Serà el futur?
Moderador: Airald
-
- Presentats
- Entrades: 107
- Membre des de: dc. maig 30, 2007 11:33 pm
Serà el futur?
Mireu mireu...
http://www.drac.com/cac/200802/20080213.html
Estar clar que jo preferiría una moto de tota la vida... :lol:
http://www.drac.com/cac/200802/20080213.html
Estar clar que jo preferiría una moto de tota la vida... :lol:
- Miquelpericas
- Presentats
- Entrades: 4360
- Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Ja en vaig veure un aparcat davant el saló de l'automòbil de l'any passat a mode de propaganda (imagino).

Jo crec que formarà part dels vehicles minoritaris.
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
Album de fotos
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
miquelpericas ha escrit:Ja en vaig veure un aparcat davant el saló de l'automòbil de l'any passat a mode de propaganda (imagino).
Ostres.... :shock: ....jo no m'imagino pujant aqui.... :shock: .....obres la porta, pujes..... :shock: ......i patimmmmmmmmm...... :shock: ......castanya al vidre del costat..... :shock: .....

- Miquelpericas
- Presentats
- Contacta:
:lol: :lol: :lol: Crec que per entrar es posa vertical com si fos un cotxe, home. ;)Randy-650 ha escrit: Ostres.... :shock: ....jo no m'imagino pujant aqui.... :shock: .....obres la porta, pujes..... :shock: ......i patimmmmmmmmm...... :shock: ......castanya al vidre del costat..... :shock: .....
Album de fotos
Album de fotos
- Ride
- Presentats
- Entrades: 2669
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
- Ubicació: Castellnou de Bages
- Miquelpericas
- Presentats
- Contacta:
Això no t'ho negaré pas. ;) Per provar que no quedi. Si de cas, te'n compres un i ens avises i el provem tots! :DRide ha escrit:Doncs jo ja ho he dit, i ho torno a repetir, qualsevol cosa que tingui motor s'ha de provar !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Album de fotos
Album de fotos
- Ride
- Presentats
Doncs ara no recordo quant va ser peró varen fer dies de proves d'aquest vehicle, i n'hauran de fer més si en volen vendre....miquelpericas ha escrit:Això no t'ho negaré pas. ;) Per provar que no quedi. Si de cas, te'n compres un i ens avises i el provem tots! :DRide ha escrit:Doncs jo ja ho he dit, i ho torno a repetir, qualsevol cosa que tingui motor s'ha de provar !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja tenim un altre sortida a pendents: tot mototurisme a provar el trasto..
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
- Miquelpericas
- Presentats
- Contacta:
Ja m'hi pots apuntar! :)Ride ha escrit:Ja tenim un altre sortida a pendents: tot mototurisme a provar el trasto..
Album de fotos
Album de fotos
- Ride
- Presentats
Resulta que m'has picat :twisted: :twisted: :twisted:
Distribuidor a Catalunya:
http://www.differentcars.es/
Extret de la seva Web:
La nostra forma d'acostar-nos a elles és per mitjà dels propis cotxes. Tenim un CARVER en cada punt de venda, a la disposició de les persones realment interessades a gaudir de grans sensacions amb un mínim risc i el màxim confort.
Si et sents diferent, especial, si t'avorreix conduir i et veus capaç de pilotar arran de terra, vine amb nosaltres, amb la teva gent, no et decebrem. Vine a provar el CARVER ONE.
Extret de la seva Web:
La nostra forma d'acostar-nos a elles és per mitjà dels propis cotxes. Tenim un CARVER en cada punt de venda, a la disposició de les persones realment interessades a gaudir de grans sensacions amb un mínim risc i el màxim confort.
Si et sents diferent, especial, si t'avorreix conduir i et veus capaç de pilotar arran de terra, vine amb nosaltres, amb la teva gent, no et decebrem. Vine a provar el CARVER ONE.
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
Ride ha escrit:Resulta que m'has picat :twisted: :twisted: :twisted:
Extret de la seva Web:
Au va, qui es el primer que s´el compra???? 40000 cuques, aixó si tecnologia espacial amb sensors per limitar la inclinació, només s´inclina a partir de certa velocitat, vaja el rei de les rotondes...... :twisted:
es que.... aixó ja es va inventar fa 50 anys, recordeu el Vespacar o el Isocarro De Roa ??????? :?:

- Ride
- Presentats
- CarlosGT
- Presentats
- Entrades: 178
- Membre des de: dc. oct. 17, 2007 12:11 am
- Ubicació: Sabadell
- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
carles ha escrit:Bones!!!
Espectacular i guapo... però poc eficaç per la vida "real"!!! Si t'ho pots permetre i el vols per sortir el diumenge com ho fem amb la moto, doncs d'acord, però per anar a la feina i deixar-lo aparcat... va a ser que no!
Ah, per cert: M'agradaria provar-lo!![]()
![]()
Fins aviat!
Dic el mateix (m'estic tornant gandul per escriure, però es que en Carles ha dit exactament el que jo pensava dir.)
Vsssssss
007
PS. Com a joguina val, però no substitueix un moto.
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep
-
- Presentats
- Entrades: 11
- Membre des de: dj. des. 18, 2008 7:20 pm
- Ubicació: USUARI DESACTIVAT
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- joanp55
- Presentats
- Entrades: 498
- Membre des de: dt. oct. 28, 2008 8:52 am
[/quote]
Au va, qui es el primer que s´el compra???? 40000 cuques, aixó si tecnologia espacial amb sensors per limitar la inclinació, només s´inclina a partir de certa velocitat, vaja el rei de les rotondes...... :twisted:
es que.... aixó ja es va inventar fa 50 anys, recordeu el Vespacar o el Isocarro De Roa ??????? :?:[/quote]
40.000,00 cuques!!!!!!!! :shock: :shock: :shock: :shock:
Quin caprici mes car. Per aquest preu em compro dues motos i encara em sobren diners.
es que.... aixó ja es va inventar fa 50 anys, recordeu el Vespacar o el Isocarro De Roa ??????? :?:[/quote]
40.000,00 cuques!!!!!!!! :shock: :shock: :shock: :shock:
Quin caprici mes car. Per aquest preu em compro dues motos i encara em sobren diners.
Cota 74 (passada a 123 cc.) ; Ducati 500 twin
Honda Transalp 650 ; Honda Pan-European 1100
Ducati ST3 ; BMW R 1200 GS
Honda Transalp 650 ; Honda Pan-European 1100
Ducati ST3 ; BMW R 1200 GS
-
- Presentats
- Entrades: 11
- Membre des de: dj. des. 18, 2008 7:20 pm
- Ubicació: USUARI DESACTIVAT
- Ride
- Presentats