Estimat rei Baltasar...

Espai per humor i altres temes

Moderador: Airald

Respon
Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Estimat rei Baltasar...

Entrada Autor: Steelman » dl. maig 19, 2008 8:32 am

Estimat Rei Baltasar,

Sé que escric la carta als reis molts mesos abans de Nadal, però, com que visc al Camp de Tarragona, tinc la seguretat que se m'escoltarà. Els meus pares consideren que no puc demanar-vos res, ja que sóc una nena afortunada i ja tinc de tot. Suposo que, per això, estic una mica consentida i encara m'agradaria tenir alguna cosa més abans d'acabar l'any.

Mireu, com us deia, visc a Reus, al Camp de Tarragona, i resulta que he crescut sempre amb la convicció que és el millor territori per instal·lar-hi energia alternativa (d'aquella que no provoca cap impacte visual), també sempre he sabut que, malgrat les fuites, els millors professionals de centrals nuclears es troben a Ascó o a Vandellòs i que sempre hem pogut gaudir d'un far terrestre que, siguis on siguis, et permet saber on és Tarragona. Per tots aquests motius, per exemple, mai he hagut de sofrir una apagada de llum, com la que visqué Barcelona l'estiu passat. Des de fa poc temps, els meus pares em van explicar que nosaltres seríem els més solidaris de tot Catalunya perquè donaríem aigua a persones que tenen la mala sort d'haver nascut a Barcelona i que, en conseqüència, no en tenen ni per beure ni per poder satisfer les seves necessitats higièniques més bàsiques.

L'altre dia, però, us vaig veure a la televisió i dèieu que, a Barcelona, ja podríeu omplir les piscines amb aigua potable i, fins i tot, regar jardins. Em va fer especial il·lusió pensar que al Camp de Tarragona tenim tanta aigua que, fins i tot, podem permetre mantenir els capricis i els luxes de la gent que viu a Sant Cugat, per esmentar una població de l'àrea metropolitana de la Ciutat Comtal. Després, però, va venir la desil·lusió, ja que ens van dir que a Tarragona teníem menys aigua de la que jo em pensava i que, per tant, a Barcelona continuarien en situació d'alerta.

Així doncs, he pensat que si els de Barcelona beuen el vi del Priorat i l'aigua del riu Ebre, encara podríem ser més solidaris amb ells i traslladar les centrals nuclears a Cornellà (perquè el president Montilla no es quedi sense llum) i els parcs eòlics al Cap de Creus, a la muntanya de Collserola o, fins i tot, a Montserrat.

Espero, doncs, que se'm concedeixi aquest desig, ja que no el demano per a mi! I, a més, segons em diuen, enguany he estat bona nena i molt solidària!

Cordialment

PD: lo de Rei Baltasar, va per el conseller Baltasar ;)
Ex ...moltes coses

Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7659
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Entrada Autor: Alucinamaripili » dl. maig 19, 2008 1:34 pm

:b9 :b9 Molt ben trobat, ara tindrem la nena del Rajoy i la nena del camp de Tarragona.....la questió és estar distrets.

Parlant seriosament, crec que, com deia el meu avi....tot està molt mal repartit.

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dl. maig 19, 2008 3:40 pm

La nena del camp de tarragona.....es ma germana ;)
Aixo ha escrit en una columna que escriu en una revista digital ;)

www.reusdigital.cat
Ex ...moltes coses

Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7659
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Entrada Autor: Alucinamaripili » dl. maig 19, 2008 4:28 pm

Val, ja la trec....la pota....

I tampoc miraré d'arreglar-ho amb demagògia. :martell :martell

Respon

Torna a “Cerveseta”