Concentració motorista a Tàrrega

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
DavidFZ6
Presentats
Entrades: 125
Membre des de: dj. gen. 18, 2007 8:15 pm
Ubicació: Igualada - Anoia - Catalunya

Concentració motorista a Tàrrega

Entrada Autor: DavidFZ6 » dg. maig 18, 2008 5:36 pm

hola...avui tot fent un voltet, m'he trobat amb una concentració que es feia a Tàrrega i que pel que sembla ha durat tot el cap de setmana. He trobat estrany que la colla de mototurisme no en diguessin res...en fi, no ho se, però ha estat força be, esmorzar gratuït a base de barbacoa lliure, on tothom que volia es feia la seva butifarra o el seu bull negre o el seu xorisset en unes graelles a punt per l'ocasió, beguda inclosa, ja siguin refrescos, vinet.....ha estat un bon esmorzar. Després una ruteta per la zona i cap a casa. Un bon matí de diumenge sense esperar-m'ho, llàstima que no n'he pogut fet fotos..
Res més, hem venia de gust compartir-ho amb vosaltres :wink:
Salut!

JoanF
Presentats
Entrades: 4333
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
Ubicació: Lleida

Entrada Autor: JoanF » dg. maig 18, 2008 6:46 pm

Doncs, el Jesús (Geroni) un servidor i dos companys més em anat a esmorzar a Mollerussa que tambés feien un esmorzar per motards, i tot i que no em anat a la ruta programada, si que em fet la nostra pròpia, Mollerussa Tàrrega, Maldà, Santa Coloma de Queralt, Montblanc, Tàrrega. Quant arrivabam a aquesta població em tingut que parar en una rotonda per deixar pasar tota la rua de motos de la concentració de Tàrrega. Després cap a casa.
No hi ha fotos. No tinc màquina fins el meu sant :cry: :cry: igual ens has vist parats al pasar una Golwing, una pan 1300 una Varadero .......
V'sssss

Fernando
Presentats
Entrades: 22
Membre des de: ds. set. 22, 2007 10:05 pm
Ubicació: Altet (Tàrrega-Lleida)

Entrada Autor: Fernando » dj. maig 22, 2008 9:15 pm

EEII!! Estem despistats o què??? Ja fa temps que la vem anunciar en aquest apartat aquesta concentració, perquè nosaltres som de Tàrrega, som del Motoclub que la va organitzar, i vam fer la propaganda.
Us vam penjar el cartell i tot!!! Us vau perdre una molt bona concentració.
:lol: :lol:
Imatge

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”