Familia, mon pare m'ha dit que dissabte vol sortir a donar una volta direcció sud (intentant evitar el fred). També m'ho ha dit l'stromkel. Jo vull provar l'emissora amb en James_Bond i en Geroni. I en Javihospitalet em va dir a veure si muntavem quelcom aquest cap de setmana.
Davant aquesta conjunció astral, no tinc més remei que convocar una sortida per aquest dissabte. Punt de trobada? Ni idea! Hora de troba? I jo que se! Ruta? I a mi què m'expliques! :lol: :lol:
En definitiva, que hi ha ganes de sortir el dissabte, però encara no hi ha res planejat. S'accepten propostes (la idea és anar cap al sud). :) Ho anirem perfilant entre tots. ;)
Bé, sembla que la ruta ha quedat força definida.
- Primera part: Ruta sud de Montblanc fins a Gratallops
- Segona part: Ruta nord de Gratallops fins a Montblanc
El punt de trobada és a Montblanc a les 10 del matí. En breu definirem el lloc exacte.
Steelman ha escrit:LLOC PER QUEDAR A MONTBLANC A LES 10:00h.
Al mig de Montblanc hi ha un plaça que es ´estacio d´autobusos i al costat hi ha un bar "de tota la vida" que es la penya del Barça.
Per arribar-hi sortint de l´Autopista o venint de lleida...
Es el carrer de la Muralla de Santa Tecla. A Montblanc no conec cap gasolinera, Pero a uns 5-6 km's de MOntblanc a la C14 a tocar de la Riba n´hi ha una.
Definitius:miquelpericas ha escrit:Podriem fer un punt de trobada a l'àrea del llobregat a les 9. :)
- miquelpericas (1)
- jaume (mon pare) & co (3)
- stromkel (1)
- james_bond (1)
- geroni (1)
- JAVIHOSPITALET (1)
- xavistrom (1)
- Steelman (1)
- siono1000 (1)
provisionals:
TOTAL: 11