Pregunta tonta. Pq quant plou ens tapem el cap?????
Moderador: Airald
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Pregunta tonta. Pq quant plou ens tapem el cap?????
Estava aqui pel foro i preparant el viatge de l´estiu quant he vist que a reus començava a ploure.
Surta a la terrassa a mirar el temps i veig a un home vell amb la jaqueta tapanse el cap.
La resta del cos no s'estava mullant???
I just darrera seu, una dona amb el bolso al cap. PEr lo vist la resta del cos tapantse amb el bolso el cap, quedava seca.
En fi....
Surta a la terrassa a mirar el temps i veig a un home vell amb la jaqueta tapanse el cap.
I just darrera seu, una dona amb el bolso al cap. PEr lo vist la resta del cos tapantse amb el bolso el cap, quedava seca.
En fi....
Ex ...moltes coses
- Bravo
- Presentats
- Entrades: 985
- Membre des de: ds. abr. 28, 2007 10:47 pm
- Ubicació: Viladecans
Re: Pregunta tonta. Pq quant plou ens tapem el cap?????
Això és quelcom instintiu, home. No t'has demanat mai perquè quan veiem algun objecte cap a nosaltres, nomès ens protegim el cap?. Els animals sabem que el cap és el nostre centre vital per a la supervivència.Steelman ha escrit:Estava aqui pel foro i preparant el viatge de l´estiu quant he vist que a reus començava a ploure.
En fi....
-
- Presentats
- Entrades: 267
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 7:51 pm
- Ubicació: Granollers
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
- JoanF
- Presentats
- Entrades: 4333
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
- Ubicació: Lleida
- Lluneta
- Presentats
- Entrades: 289
- Membre des de: dt. maig 29, 2007 10:08 pm
- Ubicació: Barcelona ( CATALUNYA)
alucinamaripili ha escrit:Això em recorda un familiar que tinc a França, que va fer la guerra d'Algèria i el que més recorda és que plovia molt quant estava en combat.
Doncs fa més de 30 anys que no es pot dutxar, es renta devant del rentamans i és molt net, però no es pot dutxar.
:shock: osti tu pero per molt net que sigui no vegis no, una dutxeta jejeje. Encara que els gats no es dutxen i son molt nets.
Jo quan plou m'agrada mullarme no se perque pero diuen que es sa.