Preu de petroli.

Espai per humor i altres temes

Moderador: Airald

Respon
Terracota
Presentats
Entrades: 799
Membre des de: dl. maig 21, 2007 7:27 pm
Ubicació: Castellar del Valles

Preu de petroli.

Entrada Autor: Terracota » dj. maig 22, 2008 8:31 am

Cada dia quant veig les noticies sempre hi ha aquest titular: "Nou record del preu del petroli". A on arribarà...

Jo tinc un citroen ZX per anar i venir amb 300.000 km una mica atrotinat i des de fa dues setmanes que va amb dues ampolles d'oli de girasol d'aquells que no se sabia si eren bons per consum humà i de moment de conya.
“Ní neart go cur le chéile”.
(proverbi irlandes: no hi ha força sense unitat)

Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7659
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Entrada Autor: Alucinamaripili » dj. maig 22, 2008 1:19 pm

Ara imagina't que l'euro estigués igual que el dolar...a quin preu estaria la benzina??

L'oli de girasol el poses com a gasoil o com a oli de motor?

salut

Terracota
Presentats

Entrada Autor: Terracota » dj. maig 22, 2008 2:00 pm

alucinamaripili ha escrit:Ara imagina't que l'euro estigués igual que el dolar...a quin preu estaria la benzina??

L'oli de girasol el poses com a gasoil o com a oli de motor?

salut
De benzina.

Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Entrada Autor: Llagasta » dj. maig 22, 2008 7:10 pm

Com el que petroli es paga amb dolars ( de moment ) als principals productors àrabs i a altres productors es paga amb €, doncs el dieferencial es compensa amb aquests preus tant alts, vol dir que si $ i € estiguessin a la par com avans, potser el preu estaria sobre els 70$ barril com fa un any.
( encara sort pels Europeus que el €uro está alt, si no.....a 2€ el litre.....)

Jo crec que encara pujará més el preu del barril, sobretot per les necessitats xineses, un dels principals necessitaris de combustibles.

:cry:

Ps.- Compte a fer "invents " amb el combustibles, i sobretot amb els gasoils "ecos" i "Bios " els cotxes mes moderns no els accepten, les reparacions son cuantioses, es més n´hi han que nomès accepten( diu el fabricant ) els Gasoil E+ o Ultimate etc.( els mes cars -------> pel tema del filtre de particules ) :flor
Imatge

Terracota
Presentats

Entrada Autor: Terracota » dj. maig 22, 2008 8:58 pm

El ZX m'ha dit el mecànic que fins i tot amb l'oli del motor vell el puc fer anar. Ara el nou li poso gasoil normal que ha de durar una eternitat... :lol:

Llagasta
Presentats

Entrada Autor: Llagasta » dj. maig 22, 2008 9:30 pm

terracota ha escrit:El ZX m'ha dit el mecànic que fins i tot amb l'oli del motor vell el puc fer anar. lol:
Ostres :shock: fins i tot amb oli de motor!!!!!!..... i dius que es mecànic ????? :roll: :roll: :roll: :roll:
Imatge

Alucinamaripili
Presentats

Entrada Autor: Alucinamaripili » dj. maig 22, 2008 10:02 pm

Avui fent el sopar ens ha sobrat bastant d'oli...te l'envio per mail i omples el dipòsit?

Terracota
Presentats

Entrada Autor: Terracota » dj. maig 22, 2008 10:29 pm

alucinamaripili ha escrit:Avui fent el sopar ens ha sobrat bastant d'oli...te l'envio per mail i omples el dipòsit?
Conec un paio que viu a la masia Les Refardes de Mura que amb l'oli dels resturants hi tira un parell de coses (m'ha de dir quines) i ho fa servir per un Mitshubishi L200 nou de trinca. Un Biodiesel cassolà. Li surt a 25 centims el litre.

Alucinamaripili
Presentats

Entrada Autor: Alucinamaripili » dj. maig 22, 2008 10:43 pm

Això sí que és el futur...

Llagasta
Presentats

Entrada Autor: Llagasta » dv. maig 23, 2008 9:22 am

terracota ha escrit:
alucinamaripili ha escrit:Avui fent el sopar ens ha sobrat bastant d'oli...te l'envio per mail i omples el dipòsit?
Conec un paio que viu a la masia Les Refardes de Mura que amb l'oli dels resturants hi tira un parell de coses (m'ha de dir quines) i ho fa servir per un Mitshubishi L200 nou de trinca. Un Biodiesel cassolà. Li surt a 25 centims el litre.
Quan anem cap a Mura amb la bici i passem a prop de la masia de les Solanes i baixem cap a Les Refardes ja sentim olor de oli cremat.....però el de fer carn a la brassa.:roll:

Com que ja el conec el Mitsubishi que dius, ja l´hi preguntaré si hi possa el oli de fer les butifarres o el de les mongetes, o potser son els cigrons de Cal Carter..... espero que no hi hagi mai un incendi per allà. :wink:
Imatge

ARBE
Presentats
Entrades: 1893
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana

Entrada Autor: ARBE » dv. maig 23, 2008 11:02 am

terracota ha escrit:El ZX m'ha dit el mecànic que fins i tot amb l'oli del motor vell el puc fer anar. Ara el nou li poso gasoil normal que ha de durar una eternitat... :lol:
Home, abans de fotre guarrades que potser mig van, però que no dubto cascaran el cotxe, perquè aniran acumulant carbonilla i ves a saber quins residuus, també val la pena tenir en compte els productes de descomposició a altes temperatures, dioxines i demés... compte amb el que fas.

Jo em plantejaria seriosament el tema gas-oil de calefacció i ja està, és una questió de colorant i d'impostos.
i sobre la possibilitat que t'ho mirin... llegenda urbana ! igualment si miren el dipòsit i treuen oli recremat amb olor a gamba rància no sé quina cara fotrien... :lol:

Respon

Torna a “Cerveseta”