Informació Urgent !!!
Moderador: Airald
- Ride
- Presentats
- Entrades: 2669
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
- Ubicació: Castellnou de Bages
Informació Urgent !!!
Bé fins ara no havia posat gaire informació, sobre el tema, peró avui he rebut del Servei Catalá de Transit, el refús de la meva al.legació a una multa. El titol de la carta és "Resolució Sancionadora".
1er dubte, jo crec que puc tornar a alegar, vaig errat ?
2on Voldria, comentar a un advocat, si vaig a un contensiós administratiu les posibilitats que tinc, ja que crec fermament, que no és valida. (En cap momet he vist una fotografia de la meva matricula, no es veuen numeros ni lletres, i el punt kilometric diferencia 400 mts entre el que diuen i el lloc de la fotografia).
Si algú en coneix, sius plau doneu-me les seves dades.
Gracies
1er dubte, jo crec que puc tornar a alegar, vaig errat ?
2on Voldria, comentar a un advocat, si vaig a un contensiós administratiu les posibilitats que tinc, ja que crec fermament, que no és valida. (En cap momet he vist una fotografia de la meva matricula, no es veuen numeros ni lletres, i el punt kilometric diferencia 400 mts entre el que diuen i el lloc de la fotografia).
Si algú en coneix, sius plau doneu-me les seves dades.
Gracies
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
- Ride
- Presentats
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
Truca a aquesta gent, a veure si t'informen bé...
http://www.solernaharro.com/Catalan/index.htm
Sort
http://www.solernaharro.com/Catalan/index.htm
Sort
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Segur que amb la pòlissa d'assegurança també en pagues un altra a nom de Depsa etc. aquesta assegurança et permet contactar telefonicament i diariament amb un advocat, hi pot consultar de tots el temes llevat del fiscal. Ovbiament les consultes que més reben son les relacionades amb el motor.
Ho he dit vàries vegades aqui al fòrum i sempre que parlo amb algú d'aquest tema veig que hi ha molta desconeixença sobre això i la majoris de gent paga un servei que no utilitza i que hi te tot el dret.
Vssssssss
007
Ho he dit vàries vegades aqui al fòrum i sempre que parlo amb algú d'aquest tema veig que hi ha molta desconeixença sobre això i la majoris de gent paga un servei que no utilitza i que hi te tot el dret.
Vssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

El petit Princep
- Ride
- Presentats
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Ride ha escrit:Gracies, hem començaré a moure aviat....
James, aixó de Depsa ho desconec, deu estar a la lletra petita de la polissa, i jo hem demano, si está contractat perque no ho diuen ?????
Salut
Es una assegurança de protecció jurídica, Depsa, Cap Arag, DAS, etc.. Mira a on has contractat la pòlissa i consulto-ho si la tens, generalment els agents i corredors d'assegurança la solen fer ja que amb una sola venda fan dues pòlisses i cobran més comissió.
També pots consultar a google.
Vsssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

El petit Princep

El petit Princep