Assegurança?? Si o NO??

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Carles
Presentats
Entrades: 3743
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm

Assegurança?? Si o NO??

Entrada Autor: Carles » dc. gen. 09, 2008 3:42 pm

Bones!!!

Us vull explicar un petit problema que estic tenint! L'altre dia un energúmen venia amb presses i em va picar per darrera al cotxe, amb la conseqüent enfonsada parcial del paraxoc posterior. Fins aquí d'acord.

Baixo del cotxe algo cabrejat, i escric el parte. Indicant totes les dades (hora, lloc, vehicles, danys, etc.). Fins que li dic al tio que firmi i em diu que no! Llavors vaig trucar a la urbana per consultar, i em van dir que si ell no firmava doncs no hi havia cap problema, no és parte amistòs. Fins aquí d'acord.

Quan estava omplint els papers, li demano el seu DNI que començava per X (i no vull ser racista) :twisted: i els papers de l'assegurança. Tot concorda i te la seva assegurança en vigor. Fins aquí d'acord.

Al dia següent truco a la meva assegurança i els hi passo el parte. Tot correcte i em diuen que qualsevol dia porti el cotxe al taller per a perita'l. Al cap d'uns dies em truquen i em diuen que el paio ja no te aquella assegurança, que està donada de baixa! Però clar, ell circula amb uns papers que en el seu dia van ser correctes! I ara què fem?? Doncs no m'he de preocupar perquè el consorci paga els desperfectes. Ja no començo a estar d'acord!!! Perquè s'ha de fer càrrec un organisme que no te la culpa, i si els danys haguessin estat més greus?? I aquest individu sense assegurança!!

Ahir em truquen de l'assegurança, per dir-me que el consorci no es fa càrrec dels danys posteriors. I jo amb hora demanada al taller per dilluns! I ara que faig??

Resultat: L'individu aquest pot anar donant cops que no passa res, com te papers però no són legals, el consorci no se'n fa càrrec, i jo amb el paraxoc enfonsat! Ara ja NO estic d'acord!!! :evil: :evil: :evil:

Què cony estem fent els demés?? Senyors, perquè paguem assegurança com a tontos, si els demés no ho fan?? I a sobre no passa res... entre una cosa i l'altra al cap de l'any m'estalviaria 1200€!!!

Disculpeu el totxo, però ho havia de dir! Ja ho sabeu, a la més mínima que aparegui una patrulla de policia, sempre anirà bé si al final s'ha d'arribar a judici. :roll: :roll: :roll: :roll:

Fins aviat!
Imatge

Miquelpericas
Presentats
Entrades: 4360
Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Miquelpericas » dc. gen. 09, 2008 4:17 pm

Carles, de fills de p**a n'hi ha a tot arreu. Ara per ara, que et peritin els danys, repara el cotxe i parla amb un advocat de la teva assegurança o un teu. El que està clar és que si et van picar per darrere tu NO en tens la culpa. Per tant, algú ho ha de pagar.
Com veus pel meu to de veu, t'entenc perfectament. Em posa de molta mala llet veure que hi ha impresentables, que més els valdria que no haguessin nascut, anant pel mont d'aquesta manera. La única esperança que em queda és pensar que a aquesta colla d'estúpids algun dia acabin rebent de la mateixe medicina.
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos

POLVORINBCN
Presentats
Entrades: 214
Membre des de: dg. març 04, 2007 7:48 am
Ubicació: Esparreguera

Entrada Autor: POLVORINBCN » dc. gen. 09, 2008 6:22 pm

Pues la veritat es que la teva assegurança s'ha de moure una mica mes i aconsellar-te, es a dir que denuncies a l'altre pallo per que et va facilitar unes dades falses, ben be no son falses però si les fa servir per tal de no asumir una responsabilitat, fins i tot crec que mirant-lo bè i no ho asseguro podria ser algo penal.
Però la part clara es que pots denunciar-lo civilment per tal de cobrar.

Et deixo un privat per si vols parlant-ne més seriosament.
Per que correr amb una R si puc recoRRer amb dos RR
"Quien dice que quiero que conduzcas por mi? ya lo hace uno que pagais todos (chofer)"

http://www.bokaterrosa.com/

Miquelpericas
Presentats
Entrades: 4360
Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Miquelpericas » dc. gen. 09, 2008 6:39 pm

POLVORINBCN ha escrit: fins i tot crec que mirant-lo bè i no ho asseguro podria ser algo penal.
És ben possible, doncs falsejar documentació o fer us de documentació invàlida pot portar forces problemes legals.
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos

Sharky
Presentats
Entrades: 2535
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:05 am
Ubicació: Vallbona d'Anoia (Barcelona) "Josep Lluis i Soco"

Entrada Autor: Sharky » dc. gen. 09, 2008 6:48 pm

Quina putada noi, però això també ho he patit jo, aconsello sempre que hi hagin dubtes, avisar a la Urbana, mossos perque facin el parte ells, no esta de més fer fotos, i això portar-ho per via judicial, si ja sé que es un enrenou, però a mi em van donar un cop i tot i tenint la matricula del cotxe i les dades seves la meva assegurança no va poguer fer res, perque tot era fals, excepte la matricula del cotxe....

En fi paciencia....
PAN EUROPEAN 1300 ST PLATA

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dc. gen. 09, 2008 7:13 pm

Collons sempre estem igual!!
Jo crec que la teva assegurança ,juntament amb el consorci ha de trobar solucio per a tu no pot ser que et quedis ara aixi i haver-ho de pagar tu :(

Anims!!!
Ex ...moltes coses

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dc. gen. 09, 2008 9:19 pm

Parla amb un advocat, no amb la companyia sino amb un advocat i li fots una querella

Segur que tens una asseurança complementària a la que pagues del cotxe (Depsa .etc.) i qu ela majoria de gent es pensa que es per si passa una cosa important. Doncs no, llevat de temes fiscals i pots fer qualsevol altra tipus de consulta, ja que pagues una quota per això i duran tot l'any.

Truca'l gratuïtament i que t'aconselli i denuncia al canto via Mossos o civil. Ah ! i sense pagar ni un duro !!!

EDITO :

Rellegint el que en Carles ha escrit hi ha una cosa que no em lliga

Quan estava omplint els papers, li demano el seu DNI que començava per X (i no vull ser racista) :twisted: i els papers de l'assegurança. Tot concorda i te la seva assegurança en vigor. Fins aquí d'acord.

Al cap d'uns dies em truquen i em diuen que el paio ja no te aquella assegurança, que està donada de baixa

A veure, si el dia de l'accident tenia una assegurança vàlida i que al cap de uns dies no ha renovat, el tio tenia assegurança i la companyia ha d'apetxugar, no hi ha més volta de full.

Dius que la assegurança estava en vigor, suposo que debies veure el rebut conforme l'assegurança està pagada i obligatori de portar en la documentacìó.

Amb lo qual no hi veig cap problema per part teva es problema de la companyia teva que s'entengui amb l'altra companyia i ja està.

Però clar, ell circula amb uns papers que en el seu dia van ser correctes

Totalment d'acord en el seu dia varen ser correctes, però si té un altre accident i no te la pòlissa al dia i pagada els papers ja no son correctes, que es el matix que dir que cirucula sense papers. Ara si contracta un altra assegurança, i la resta de papers son correctes, ja torna a estar legal.

TORNO A EDITAR

El Consorci de Compensació de les Assegurances és una entitat creada precisament per la insolvencia d¡algun dels contractants d'una pòlissa, es paga un 3 per mil de la prima anual a aquesta entitat.

Això vol dir :

1er = que si l'empresa asseguradora fa fallida paga els deutes el consorci a l'assegurat

2on = que si l'assegurat es troba en un sinistre amb una persona que no te els papers en regla i insolvent protegeix a l'assegurat rescabalantu-l'hi els danys i les indemnitzacions corresponents.

Això vol dir que :

1er = si el culpable d'un sinistre o te tot correcte ha de pagar la seva companyia d'assegurances.

2on = Si el culpable d'un sinistre NO o té correcte paga el Consorci de Compensació.

Per aixó no entenc que la teva companyia primer et digui que si i després que no, aqui només és blanc o negre no hi han grisos. Si el tio tenia pòlissa d'assegurança pagada i en vigor ha de pagar la companyia i si no ha de pagar el Consorci.

I TORNO A EDITAR

Mira això : http://www.indemnizacionporaccidente.com/

Vsssssss
007
Ramon_vfr l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. gen. 09, 2008 10:09 pm, en total s’ha editat 10 vegades.
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Ramon_vfr
Presentats
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dc. gen. 09, 2008 9:28 pm

miquelpericas ha escrit:Com veus pel meu to de veu, t'entenc perfectament. Em posa de molta mala llet veure que hi ha impresentables, que més els valdria que no haguessin nascut, anant pel mont d'aquesta manera.

Perdona Miquel, els impresentables com tu dius no en tenen la culpa, als seus països ho fan així, qui realment te la culpa es la policía digues-li autonòmica o municipal, obviament els caps i els polítics no els pobrets pringats que van a peu.

El 30 % dels conductors van sense assegurança, d''aquest 30 % la majoria son nouvinguts (osti que fí que m'ha quedat).

Si algun dia algú vol fer la prova només cal que ens trobem en qualsevol rotonda de una ciutat i te n'endevinaré 8 de cada 10 conductors sense assegurança i fins i tot moltíssims sense carnet o amb el carnet sense homologar.

Si no ho fan es perqué aplican una discriminació positiva, als d'aquí pel sol fet fer una parada de menus de 2 minuts,que no arriba ni a estacionament, 100 € de multa, això m'ha pasat la ssetmana pasada a Vic.

Hi no ho dic jo sol, ho diuen els corredors i les entitats d'assegurances.

Que cadascú pensi el que vulgui.........

Vsssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

El petit Princep

Carles
Presentats

Entrada Autor: Carles » dc. gen. 09, 2008 10:13 pm

Bones!!!

Collons James... quina explicació!!!
James_Bond ha escrit:Dius que la assegurança estava en vigor, suposo que debies veure el rebut conforme l'assegurança està pagada i obligatori de portar en la documentacìó.
Aclareixo: quan fas una assegurança t'envien els papers de la pòlissa i demés informació, i quan t'ho han descomptat al banc, aquest t'envia el rebut del banc.

Llavors el paio aquest el que em va ensenyar va ser el paper de la pòlissa com que estava en vigor, però en realitat no és així, sinò que uns mesos abans de la topada ell havia donat de baixa la seva pòlissa. Però el paper el segueix tenint, veritat??

Aquí està el problema. No és pas que ell donés de baixa al dia següent, sinò que porta una documentació que no és real.

Ja m'ho miraré tot amb més calma... que m'ha enganxat amb exàmens pel mig!

Fins aviat!
Imatge

Ramon_vfr
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dc. gen. 09, 2008 10:21 pm

carles ha escrit:Bones!!!

Collons James... quina explicació!!!
James_Bond ha escrit:Dius que la assegurança estava en vigor, suposo que debies veure el rebut conforme l'assegurança està pagada i obligatori de portar en la documentacìó.
Aclareixo: quan fas una assegurança t'envien els papers de la pòlissa i demés informació, i quan t'ho han descomptat al banc, aquest t'envia el rebut del banc.

Llavors el paio aquest el que em va ensenyar va ser el paper de la pòlissa com que estava en vigor, però en realitat no és així, sinò que uns mesos abans de la topada ell havia donat de baixa la seva pòlissa. Però el paper el segueix tenint, veritat??

Aquí està el problema. No és pas que ell donés de baixa al dia següent, sinò que porta una documentació que no és real.

Ja m'ho miraré tot amb més calma... que m'ha enganxat amb exàmens pel mig!

Fins aviat!

A veure:

Quan fas una assegurança la primera documentació pot ser SOL·LICITUD o PROPOSTA.

Diferència, la sol·licitud NO es vinculant i la proposta SI.

Això vol dir que si algé ha fet una proposta d'assegurança el mateix dia que es compra el cotxe per exemple l'asseguradora ja ÉS RESPONSABLE d'aquesta proposta i ha d'apetxugar.

La sol·licitud es simplement un document en el qual una persona, física o jurídica, sol·licita a una asseguradora que li facin una assegurança, com que la gent no sap fer carte les asseguradores tenen uns impresos per fer això.

A partir d'aqui l'aseguradora fa la pòlissa amb les condicions generals i les particulars que es el document legal que lliga el contracte amb ambdues parts, mentre la pòlissa no està feta la proposta té el mateix valor vinculant amb obligacions per ambdues parts, a l'aseguradora fer la pòlissa i a l'assegurat a pagar-la. Si una entitat fa una proposta i l'altra no li paga la prima ha d'apetxugar.

carles ha escrit:Llavors el paio aquest el que em va ensenyar va ser el paper de la pòlissa com que estava en vigor, però en realitat no és així, sinò que uns mesos abans de la topada ell havia donat de baixa la seva pòlissa. Però el paper el segueix tenint, veritat??

Tu pots canviar cada any d'asseguradora i cada any tindràs una pòlissa de cadascuna i portar-les al cotxe o moto.

ARA BÉ (que vol dir moro) totes aquestes pòlisses seran legals i reals però NO seran vigents, per això cal demostra-ho amb el rebut que ja has efectuat el pagament de la prima i la seva caducitat o portar un document de PROPOSTA actual i amb la seva corresponent data de caducitat que es el paper que garanteix que l'asseguradora està enterada d'aquesta pòlissa i n'es responsable.
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

El petit Princep

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dc. gen. 09, 2008 11:44 pm

Jo de tu passaria per una comisaria dels Mossus i m'informaria allí. :roll: Això si, tingues ben clar que aquesta gent és insolvent. :x
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7659
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Entrada Autor: Alucinamaripili » dj. gen. 10, 2008 1:03 pm

Si no t'en surts per les vies convencionals de denuncia etc... parla amb aquesta gent : http://www.solernaharro.com/

A mi em van solventar una papeleta molt complicada i m'ho van fer molt bé, van a comosió, però ho fan bé i ràpid.

Sort, company.

Atramuntanat
Presentats
Entrades: 734
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 1:26 pm
Ubicació: Sant Feliu de Guixols - MGM 13254

Entrada Autor: Atramuntanat » dj. gen. 10, 2008 5:07 pm

un altre pagina web on et poden assesorar es

www.defensordelasegurado.com

eeeeps que ho havia escrit malament, ja esta corregit
Atramuntanat l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. gen. 14, 2008 8:31 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Erg Chebbi - Merzouga

Imatge

Bayerische Motoren Werke R 1200 GS Ifigenia

Geroni
Presentats
Entrades: 3203
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira

Entrada Autor: Geroni » dv. gen. 11, 2008 1:15 pm

Un altra que també et poden ajudar
http://www.indemnizacionporaccidente.com/ :wink:
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.

Carles
Presentats

Entrada Autor: Carles » dv. gen. 11, 2008 6:12 pm

Bones!!!

És d'agraïr la vostra col.laboració, estic en el tema tot i que ara m'ha enganxat en mal moment... entre exàmens i demés!

Ahir vaig parlar una bona estona amb el Bravo per telèfon i també em va assesorar, gràcies company!

Fins aviat!
Imatge

Bravo
Presentats
Entrades: 985
Membre des de: ds. abr. 28, 2007 10:47 pm
Ubicació: Viladecans

Entrada Autor: Bravo » dv. gen. 11, 2008 6:17 pm

carles ha escrit:Bones!!!

És d'agraïr la vostra col.laboració, estic en el tema tot i que ara m'ha enganxat en mal moment... entre exàmens i demés!

Ahir vaig parlar una bona estona amb el Bravo per telèfon i també em va assesorar, gràcies company!

Fins aviat!
De res, home

:wink:
NI DIOS NI AMO

[img align=left]http://www.meteoclimatic.com/pastilla/E ... 08840E.gif[/img]

NouSetTres
Presentats
Entrades: 496
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 12:37 am
Ubicació: Lleida
Contacta:

Entrada Autor: NouSetTres » dl. gen. 14, 2008 1:25 am

Hosti Carles, ho sento... seguirem aquest post, a veure com va el tema... :cry:
Ningú desapareix mentre hagi algú per recordar-lo!

Respon

Torna a “General”