´amor platònic.....quan s´aconsegueix , t´asseguro que no hi ha res millor a aquesta vida( o quasi) ...lluitar per quelcom i aconseguir-ho.....mmmm.mmmm.
:roll: